Skip to main content
Vraag

LGBTQIA+ vragenlijst

• August 13, 2021
  • 48 reacties
  • 1189 Bekeken

Toon eerste bericht

48 reacties

• August 5, 2022
  1.  Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.) (trans) jongen
  2. Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.) straight
  3. Ben je al (een keer) uit de kast gekomen? ja
  4. Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug? het ging eigenlijk bij iedereen wel goed en ik ben blij dat ik het heb gedaan
  5. Zo niet, waarom? -
  6. Voel jij je veilig binnen je omgeving? ja
  7. Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie? fearstreet 1994
  8. Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn? nee
  9. Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest? yungblud/mars
  10. Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community? gewoon negeren, 9 van de 10 keer praten ze toch onzin
  11. Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen? nee sorry 

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • August 5, 2022
  1. Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.) jongen
  2. Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.) gay
  3. Ben je al (een keer) uit de kast gekomen? Nope
  4. Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug? -
  5. Zo niet, waarom? Nog niet genoeg motivatie gehad ik weet dat veel mensen goed gaan reageren.
  6. Voel jij je veilig binnen je omgeving? Nee niet echt vooral op school omdat je dan waarschijnlijk snel als de homosexuele jongen word beschouwd. 
  7. Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie? Call me by your name is echt een van de beste films die ik ooit heb gezien (aanraderr)
  8. Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn? Ja, het liefst zou ik straight willen zijn want dan heb je niet zo veel gezeik
  9. Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest?  Idk
  10. Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community? ik zeg er niet echt iets van.
  11. Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen?schaam jezelf niet dit moet ik zelf ook nog accepteren en het komt goed ❤️
    doei
  12.  

• August 5, 2022

Hey!

Ik heb een tijd geleden een vragenlijst online gezet op dit forum en de antwoorden hebben me toen erg geholpen. Dat is de reden dat ik nu een LGBTQIA+ vragenlijst online zet. Ik zou het natuurlijk erg leuk vinden als jullie de vragen zouden willen beantwoorden, maar doe het alleen als je er zelf een goed gevoel bij hebt! Vragen overslaan is natuurlijk geen probleem. Alvast bedankt!

hierbij de vragen:

1.  Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.) transgender jongen
  2. Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.) homo
  3. Ben je al (een keer) uit de kast gekomen? ja, bij vrienden
  4. Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug? eentje heb ik er gewoon achter laten komen, de ander al giechelend verteld (door spanning)
  5. Zo niet, waarom? /
  6. Voel jij je veilig binnen je omgeving? nee
  7. Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie? craig van de kreek
  8. Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn? nee
  9. Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest? imagine dragons, zijn erg fijne supporters 
  10. Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community? verschillend
  11. Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen? doe het pas als je zeker weet dat diegene lhbt support. voor je eigen veiligheid

buckethatti
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 6, 2022
  1. Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.)  als meisje, ik ben ook zo geboren
  2. Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.) bisexueelll 
  3. Ben je al (een keer) uit de kast gekomen? nee, ik ben het ook nog niet van plan
  4. Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug?
  5. Zo niet, waarom? ik vind het spannend en ik wil niet dat mensen mij gaan lastigvallen. Me familie zou het helemaal goed vinden, maar sommige klasgenoten zijn een beetje irritant en dan gaan ze je daarmee storen. 😂😅
  6. Voel jij je veilig binnen je omgeving? Jazekerr
  7. Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie? heb er geen 
  8. Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn? nee, ik vind het wel chill dat ik geen rekening hoef te houden met of het een jongen of een meisje is! Lekker minder gedoe ^o^
  9. Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest? Heb er geenn
  10. Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community? Ik negeer het gewoon, ik heb geen zin om daar tijd aan te verspillen. Ik zeg meestal gewoon “oke” of “leuk voor je” of zoiets 
  11. Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen? niet echt! ik heb het zelf nog niet gedaan dus ik weet niet echt hoe het moet 
  •  

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 13, 2022

Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.) Ik ben een transjongen

Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.) Ik ben pan romantisch en aseksueel

Ben je al (een keer) uit de kast gekomen?Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug? 2 keer, een keer als pan en een keer als trans. Ouders denken dat het transgender gedoe een 4 jaar lange fase is.

Voel jij je veilig binnen je omgeving? Nee en ja, ik weet het niet 

Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie? Bly manor, is gwn goede serie met een lesbienne koppel.

Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn? Nee, wel mijn gender identiteit 

Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest? Geen flauw idee, lady gaga ofzo 

Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community? Gwn niet serieus nemen

Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen? Wees zelfverzekerd 

• April 10, 2023

Hey!

Ik heb een tijd geleden een vragenlijst online gezet op dit forum en de antwoorden hebben me toen erg geholpen. Dat is de reden dat ik nu een LGBTQIA+ vragenlijst online zet. Ik zou het natuurlijk erg leuk vinden als jullie de vragen zouden willen beantwoorden, maar doe het alleen als je er zelf een goed gevoel bij hebt! Vragen overslaan is natuurlijk geen probleem. Alvast bedankt!

hierbij de vragen:

1.  Hoe identificeer jij jezelf? (jongen/meisje/non-binair etc.) Nonbinaar 
  2. Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.) Pansexsueel 
  3. Ben je al (een keer) uit de kast gekomen? Ja 
  4. Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug? Ging heel goed 
  5. Zo niet, waarom?
  6. Voel jij je veilig binnen je omgeving? Redelijk krijg soms negatieve reacties maar die negeer ik
  7. Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie? Heartstopper en young royals 
  8. Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn? Nee
  9. Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest? Ben echt dol op de muiziek van yungblud  vooral  het nummer fleabag
  10. Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community? Ik negeer het meestal
  11. Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen? Schaam je er zeker niet voor  want je bent perfect zoals je bent

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • October 5, 2023

Heey

1. Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.) Meisje 13 jaar
  2. Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.) Lesbisch
  3. Ben je al (een keer) uit de kast gekomen? Ja bij vriendinnen en ouders
  4. Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug? heel goed maar ik vond het eng
  5. Zo niet, waarom? nvt-
  6. Voel jij je veilig binnen je omgeving? jaa
  7. Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie? Young Royals en Heartstoppwe
  8. Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn? Nee totaal niet, ik ben wie ik ben.
  9. Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest? Weet niet meer hoe ze heet oepsie
  10. Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community? Ik vind het niet leuk hoe er word gedaan
  11. Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen? Wees jezelf en wees niet bang om te vertelllen wie je bent.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 2, 2025

Hey!

hierbij de vragen:

1.  Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.) trans girlyyyy
  2. Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.) bi
  3. Ben je al (een keer) uit de kast gekomen? Jaa
  4. Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug? Dat was bij vrienden en dat ging helemaal prima
  5. Zo niet, waarom?
  6. Voel jij je veilig binnen je omgeving? Jaa
  7. Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie? Geen idee
  8. Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn? Neee
  9. Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest?  Girl in red
  10. Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community? Ik denk altijd, als de lgbtq community zo interessant is dat iedereen er de hele tijd over roddelt, dan kan ik dat enkel als een compliment zien.
  11. Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen?wacht tot een moment dat het onderwerp ter sprake komt en spreek dan gewoon de waarheid.

Piertje15
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 16, 2025

Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.) Ik straal dat soms niet echt uit, ik ben wel een jongen (femboy)

Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.) Bi-myself

Ben je al (een keer) uit de kast gekomen? Yup, alleen nog niet over dat femboy ding, maar daar ben ik mee bezig

Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug? Ging soepeler dan ik had gedacht

Zo niet, waarom?

Voel jij je veilig binnen je omgeving? Yup, ik denk dat ik wel gwn tegen iedereen kan zeggen dat ik bi ben

Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie? Heartstopper is leuk maar moeilijk af te kijken. We gaan met onze gsa een film kijken, en vroeger heb ik drakenprins gekeken. Eerlijk gezegd behandelt drakenprins lgbt wel het best en het meest accuraat voor de serie en tijd

Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn? Nah, bi zijn is leuk want er zijn grapjes en iedereen is een optie

Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest? Girl in red is toch wel leuk. Volgens mij was er ook een liedje genaamd me / myself / I wat over een jongen gaat die zijn vrouwelijke kant ontdekt. Niet zeker maar wel leuk

Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community? Ik heb daar verrassend weinig van meegemaakt, dus wordt moeilijk feedback geven. Ik zou waarschijnlijk als iemand naar doet vragen waarom ze zo geïnteresseerd zijn

Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen? Doe het in een plek met weinig oog contact en waar weinig druk op staat. De auto bijvoorbeeld 

Forum|alt.badge.img
  • June 16, 2025

Hoi jonge 13 in de kast fijn dat ik kan helpen hier zijn mijn antwoorden

1. Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.)

Jongen.

2. Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.)

Gay.

3. Ben je al (een keer) uit de kast gekomen?

Ja naar een vriendin.

Goed ze was ondersteunend en nu hebben we het er vaak over.

5. Zo niet, waarom?

NVT.

6. Voel jij je veilig binnen je omgeving?

Ja en nee als ik het sommige mensen vertel word ik 100% gepest maar sommige mensen zijn goed.

7. Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie?

100% young royals op Netflix het is een aanrader ook hearth stopper.

8. Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn?

Nee ik ben blij met hoe ik nu ben.

9. Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest?

Een leuk nummer vind ik in the vilage van Wrabel.

10. Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community?

Gewoon negeren niet lagen en als je in de kast zit ook niet tegen spreken. Ik weet het is hard aleen soms is het gewoon overleven.

11. Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen?

Ja doe het stap voor stap.

Ik hoop dat dit hielp

Forum|alt.badge.img+1

Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.) Meisje

Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.) Gay of bi of pan

Ben je al (een keer) uit de kast gekomen? nee

Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug?

Zo niet, waarom? omdat ik het niet nodig vind, als je straight bent kom je ook niet uit de kast. Ook is er niemand die echt dicht bij mij staat die het niet zo accepteren, dus het is ook niet nodig.

Voel jij je veilig binnen je omgeving? ja

Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie? Heartstopper

Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn? nee

Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest? ik denk billie eilish

Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community? negeren, in gesprek gaan of boos worden.

Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen?

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • July 20, 2025

Hey!

hierbij de vragen:

1.  Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.)ik denk meisje maar nier meisjes achtig
  2. Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.)lesbisch 
  3. Ben je al (een keer) uit de kast gekomen?voor ouders en vriendinnen
  4. Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug?ouders vond ik heel eng ze vonden het prima en vriendinnen was minder eng maar ben blij dat ik t heb gedaan
  5. Zo niet, waarom?
  6. Voel jij je veilig binnen je omgeving? niet altijd 
  7. Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie? young royals 
  8. Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn? ik weet niet misschien dat ik nog naar non binair ga wisselen maar weet het niet zie ik dan wel
  9. Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest? omar rudberg
  10. Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community? ik vind heet jammer dat er zo wordt gekeken naar ons als onderdeel er van want wij zijn ook gewoon mensen. maar ik heb er niet zoveel last van omdat ik niet uit ben op school enzo
  11. Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen? je bent wie je bent je kan dat niet veranderen dus vertel het wanneer jij denkt het boeit me niet wat ze van me denken ikben wie ik ben

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • July 20, 2025

Hey!

hierbij de vragen:

1.  Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.) demigirl (Pronouns: she/they)
  2. Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.) bi🩷💜💙
  3. Ben je al (een keer) uit de kast gekomen? jup bij mijn ouders, een paar vrienden en wat familieleden
  4. Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug? ik heb allemaal goede reacties gekregen en ik heb geen spijt
  5. Zo niet, waarom? -
  6. Voel jij je veilig binnen je omgeving? soms wel soms niet. Sommige mensen denken dat ik lesbisch Ben ookal is dat niet zo. Ik krijg hier vaak opmerkingen over en daar Ben ik een beetje klaar mee. Ik Denk erover na gewoon overal uit de kast te komen zodat als ze iets roepen, ze het Dan wel goed doen😉
  7. Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie? HEARTSTOPPER❤️❤️❤️❤️
  8. Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn? nope ik ben wat ik ben en ik voel wat ik voel:) Als mn seksuele orientatie later echter veranderd (Dat ik bijvoorbeeld toch lesbisch ben) heb ik daar ook geen probleem mee.
  9. Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest?  I want to break free ~ QUEEN (Ik weet niet zeker of het LGBTQIA+ gerelateerd is maar volgens mij wel)
  10. Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ ecommunity? Soms wil ik dit soort mensen echt slaan om eerlijk te zijn.. Zelfs als hun religie LGBTQIA+ niet support. Prima, maar geen kritiek aub! Houd je meningen voor jezelffff
  11. Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen? Lieverd, gewoon doen! Mensen die select reageren zijn het niet waard❤️

Geen idee of ik hem Al een keer heb ingevuld haha, zoja doe ik het Lekker nog een keer:P

Hele leuke vragenlijst! Groetjes mij, eendje❤️

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 28, 2025
  1. Hoe identificeer jij jezelf?  trans meisje(jongen/meisje/non-binair etc.) 
  2. Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.) Bi
  3. Ben je al (een keer) uit de kast gekomen? Nee
  4. Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug? /
  5. Zo niet, waarom? Omgeving en familie
  6. Voel jij je veilig binnen je omgeving? Nee
  7. Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie? Girl
  8. Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn? Nee
  9. Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest? take me to church
  10. Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community? Voel me aangesproken
  11. Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen? Doe het alleen als je je er veilig en comfortabel bij voelt! ❤️‍🔥

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 28, 2025

Hey!

hierbij de vragen:

1.  Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.).  Meisje
  2. Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.) bi 
  3. Ben je al (een keer) uit de kast gekomen? Ja 
  4. Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug? Goed 
  5. Zo niet, waarom?
  6. Voel jij je veilig binnen je omgeving? ja 
  7. Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie? Geen idee 
  8. Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn? 
    nee
  10. billie Eilish 
  11. Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community?  
    gewoon negeren 
  12. Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen? 
    gewoon straight to the point zijn
  13.  

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 30, 2025

Hey!

hierbij de vragen:

1.  Hoe identificeer jij jezelf (jongen/meisje/non-binair etc.)
  2. Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.)
  5. Zo niet, waarom?
  10. Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community?
  1. Ik voel me niet 100% meisje maar ik doe niet aan stereotype dus ik ben een meisje maar mijn gedrag wijkt af van ‘het normaal’ maar dat vind ik niet omdat alles toch kan tegenwoordig? Maar een hokje: demigirl
  2. questioning… waarschijnlijk panseksual
  3. nee
  4. -
  5. Er zit geen druk op bij mij  ik weet dat mijn ouders het toch wel goed vinden maar ik wacht liever tot ik een vriendin heb of zo. Het voelt bij mij ook niet echt benauwend dus heb niet echt de behoefte
  6. ja echt heel erg  ik zit op een school waar iedereen wordt geaccepteerd en daar ben ik blij om
  7. heartstopper, 
  8. neh 
  9. nog geen idee
  10. het is niet echt op mij gericht want de enige manier dat ik dat ervaar is youtube shorts maar ik vind het echt heel disrespectvol dus ik zet er een comment bij waarin ik zeg dat hij niet weet wat hij zegt end hopen dat dat helpt
  11. als mensen je niet accepteren zijn zij het niet waard

kindjeuit2010
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 4, 2025

1.  Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.) Als meisje.
  2. Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.) Ik ben lesbisch :)
  3. Ben je al (een keer) uit de kast gekomen? Jep, tegen mijn ouders en vrienden. Ook draag ik naar school zo’n ketting, dus ik weet niet precies hoeveel mensen van mijn klas weten dat ik op meiden val.
  4. Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug? Het ging gewoon goed :)
  5. Zo niet, waarom? x
  6. Voel jij je veilig binnen je omgeving? Nee. Ik woon in een klein christelijk dorpje (geen haat naar het christendom ofc!!) dus ik kan het niet echt vertellen tegen iemand, ofzo. Maar ik heb bijna geen contact met iemand in mijn dorp, alleen met mijn ouders, omdat ik naar een middelbare school in de stad ga. Ik heb geen contact met familie anders dan mijn ouders en broertje, dus daar hoef ik me ook geen zorgen om te maken.
  7. Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie? Idk.
  8. Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn? Nee, hetero zijn lijkt me best saai eigenlijk. Ik vind het leuk dat ik lesbisch ben.
  9. Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest? Chappell Roan haha.
  10. Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community? Niet op reageren, want dat durf ik niet en hopelijk stoppen ze dan. Ooit.
  11. Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen? Ik zou zeggen tegen je ouders dat een klasgenootje heeft verteld dat die gay is, en vragen wat je daarvan moet vinden. Het ligt een beetje aan hun antwoord of je het kunt vertellen of niet. Sowieso ligt het altijd aan jou wat je fijn vind!

Groetjes E :)

• Net nieuw
  • September 4, 2025
  1. meisje
  2. pansexueel
  3. nee maar ik weet dat mijn ouders supportive zijn want ik heb 2 gay ooms.
  4. ik ben nog niet uit de kast.
  5. omdat ik het best wel spannend vind.
  6. ja.
  7. percy jackson of heartstopper! in percy jackson komen er best wel veel verschillende genders en sexualiteit vor. het is niet officieel over lgbtqia maar er komen veel gay koppels, trans of gender fluid mensen in voor.
  8. nee, ik ben zoals ik ben. dat is oke.
  9. het raakt me wel maar ik zwiep het meestal van me af.
  10. nee, maar ik zou tips wel kunnen gebruiken!

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 8, 2025
  1.  Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.)  Jongen
  2. Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.) Panseksueel (voor mensen die niet weten wat het betekent, het betekent dat je op elk gender valt)
  3. Ben je al (een keer) uit de kast gekomen?  Ja en nee
  4. Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug? Goed, het wat tegen me beste vriend en die is zelf ook panseksueel
  5. Zo niet, waarom? Ik ben te bang
  6. Voel jij je veilig binnen je omgeving? Ja
  7. Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie? /
  8. Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn? Nee
  9. Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest? Geen
  10. Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community? Niet/negeren
  11. Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen? /

Hoiikhebhulpnodig
Forum|alt.badge.img+1

Hey!

hierbij de vragen:

1.  Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.)
  2. Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.)
  5. Zo niet, waarom?
  10. Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community?

Ik ben een meisje 

bi! :)

ja!

ging matig maar verder prima (ik lieg er een beetje over)

-

jawel

YOUNG ROYALS 

Nee

weet het niet zeker :)

ik laat mensen zeggen wat ze zeggen willen, mij beïnvloedt het toch niet, tenzij het echt haat is naar een persoon toe, dan kom ik voor diegene/ mezelf op!

doe het gewoon en anders kunnen het mensen toch niet zo schelen. Dat je bi of homo of lesbi bent maakt je niet minder mens of een deel van hoe je bent en dat is een belangrijk punt dat mensen zich moeten realiseren! Al helemaal als je mensen er op bevooroordeeld. 

Forum|alt.badge.img+1
  1.  Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.) Ik identificeer mezelf tegenwoordig niet meer echt, ik heb een tijdje gedacht dat ik genderfluide was, of non-binair, of misschien zelfs trans. Maar toch vind ik dit een lastige vraag. Tegenwoordig zeg ik daarom maar dat ik genderqueer ben, of dat ik gewoon mezelf ben
  2. Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.) Ik denk bi, maar ik zit de laatste tijd een beetje te twijfelen of ik toch niet pan ben. Aangezien het me eigenlijk niet uitmaakt of mijn partner jongen/meisje/genderfluide, etc is, zolang we elkaar mr leuk vinden.
  3. Ben je al (een keer) uit de kast gekomen? Jup, naar mn vrienden was het eigenlijk heel makkelijk, mijn beste vriendinnen zijn zelf ook queer (Les, Pan en Bi) dus we praten dr eigenlijk wel vaker over. Naar mijn ouders was het was lastiger. Ik heb het hun uiteindelijk verteld toen ze een foto van mn ID op mn laptop zagen staan (Dit was voor de Jong&out website).
  4. Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug? Zie vorige vraag/ ik ben blij dat ik het heb verteld, ik vind het niet fijn om te verbergen hoe ik me voel
  5. Zo niet, waarom? -
  6. Voel jij je veilig binnen je omgeving? Een beetje, ik heb soms wel echt moeite met de haat en mensen die denken dat het gewoon een fase is.
  7. Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie? Ik weet niet of deze serie ook telt, maar ik denk het wel, want de hoofdpersonage komt erachter dat ze bi is, haar beste vriendin is lesbisch en haar beste vriend homo dusss: Xo Kitty
  8. Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn?  Nee, ik denk het niet. In dat geval ben ik gewoon blij met hoe ik nu ben.
  9. Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest? Girl in red/ katseye (Megan heeft zelf gezegd dat ze bi is, en lara ray heeft aangegeven dat ze queer is (En dat ze sws vrouwen leuk vindt)
  10. Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community? Vaak negeer ik het, hoewel dit soms echt heel lastig is
  11. Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen? Niet echt sorryyyy

Animos
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 1, 2026

Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.)

Demi meisje, dus tussen non binair en meisjes in

Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.)

Bi of pan 

Ben je al (een keer) uit de kast gekomen?

Naar ouders een soort van en naar sommige vrienden ook

Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug?

Opzich wel goed niemand heeft me gehaat door die reden

Zo niet, waarom?

Nog niet naar iedereen omdat ik het liever gewoon langzaam doe

Voel jij je veilig binnen je omgeving?

Yessss

Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie?

Heartstopper maar is wel een beetje basic

Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn?

Soms wel soms niet

Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest?

Billie Eilish met LUNCH

Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community?

Proberen te negeren

Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen?

Doe het op je eigen tempo in een veilige omgeving!!!

Dailyrantgirl13
Forum|alt.badge.img

Hey!

hierbij de vragen:

1.  Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.) meisje
  2. Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.) lesbian
  3. Ben je al (een keer) uit de kast gekomen?ja
  4. Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug? goed 
  5. Zo niet, waarom?
  6. Voel jij je veilig binnen je omgeving? ja
  7. Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie? heartstopper
  9. Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest?  lee know van skz
  10. Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community? ik moet soms om ze lachten want ze zijn bang voor liefde lol
  11. Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen? ik eigenlijk niet sorry maar op tiktok staan er heel veel