Man of vrouw

  • 19 May 2018
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Haaii allemaal,
Laten we gelijk naar het probleem gaan.
Soms voel ik me als een man en wil ik er gewoon een zijn/ me zo gedragen en soms voel ik me gewoon "normaal". Dan denk je misschien al gauw aan de term 'trans' ofz,
maar ik hou te veel van mijn lange haar.
Ik heb dan wel weer echt een verschrikkelijke hekel aan de vrouwelijke rondingen en als ik van die hele skinny jongens zie wordt ik echt vet jaloers.
Ik ben dan ook echt nooit jaloers op meisjes, maar altijd op jongens.
Ik vind mannenkleding echt leuk, maar super meisjesachtige kleding (zoals jurkjes, rokjes en sieraden ook de kleur roze of pastelkleuren) vind ik dan ook weer geweldig. Ik ben wel gewoon straight en dat weet ik 100% zeker, maar ook gewoon het feit dat als ik op een jongen val, is hij altijd gay... Dat is al 9 keer gebeurd -_-
Wat moet ik hier in godsnaam mee?... Komt dit vaker voor? En is hier een bepaalde term voor? Of ben ik gewoon raar?
Alvast bedankt.
Groetjes xx.
(ik ben dus een meisje btw XD)

1 reactie

Heyy, je bent zeker niet raar denk ik. Ik denk dat iedereen wel eens tewijfeld aan zich zelf en of je wel de gene bent die je ook van binnen bent. Het komt vanzelf goed. Je moet doen waar je je goed bij voelt: heb je zin in mannne kleding dan doe je dat, wil je een jurk en ketting aan dan doe je dat. Niemand hoort jou dan te gaan beoordelen of je raar bent. En mocht tot voorkomen dan vertel dat meer over die persoon

Reageer