Vraag

Lesbische Meiden


Reputatie 2
Badge +1

Hey

Ik weet niet helemaal zeker of ik op meisjes val. Ik wou weten op welke leeftijden andere meisjes het wisten. En hoe ze daarachter kwamen.

 


12 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Dat verschild heel erg. Sommige meisjes weten het al heel snel en anderen pas weer later. Dus dat is echt per persoon verschillend

Heyy

 

Zoals Jaivy al aangeeft verschilt dit enorm per persoon.
 

Het ene meisje weet het al op haar 11e, de ander weet het op haar 14e en weer een ander weet het op haar 17e.

 

Twijfels aan je voorkeur zijn niet gek dat hoort bij de pubertijd en veel jongeren hebben daar last van. Neem de tijd en op een gegeven moment kom je er wel achter / weet je zeker wat je voorkeur is. Alles op zijn tijd!

 

Groetjes van mij!

Badge

Nu ik terugkijk, wist ik het eigenlijk al wel langer dan 2 jaar. Ik fantaseerde wel eens over een realtie met een meisje/ persoon  en trouwen met een meisje/persoon

Ik heb nooit aantrekking gevoeld richting jongens, in films met lesbische koppels kreeg ik ook altijd het gevoel alsof hun relaties met elkaar beter waren en minder 'gedwongen' zoals je in veel romantische films ziet.  (natuurlijk is het niet alsof lesbische relaties altijd goed gaan, hun kunnen natuurlijk ook gewoon een slechte relatie hebben)

 

Ik denk dat ik het wist sinds ik 8 was. Helaas wordt er aan veel  jonge kinderen weinig verteld over genderindentiteit en sexualiteit. 

Badge

Ik kwam erachter toen ik naar de middelbare school ging 

Reputatie 1
Badge

Hi, ik ben 12 en ben er net achtergekomen dat ik of lesbisch ben of bi want ik heb een crush op een meisje en dat is de eerste keer dat ik een crush heb op iemand maar dat dus.

Ik heb best wel lang het gevoel gehad dat ik meide ook aantrekelijk vind ik kwam er achter 

Toen ik in groep 8  13 jaar ofzo

 ik vond een vriendin ook biseksueel van me heel aantrekelijk  ik dacht eerst het is gewoon een heele goed vriendschap was 

Later dacht na heb ik dit ook bij me ander vrienden en dat had ik niet

En toen wist ik het vrij zekker 

Ik ben biseksueel 

Het heeft best lang geduurt tot ik ook echt uit de kast kwam omdat  ik nog vaak dach het klopt niet het is gewoon een vriendschap

tot ik met haar er over praaten en ze zij het is niet raar had precies  het zelfde

in begin toen ik ontdekt dat ik me aangtroken voel tot  meiden en kwam er pas echt achter  nadat ik een meid had gekust 

En ze zij je weet het  het zelf ook pas als je het gevoel dat je een toekomst net een meid voor je ziet 

En dat zag ik wel voor me  met haar  dus ik wist zeker dat ik ook op meide val 

Ben nu 16 en ben pas uit de kast gekomen  op mijn middelbare school in de klas en het was allemaal positief 

Wil binnenkort ook uit de kast komen bij me ouder maar durf het niet omdat ik weet van ze dat ze de lgbt conuintie niet acpteeren en dat vind ik vrij moelijk 

 

 

Gr bren 

Reputatie 1
Badge

Hoi, ik ben nu 12 en ik ben vrij zeker dat ik bi ben. Maar ik twijfel nogsteeds. Ik wist het omdat ik een crush op een meisje heb/had en soms dan zie ik meisjes en dan ja:) ook heb ik relaties met jongens gehad en ik heb hetzelfde als ik soms een jongen zie. Daarom denk ik dat ik bi ben. 
 

ik hoop dat dit helpt:)

Reputatie 2
Badge +1

Hey 

Dank jullie wel

Dit heeft me geholpen

Groetjes van mij

Ik had voor het eerst een idee dat ik bi kon zijn in de eerste. Bleek dat ik jongens niet eens leuk vind en nu zit ik in de derde en ben ik lesbisch en hier ben ik vrijwel 100% zeker van.  Deze leeftijd verschilt wel per persoon dus laat jezelf niet dwingen om jezelf een label te geven, daar heb je nog genoeg tijd voor

Hey!

Zoals eerder al is aangegeven verschilt dat echt heel erg per persoon. Ik ben lesbisch, en ik ben dat echt bewust gaan inzien toen ik 16 was, maar nu ik er op terug kijk denk ik dat ik het eerder al wel wist maar niet aan mezelf toe wilde geven. Ik ben er grotendeels achtergekomen door films/series. Wanneer ik daar naar keek waren de knappe actrices altijd het eerste wat me opviel. Verder heb ik ook al een paar keer een crush gehad op meiden binnen mijn omgeving. 
 

Maar elke persoon is anders en elke persoon heeft een andere weg om af te leggen, dus uiteindelijk ligt het antwoord op deze vragen echt bij jezelf. Misschien kan het wel helpen om er iets bewuster op te gaan letten, maar probeer het vooral niet te forceren of overhaasten. Vroeg of laat kom je er namelijk vanzelf wel achter. 
 

Groetjes,

lana_feline

Badge

Hoi! Ikzelf wist het heel vroeg al, volgens mij toen ik 11 of 12 was, maar er zijn zelfs mensen die er op hun 30ste pas achter komen! Neem dus goed de tijd om er over na te denken en probeer niet te haasten met dit soort dingen! 

 

-A

Reputatie 1
Badge

Hey! Ik ben er zelf ook nog niet achter ik denk dat ik of bi ben of lesbische dus het is zeker niet erg dat je het nog niet weet 

Reageer