Vraag

liefdesverdriet

  • 17 August 2022
  • 5 reacties
  • 62 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hey ik ben 13 jaar oud en ben bi/gay

hebben jullie ook wel eens een soort van liefdesverdriet  ook al heb je geen crush of heeft niemand het uit gemaakt of afgewezen 

gewoon verdriet omdat je graag verkering wil graag een veilig lief persoon om je heen hebben 


5 reacties

Vaak heb ik dat, maar dat komt dan meestal omdat ik me alleen voel. Maar ik denk dus dat het heel normaal is.

 

Reputatie 4
Badge +3

Nee gelukkig niet maar volgens mij hebben wel veel mensen hier last van 

 

Reputatie 1
Badge +1

It’s me again 

dat zou goed kunnen 

Reputatie 7
Badge +4

hoi @Kit 1234 ,

soms droom ik er ook van om echt een vriendje (voor mezelf) te hebben, maar ja, dan denk ik dat ik nog zo jong ben en het ook leuk is om met andere jongens (en meisjes ook wel, maar dan anders) om te gaan en dat ik gelukkig ook leuke broers heb en van die dingen.

Ik hoop dat iedereen ook leuke en lieve mensen in zijn/haar omgeving heeft en daar steun van krijgt. Dat verdienen jullie allemaal.

Zonder dat ik verkering heb kan ik ook alles delen met vrienden en familie en om nou echt zo jong al verkering te hebben…….ik geniet ook heel erg van mijn vrijheid

Soms zie ik wel eens jongens en dan denk ik wel dat ik met hem wil, maar ik moet ook wel realistisch blijven en ik ben nog niet echt van plan om samen te gaan wonen met een jongen

 

@It's me again,

sad om te lezen dat jij dat gevoel meestal hebt als je je alleen voelt. Ik zou willen dat jij je minder vaak alleen zou voelen 🤞

 

Doei,

SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

 

 

Reputatie 6
Badge +5

Bij mij is het met een soort van eenzaamheid, maar ja, ik herken het zeker wel. Het zou overigens ook kunnen komen omdat ik voortdurend crushes heb op hetero chicks en op vet onbereikbare mensen. Anyway, het is niet erg, je vindt vast wel ooit iemand die met jou wil zijn.

 

Love x

Reageer