Vraag

meisje of non binair

  • 15 October 2021
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Badge

hi hi. ik ben Nina.

 

ik ben laatst aan het denken of ik nou echt een meisje ben.  ik voel me dat niet helemaal. mijn kledingstijl is losse broeken en t shirt. NOOIT EEN ROK OF JURK. ik ben meer te vinden tussen de jongens dan tussen de meisjes terwijl ik een ander moment weer toch weer meer naar de meisjes kan toe ‘leun’. ik voel me dus hopeloos. ik wil ook heeeel graag kort haar zo net boven mijn schouders(mag ik niet:/).

 

kan iemand me PLS PLS PLS helpen

 


2 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Ik weet het niet. Ik denk dat het belangrijkste is dat jij je er goed bij voelt. Als je je de ene dag meer het een voelt en de andere dag meer het ander, dan is dat gewoon zo. Ik vind niet dat we daar een label op hoeven te plakken. Jij bent wie je bent.

Reputatie 4
Badge +3

ik ben zelf ook non binair; vind dat gender een gevoel is. je gender uitvogelen is zo enorm moeilijk en het is al knap dat je erover praat. ik vind niet dat het te maken heeft met wie je omgaat; maar meer met hoe jij je voelt in je identiteit. wil je dat mensen je als meisje zien? of als jongen? ergens ertussenin? of alles erbuiten?? veel kunnen wij niet helpen, het is jouw identiteit maar ik wens je veel sterkte!

Reageer