Skip to main content

Meisje willen zijn gevoel

• October 1, 2025
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Hoi ik ben 14 en ik wil altijd een meisje zijn maar dan niet in van kleding of zo, maar van het je weet wel, van hoe het voelt. 

Heb jij wel is een andere geslacht wild hebben? Ik wil een vagina, dat lijkt me zoo veel leuker dan een piemol weet je. Hebben jullie dat ook soms zo of ben ik de enigste? Dit is me eerste vraag dus ben nieuw 😁

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 1, 2025

Hee ​@Je weet, ik snap je hoor 😅. Je bent echt niet de enige die dat denkt. Soms wil iemand gewoon liever een meisje zijn of een jongen, ook al lijkt dat misschien raar. Jij voelt dat zo en dat is helemaal oké.

Veel kinderen en grote mensen hebben dat ook, dus je bent niet raar of alleen. Je hoeft nu ook nog niet alles te snappen of te kiezen, je mag gewoon voelen wat jij voelt. Als je erover wilt praten kan je dat doen met iemand die je vertrouwt, maar je mag ook gewoon zelf nadenken erover 💖.

xx liefs Wolf 🐺

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 2, 2025

Heeeey dat is normaal hoor. Zoveel mensen hebben Dat. Dat is niet erg ​@Je weet 

Ik snap je gevoel helemaal.

Ik deel niet eens mijn geslacht, ik zeg geen antwoord maar dat is eigenlijk alleen omdat ik anoniem wil blijven🫢

Xxx Yusa