Lichaam soms haten en soms niet, omdat het meisjesachtig is.

  • 9 December 2021
  • 6 reacties
  • 93 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb de laatste maanden steeds periodes waarin ik m’n lichaam haat, omdat ik borsten heb. Maar een week later heb ik daar weer geen last van. Toen ik aan mijn moeder vertelde dat ik het soms vervelend vind om een meisje te zijn, zei ze dat het met de puberteit te maken had.

Ik heb me nooit een jongen gevoeld wel voel ik me soms non-binair maar weet het gewoon niet zeker.

Ik voel me dan gewoon zo verschrikkelijk en dan vragen mensen wel gaat het, maar ik weet gewoon niet hoe ik er over moet praten.

Herkent iemand dat gevoel?


6 reacties

Badge

Dit heb ik ook! Ik heb zelfs liever dat mensen me gewoon bij mn naam noemen ipv zij/haar hij/hem die/hun of andere pronouns (voornaamwoorden) maar ik weet niet of dat eigenlijk wel bestaat

Reputatie 4
Badge +3

-onnodige quote verwijderd-

Hoe ga jij er mee om, want ik voel me soms dan zo vreselijk.

Reputatie 6
Badge +5

Ik heb dit ook! Ik voel me meestal vrouwelijk, maar soms heb ik gewoon mannelijke dagen. Dan gebruik ik altijd mijn vaders shampoo en deo en dan voel ik me echt geweldig. Dit is heel normaal. Misschien is er die ene goede vriend waarmee je erover kan praten? Heel veel succes

xxx Cody

Reputatie 4
Badge +3

Ik ga met m’n beste vriendin praten, als ik me weer een keer niet vrouwelijk heb gevoel. Dankjewel voor je tip! Gebruik je dan soms een binder?

Badge

Ik herken dit helemaal, vooral doordat ik trans ben en het dus haat dat ik borsten heb. Het is inderdaad moeilijk om over te praten, ga naar een goeie vriend of vriendin om het met hun er eens over te hebben. Als je ze echt niet wil kan je er altijd nog voor kiezen om een binder te bestellen, of er een zelf te maken (kun je vinden op google). Zelf bind ik er strak een riem omheen, eerst doet het wat pijn maar daarna is het over en het werkt heel goed. Ik hoop dat je later wel blij word met je lichaam, sterkte! <3

Reputatie 4
Badge +3

Bedankt voor de reactie!

Het is alleen heel moeilijk om het zeker te weten, omdat het in periodes komt en ik dus niet zeker weet of het echt is. 

Reageer