Vraag

LGBTQ+ reacties online

  • 12 June 2023
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

hey, ik speel heel veel spelletjes dat je dan een rol bent. als het dan bijvoorbeeld een lab is dan is er meestal een jongens en een meisjes kamer. dan kom ik in de jongens kamer omdat ik dan wil weten hoe mensen zouden reageren als ik non-binair zou zijn. en dan krijg ik de hele tijd te horen van dat ik een meisje ben. in het spel dat ik dan vaak speel kan je uit het spel gegooid worden als je je niet aan de regels houdt. meestal als mensen dus dan tegen mij zeggen dat ik een meisje ben probeer ik het rustig uitteleggen. helaas komt dan vaak de Host (leider van dat spel) en die komt dan ook in die ruzie. ik blijf volhouden dat ik non-binair ben alleen zij dat ik een meisje ben. meestal wordt ik er daarna uitgegooid.

gebeurt dit ook in het echt? en hoe voelen de non-binaire mensen zich dan? of hoe reageren ze dan? en als je ziet dat iemand ruzie maakt omdat hij/zij non-binair is wat doe je dan?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

hey even snel een kleine update achtig.

vandaag had ik weer dat mijn gender niet wordt gerespecteerd. dit keer was het gewoon dat ik een meisje ben maar zo zie ik er niet uit. ik heb kort zwart met wit haar en verder donkere kleding aan in veel games.

nou ik zat dus in een spel en het was een fam rp. dus ik vraag of ik oudste kon zijn. en die reactie raakte me nogal diep. de reactie van de host was: je bent een meisje. ik vraag natuurlijk waarom dat uitmaakt. zegt ze dat ik me ook moet kleden als een meisje. en toen gooide ze mij eruit

als iemand dat tegen je zegt dan breekt het je hart. ik zit dus de laatste tijd in de jongens mode en als ik weet dat mensen zo over sommige denken dan weet ik het ook niet meer. ik wil graag kort haar en op een jongen lijken maar waarom zou ik als er mensen zijn die zo reageren alsof je gewoon een lamp bent die je van kleur veranderd als je een andere emotie hebt ofzo (ja ik weet het rare vergelijking maar daar ben ik nooit goed in geweest)

Reageer