Skip to main content

Hey, ik wil graag weten of ik ooit nog over mijn ex heen ga komen?

Ik zit nu zegmaar in de 3e klas en heel de 2e klas zaten ik en een meisje (mn ex dus) in een talking stage, toen voor de zomervakantie was ik er een beetje klaar mee en toen hadden we de hele zomer niet gepraat. Ik merkte dat ik haar echt zo erg miste er was geen seconde dat ik niet aan haar dacht

en ik zag dan ook zo erg op tegen de 1ste schooldag van de 3e klas aangezien ik echt dacht dat ze me haatte.

Toen een paar weken later gingen we weer praten op snap en ineens had ze een hele uitstorting over dat ze zich echt rot heeft gevoeld en dat niks goed voelde zonder mij enzo. Dus ik was zo van oke en nu? Nou toen kwam weer de heilse talking stage, ik haat dat echt zo erg he!

Toen uiteindelijk dacht ik lets go en vroeg ik haar mijn vriendinnetje te zijn en ja toen waren we happy.

Maar in die tijd had ik nog echt heel veel moeite met mijn seksualiteit en elke interactie die ik met haar had, elke keer als we zoenden voelde ik me zo slecht achteraf. Ik voelde me vies en raar. Ookal was ik zo enorm verliefd op haar en had ik me echt nog nooit zo blij gevoeld, het was niet genoeg.

Dus toen had ik deze gevoelens aan haar uitgelegd en ze snapte mee echt heel goed en ze was echt niet boos en toen besloten we om even een pauze te nemen en ruimte te nemen.

Na de breakup heb ik mezelf zo erg geforceerd om hetero te zijn en ging ik praten met heeeeeeel veeeeeeeel jongens. Maar niks was hetzelfde als met haar en zij zelf had dat ook door want ja hoor na niet eens 2 weken zwakte ik al af en had ik haar gesnapt. Ze vertelde me toen dat ze me zoo erg miste en dat ik het enige was dat we wou en ik voelde precies hetzelfde.

We gingen niet daten maar het was heel vaag, ze wist dat ik aan het praten was met een jongen maar nogsteeds  snapte wij op een manier dat niet als vrienden was, Ik voelde me schuldig voor die jongen en zei eerlijk tegen dat meisje dat ik haar echt heel leuk vond maar dat het gewoon  niet goed voelde omdat ik ook bezig was met een jongen.

Nou dit  was 2 maanden geleden en nu heb ik een relatie met die jongen maar nogsteeds verlang ik zo naar haar. Op de momenten dat ik aan mijn vriendje zou moeten denken betrap ik mezelf op denken aan haar. En ik hoop zo erg dat ze hetzelfde doet. is dat erg?

In de klas doet ze ook alsof ze me haat alles wat ik doe lacht ze uit en ik voel me echt gepest eigenlijk. Maar soms als ik prive met haar praat kijkt ze nogsteeds op zo’n bepaalde manier naar me als je snapt wat ik bedoel. Ik snap gewoon niet hoe ze zo onaardig kan doen tegen me terwijl ze tot nog niet zo heel lang geleden nog zo erg van me hield. en ik voel me zo slecht want ik weet gewoon niet wat ik moet doen, aan de ene kant wil ik haar zo graag. Ik ben echt nog nooit zo verliefd geweest.

Maar aan de andere kant wil ik ook gewoon het leuke tienerleven met mijn lieve vriendje. eigenlijk behandel ik hem echt niet eerlijk, ik vind hem niet eens zo heel erg leuk ik wil eigenlijk gewoon hetero zijn. En hij is mijn weg tot hetero zijn.

Heeft iemand iets van advies wat ik moet doen?

Hee Sanne,

Als jij verlieft bent op dat meisje, zou ik het gewoon uit maken met je vriendje. Dat is ook het eerlijkst tegenover hem.  Je kan haar altijd snappen en dan gewoon vragen of ze jou nog leuk vindt en haar vertellen wat je voor haar voelt. Je moet gewoon doen waar je je zelf goed bij voelt en je moet niet denken dat je per se hetero moet zijn. Hopelijk heb je hier wat aan, succes!


Reageer