Skip to main content

Meidenkleding dragen als jongen

• June 7, 2026
  • 0 reacties
  • 4 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal, 

Ik ben bijna 15 en er al een tijdje achter dat ik "meiden” kleding dragen geweldig vind. Ik heb dit ook verteld aan mijn LDR vriendin, online vrienden/vriendinnen, zus en moeder. Die allemaal het leuk vonden en blij voor me waren. Mijn zus heeft me twee rokken en een jurk gegeven toen ik het haar verteld had. Het probleem is alleen dat ik in een drop woon waar iedereen homofobisch is, waaronder mijn vader, broertje en de rest van mijn familie. Ik heb ook geen vrienden die me zouden accepteren die in de buurt wonen. Ik draag mijn rokken nu alleen in mijn kamer, maar ik zou ze zo graag er ook buiten dragen. Ik weet niet wat ik moet doen, want ik zou natuurlijk gewoon een rok aan kunnen doen en de reacties negeren, maar ik wordt al gepest op school en dat zou het nog erger maken. Ik ga in de zomer naar mijn vriendin in Duitsland en daar kan het doen en dat was ik ook van plan, maar dat duurt nog best een tijd en daarna moet ik dan ook weer een hele tijd wachten voordat ik het weer kan doen. Heeft iemand die dit leest hier ervaring mee? Zo ja zou ik elk advies waarderen.

Hou van jullie xxx Banaan_fan