Vraag

leuke documantaire over kinderen die drag queens zijn

  • 18 May 2021
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

 


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Andrea13, 

 

Waarom moet jij dit op het forum delen? Het lijkt mij niet nodig. Het onderwerp vind ik trouwens een beetje vreemd, dat kinderen al op zo een jonge leeftijd een dragqueen worden. Persoonlijk ben ik hier op tegen, prima als mensen gewoon een homo, lesbi of bi zijn etc. Maar dit gaat te ver. Misschien ben ik zelf wel biseksueel, alleen dragqueens snap ik gewoon niet.

 

Groetjes, 

Anoniempje2222

Waarom moet jij dit op het forum delen? Het lijkt mij niet nodig.

Nou het kan handig zijn voor anderen toch? Tuurlijk is spam niet gewenst maar dat is dit niet echt naar mijn mening.

Reputatie 2
Badge +1

Hoi Andrea13, 

 

Waarom moet jij dit op het forum delen? Het lijkt mij niet nodig. Het onderwerp vind ik trouwens een beetje vreemd, dat kinderen al op zo een jonge leeftijd een dragqueen worden. Persoonlijk ben ik hier op tegen, prima als mensen gewoon een homo, lesbi of bi zijn etc. Maar dit gaat te ver. Misschien ben ik zelf wel biseksueel, alleen dragqueens snap ik gewoon niet.

 

Groetjes, 

Anoniempje2222

Dit is vooral bedoeld voor degene die dit ook willen of zijn om hun een hart onder de riem te steken dat zij niet de enige zijn, en hier in Nl vindt je niet veel informatie over kinderen die drag queens zijn.

Reageer