Vraag

Meisje of jongen? trans?

  • 19 December 2022
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

Badge

Hoi hoi, 

Ik ben een jongen van 13 en ik heb een probleem, ik voel me de laatste tijd steeds vaker een meisje en ben vaak jaloers op meisjes. Ik heb alleen wel vaak twijfels daarom durf ik het niet tegen andere mensen te zeggen. Ik denk dan steeds zo van: Wat als ik me straks weer een jongen voel? Heeft iemand tips? 
thx alvast

groetjes, Belle12

 


3 reacties

Badge

Hallo @Belle12

Het is natuurlijk erg vervelend dat je zo worstelt met je eigen gevoelens. 

 

Je hoeft natuurlijk nog helemaal geen keuze te maken,  maar wat ik je wel kan aanraden is praat erover met een vriend/ouder/verzorger/docent of natuurlijk de Kindertelefoon.  Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of chatten als je anoniem je verhaal wilt delen. Misschien kunnen die je helpen in je keuze en je ondersteunen/helpen. 

 

Ik hoop dat je dit iets heeft geholpen. 

 

Groetjes,

Sienna

Reputatie 1
Badge +1

Ja dat lijkt me ook wel een beetje verwarrend voor jezelf. Ik zou er wel over praten met mensen in je omgeving, maar als dat te lastig is, Zou ik de kindertelefoon bellen. Ik vind het echt niet raar dat je deze gevoelens hebt. Je moet gewoon zijn wie je wil zijn.  Geef het wat tijd 

 

Niek 

Badge

Thanks voor deze fijne reacties. Het helpt me echt en ik ga proberen er met een vriend over te praten. En als dat niet lukt ga ik de kindertelefoon bellen.

groetjes Belle12 

 

Reageer