wat als je als jongen maandverband draagt?
wat kan je er tegen doen omdat te stoppen?
wat als je als jongen maandverband draagt?
wat kan je er tegen doen omdat te stoppen?
Praten met die jongen.
met vragen als: waarom wil je zo graag maandverband dragen? Je snap toch wel dat het geen nut heeft voor jongens?
en waarom wil je hem stoppen?
ik bedoel zijn er nog jongens die maandverband dragen en dat willen stopen
Geen idee waarom ik hier in getagd ben maar oke…
Ik ga er van uit dat je mogelijk een fetisj hebt voor het dragen van maandverband. Als het je leven verder niet in de weg zit kan je het gewoon af en toe doen daar is opzich niks mis mee. Je doet er niemand kwaad mee en waarschijnlijk geeft het jou een fijn/goed gevoel. Als je er echt mee zit en ermee wilt stoppen kan je proberen het gewoon minder te doen laat zeggen als je het normaal 7 dagen in de week doet probeer dan rustig af te bouwen naar 6, 5, 4 dagen tot dat je uiteindelijk minder behoefte voelt om te dragen waarschijnlijk gaat de behoefte om te dragen niet weg maar het kan wel onderdrukken. Als je dan toch weer behoefte voelt om te dragen kan je het gewoon af en toe doen... het is misschien wat ongewoon maar je bent zeker te weten niet de enige die dit doet. Doe wat je fijn vindt en wat goed voelt!
Liefs Linne
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.