Vraag

meisje met kort haar

  • 9 September 2022
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hoiii, na een tijdje niet actief geweest te zijn, is hier weer een topic van mij.

ik zal mij even voorstellen: ik ben een meisje van 13 jaar 

ik wil graag kort haar zoals jongens het hebben, maar ik ben bang dat ik spijt krijg. Ik twijfel al zo’n 5 maand en al mijn vrienden/vriendinnen zeggen dat ik het moet doen. Ik wil graag een afspraak maken bij de kapper hiervoor, om het uit te proberen. Maar ik durf niet te bellen.

Zijn er misschien meer mensen op dit forum die hier ervaring mee hebben? ( 🏳️‍⚧️boys, meiden met kort haar, jongens die het haar ooit lang hebben gehad enzovoort) 

ik moet denk ik eerst vragen als het met mijn haar mogelijk is?  En dan nog een aparte afspraak maken? Of kan ik dat vragen als ik naar de kapper toe ga?

Groetjes iemand :)


1 reactie

Hi @Robi12 ,

Wat je misschien kunt doen is gewoon een afspraak maken bij de kapper zonder intenties. Wanneer je daar zit vraag je naar de mogelijkheden met jouw haar en hoe het ook leuk zou zijn als het kort is (kappers hebben hier zeker verstand van, spreek uit ervaring 😊). Wanneer je het toch te spannend vindt dan laat je de puntjes knippen en het lekker opfrissen en als je de uitdaging aangaat, laat je het lekker kort knippen zoals je maar wilt!

En ik geef je vriendinnetjes helemaal gelijk, doe het vooral! Je haren zijn voor dat je het weet al weer aangegroeid! :) Succes met je keuze!

Liefs, Junia

Reageer