Ik weet niet of je van Nederlandse films houdt, maar ik ken wel de film genaamd Pestkop, die nu nog steeds op Netflix staat. Het is een spannende film en het bevat twee lesbische personages.
Een andere film die ik ken, (ook op Netflix) het Fanfik. Het is volgensmij alleen in het Pools en het bevat meerdere lqbtq personages.
heyhey ik raad: outstanding a comdy revolution aan echt leuk(denk wel dat je hem al hebt gezien)
je kan altijd om Google of safari "lhbtq+ films netflix" intypen heb ik ook vaak gedaan
xx char!!
Hoi iedereen!!
dankjewel voor de reacties, ik heb er al een paar gekeken zoals Nimona, fanfik en pestkop! En ik vroeg het hier even omdat Google mij niet echt fantastische antwoorden geeft (ik ben slecht met links en sites en dat soort dingen) dus ja.
Ik vond fanfik echt een goede film en zeer mooi dat er nog een verhaal achter zat met die Cinderella en hoe het allemaal gaat. Het Pools was helemaal niet zo heel erg tbh.
ik kijk nu naar everything sucks is ook tof! (Ik ga niks spoileren ) het is heel erg grappig en relatable
liefs nachtbloem!
hoi! heb je Fanfik al gekeken? het gaat over een trans jongen, verder zeg ik niks, het is echt een aanrader!
gr Smokey
oghnee ik lees net die reactie je hebt hem al gekeken wat dom van me...nouja blij dat je hem wel wat vond
gr smokey!
Young Hearts lijkt me erg goed. Draait niet in heel veel bioscopen helaas dus het is ff wachten tot die ergens online komt.
I Am Not Okay With This Serie die na 1 seizoen is gecanceld helaas.
Sex Education. Gaat niet alleen over LGBTQ maar wel heel erg goed vind ik
Love, Simon Je hebt ook de nog de vervolgserie Love, Victor
Heartstopper natuurlijk
When We Rise serie over LGBTQ activisten in Amerika