Skip to main content
Vraag

lgbthiq+

• May 8, 2026
  • 5 reacties
  • 43 Bekeken

Jonathan
Forum|alt.badge.img

Ik ben nu al bijna 8 jaar uit de kast en heb nogsteeds mensen die het niet begrijpen en me uiteindelijk in de steek laten 

Maar hoe gaan jullie hier mee om 

En hebben jullie ooit een vriendje/vriendinnetje gehad of heb je nu een vriendje/vriendinnetje 

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • May 8, 2026

hoe oud was je toen je uit de kast kwam. zijn het vreemde mensen die het niet begrijpen of mensen dichterbij. ben je nu verliefd of heb je nu een relatie en hoe gaat dat. voor mij zou het niet uitmaken wie met wie gaat, ik zou niemand in de steek laten daarvoor, dus ook jou niet. doe gewoon wat jij wil en als die anderen jou in de steek laten, zijn ze geen vriendschap waard.

Jonathan
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 8, 2026

@DJEE 

Nou ik was 10 toen ik uitkwam het waren mensen dichtbij ik ben momenteel niet verliefd denk ik 

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • May 9, 2026

jonathan, ik vind het erg stoer dat je zo jong al uit de kast kwam maar erg jammer dat anderen je in de steek laten en niet begrijpen. dat niet begrijpen is dat alleen bij jou of ook bij anderen die uit de kast zijn. heb je wel eens een relatie gehad en hoe had je die gevonden en hoe ver gingen jullie dan. heb je nog wel mensen met wie je het leuk hebt.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 9, 2026

Daar is toch niet veel aan te begrijpen.  Jij valt op jongens, punt.  Dat ze je in daarom de steek laten, zegt alles over hoe kleingeestig ze zijn.

Jonathan
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 9, 2026

@DJEE nee ik heb nog nooit een relatie gehad