Vraag

Lgbg+, hoor ik daar bij?


Reputatie 1
Badge

Hi, ik ben …. en nieuw hier. Ik ben nog best jong (12) maar ik twijfel eigenlijk al sinds ik 10 ben aan mijn geaardheid. Ik denk dat ik BI ben. Maar niet de soortvan bekende achtig soort waar je op jongens en meisjes valt, maar de gene waar van je 75% ongeveer op jongens valt en 25% op meisjes. Maar ik denk dit maar gewoon, ik weet het niet zeker. Tot nu toe ben ik alleen nog maar op jongens verliefd geweest, toch voelt ook op meisjes kunnen vallen echt goed. Pfff… lastig hoor...


14 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Je mag zelf kiezen wat je bent, BI kan ook gewoon, je hoeft niet perse lesbisch te zijn om op meiden te vallen...

opzich heeft het helemaal geen haast om je geaardheid te weten. Neem je tijd en je komt er vanzelf wel achter, daarnaast maakt het ook niet uit als je later erop terugkomt, en zegt dat je toch hetero/lesbisch of iets anders bent. Het is niet dat het voor altijd vast staat hoor! Daarbij wil ik ook even zeggen dat er geen '’normale vorm'’ van bi is, als je op jongens en meisjes valt ben je bi. Maakt niet uit of je dan een voorkeur voor jongens of meisjes hebt

maar neem je tijd, en het komt goed

groetjes

 

Reputatie 1
Badge

Dankjewel!!! 🥰

Reputatie 1
Badge

Even een vraag aan de @Carolien_  of een andere medewerker van de kindertelefoon: ik denk dat ik eigenlijk al genoeg heb aan de antwoorden die ik op deze topic heb gekregen, en ik weet niet hoe ik een topic als afgesloten moet verklaren, dus zou u dit willen doen? Dankuwel🥰

Reputatie 2
Badge +2

ik heb precies hetzelfde als jou

 

Reputatie 6
Badge +3

@Eigenlijkgewooneenmeisje  Fijn om te horen dat je genoeg hebt aan de antwoorden!

We proberen zoveel mogelijk topics open te laten. We doen dit omdat we weten dat veel andere jongeren meelezen en we op deze manier ook deze jongeren de ruimte geven om hun ervaringen te delen, als ze daar behoefte aan hebben.

We sluiten topics alleen als forumregels vaak overtreden worden in het topic of als de reacties alleen nog maar off topic gaan. Dat is in dit topic zeker niet aan de orde, dus dat is de reden om dit topic niet te sluiten.

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het dan vooral weten.

Groetjes,

Carolien

Badge

Je mag zelf kiezen wat je bent, BI kan ook gewoon, je hoeft niet perse lesbisch te zijn om op meiden te vallen...

Je kan niet kiezen wat he bent maar je hoeft inderdaad niet lesbisch te zijn om op meiden te vallen ik val denk ik 80 procent op meiden en 20 op jongens en dat is completely valid maar het kan goed zijn om meer onderzoek te doen er zijn namelijk ontelbaar veel sexualitys

Badge

hoi,

ik heb een beetje precies hetzelfde probleem. wat je geaardheid ook is, je mag zelf kiezen wat je bent.

ik hoop dat je misschien iets aan dit advies hebt.

 

met vriendelijke groeten,

Anoniem.021

Ik heb precies het zelfde maar anders om ik vind meiden interessanter dan jongens  maar ben ook nog nooit verliefd geweest

Reputatie 1
Badge

Ik denk ook dat ik Bi ben (meisje) Maar voor mij zou het 65% Meisjes zijn en 35% jongens zijn.

 

 

Ja dit wou ik gewoon even delen.  :)

 

Reputatie 1
Badge

Hi, ik ben …. en nieuw hier. Ik ben nog best jong (12) maar ik twijfel eigenlijk al sinds ik 10 ben aan mijn geaardheid. Ik denk dat ik BI ben. Maar niet de soortvan bekende achtig soort waar je op jongens en meisjes valt, maar de gene waar van je 75% ongeveer op jongens valt en 25% op meisjes. Maar ik denk dit maar gewoon, ik weet het niet zeker. Tot nu toe ben ik alleen nog maar op jongens verliefd geweest, toch voelt ook op meisjes kunnen vallen echt goed. Pfff… lastig hoor...

Even een update, ookal vroeg niemand erom. Ik denk dat ik nu 75% meisjes en 25% op jongens val, kan dit ook, dat je steeds switcht?

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Eigenlijkgewooneenmeisje,

Het kan prima dat je geaardheid steeds verandert. Dat is heel normaal en veel mensen hebben dit. Het kan ook gewoon dat je geaardheid hetzelfde blijft. 

Het licht natuurlijk ook een beetje aan je omgeving, als er meer meisjes zijn die je leuk vindt, kan het zijn dat je voorkeur daarop ligt. En als er meer (naar jouw smaak) leuke jongens zijn is het juist andersom. En zo zijn er nog wat andere invloeden.

Ik raad je ook vooral aan je er niet al te druk omte maken. Je komt er met de tijd vanzelf achter.

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 1
Badge

Hoi, ik heb ongeveer hetzelfde. Ik ben een meisje en ook 12 en ik ben er best zeker van dat ik bisexueel ben. Maar dan 75% op meisjes en 25% op jongens.  Ik ben er achter gekomen doordat ik een crush heb op meisjes en ik zie mijn toekomst met een man of vrouw. Maar ik zal vooral wachten en dan kom je er vanzelf achter.

 

ik hoop dat dit heeft geholpen:)

Reputatie 6
Badge +7

Als het net een regenachtige week is geweest heb je het gevoel dat het echt altijd regent.

En als het al twee weken heet en droog is denk je niet aan regen; alleen aan ijsjes, zwemmen en airco.

Je gevoel hangt af van het moment. Dus als je nu een voorkeur voelt voor jongens zegt dat niet hoe je je over een half jaar voelt.  Niet te lang over nadenken dus.   Je moet ook niet een week lang gaan nadenken over de vraag of Nederland nou een nat koud land is of juist warm en zonnig. Er is niet één antwoord goed.  Je kunt beter je tijd besteden aan iets (iemand) dat leuk is.

Reageer