Hoi ik ben Oscar en ik ben 15 jaar.
Ik begin bij waar dit begonnen is.
Toen ik jong was wou ik graag meisje kleren aan ik had dat tegen mijn moeder vertelt en toen hadden we samen een jurkje gekocht. Ik vond dat hartstikke leuk daarna heb ik geen meisjes kleding meer aangetrokken. 2 jaar geleden wou ik het weer maar ik durfde het niet aan mijn moeder te vragen, dus ik heb stiekem haar kleren aan gedaan. Ik vond het heel leuk en fijn, het enige irritante wat ik eraan vond is dat ik een erectie kreeg wanneer ik er al aan dacht om meisjes kleding aan te hebben(waarom is dit zo?). Ik ben daarna door gegaan met de kleren van me moeder aan te doen (Ik deed ze alleen aan voor mij zelf en ik deed het maar even steeds aan). Ik was daarna weer gestopt en nu laatst denk ik er heel erg overna om een meisje te willen zijn, en ik draag mijn moeders kleren weer.
Ik weet niet of ik wel in het goede lichaam zit. Ik wil heel graag een meisje zijn. Veder in het normale leven ben ik gewoon een jongen en weet niemand dat ik een meisje wil zijn.
Het probleem waar ik tegenaan loop is dat ik niet zeker weet of ik een transgender ben. Dit maakt mij heel erg onzeker over mezelf en ikvoel ik me echt kut.
Bedankt dat je mijn verhaal hebt gelezen.