Skip to main content

meid zijn hoe doe je dat?

• September 3, 2025
  • 6 reacties
  • 166 Bekeken

myla0318
Forum|alt.badge.img+2

hoi ik ben myla een transmeisje 

en ik zou willen weten hoe ik me vrouwelijker kan gedragen, kleden en laten zien aan de buiten wereld?

ik zou graag antwoorden krijgen en in gesprek gaan hierover met jullie

alvast bedankt groet myla

6 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 3, 2025

Ik denk dat er niet 1 manier is om meisje te zijn. Iedereen is anders en elk meisje kleed zich ook weer anders. Ik zou zeggen, draag lekker wat je fijn vind meid. Dan komt het vast goed.

xx liefs Wolf 🐺

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • September 3, 2025

Hoi ​@myla ,

Ik ben zelf niet trans, maar snap je gevoel wel een beetje... Heb zelf vooral dat ik sieraden of bijv nagellak leuk vind maar durf ook niet zo goed, en ook wel dat ik me soms een wat meer meisjesachtige jongen voel zeg maar..🙃 

Miss kun je proberen ook nagellak te dragen, armbandjes, ringen, kettinkjes, een rokje, enkelbandje of iets van make up?.. Iets wat je leuk vind...🙂 Miss dan eerst thuis als in het openbaar nog lastig is, of een beetje opbouwen dat je steeds meer draagt wat je wil ❤️

Liefs❤️

myla0318
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • September 6, 2025

Heyy ​@Wolf ja dat klopt maar er zijn misch toch wel wat dingen die me wat vrouwlijke kunnen maken

Hoi ​@Konijntje8 bedankt voor je tips maar thuis word lastig want aantal dingen die je noemt zijn me ouders tegen en school is ook erg phobic

Beide groetjes van myla

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • September 7, 2025

Heyy ​@myla ,

Ah snap dat dat rot is😓… Hmm miss kan je bijv doorzichtige nagellak dragen of een enkelbandje als je een lange broek aan hebt? Dan valt het niet zo/ iig minder op😊 of wat ik zelf wel gedaan heb is verschillende kleuren nagellak kopen en dan een beetje experimenteren daarmee wat ik leuk vond en haalde het er dan weer af, zonder dat mijn ouders daarvan wisten 🙃 Of miss dat je iets kunt proberen als je bij vrienden bent 🙂

Liefs, hoop dat je hier wat aan hebt🤗

• September 7, 2025

Hi!

Ik snap helemaal dat je je vrouwelijker wilt voelen en kleding kan hier zeker bij helpen!! Ik ben zelf een meisje en vind het leuk om soms een vlecht  te maken of een dot ofzo! Misschien kan je dit is proberen of als je dit al doet je haar eens los te doen! Ik vind het ook leuk om oorbellen in te doen dus je kan dat eens proberen of als je nog geen gaatjes hebt er laten schieten. Je hoeft niet perse iets opvallend te dragen maar dat kan toch helpen!! Liefs Tess ♥️♥️

Froukje17
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • September 9, 2025

er zijn veel websites waar je info kan vinden ga naar duckduckgo en zoek daar ook op z´n website kan je mensen onmoeten die zich in dezelfde situatie bevinden als jij  

daar kunnen ze je ook tips geven!

kijk bijvoorbeeld op outway of op jong&out (bij jong&out moet je wel een acount aanmaken maar als je de naam van de app veranderd in notities ofzo komt dat goed!) waar je info en andere dingen kan vinden voor queerjongeren

hier een bom aan info sorry 😶

nog een kleding tip je kan bijvoorbeed een topje aandoen

groetjesss