Skip to main content

Hey, ik had laatst een droom dat ik seks had met een meisje, ik denk al bijna een jaar dat ik bi ben maar heb het nog nooit tegen iemand durven te vertellen zou die droom betekenen dat ik dit moet doen, of dat ik het moet uitmaken met mijn vriendje? Ik ben heel verward

Ik had ooit een droom waar ik seks had met een volwassen man en ik ben er verzekert van gewoon lesbisch te zijn. Dromen hebben niks te maken met hoe je je echt voelt. Als je echt van je vriendje houdt hoef je het niet uit te maken door je droom. Als je nu het besef hebt dat je misschien niet iets met jongens hebt en die droom helpte je met dat te realiseren en je voelt niks voor je vriendje is het anders.

Je kan ook gewoon nogsteeds bi zijn. Je hoeft geen kant te kiezen. En vooral niet omdat je droom dat zei. 

En over het gedeelte dat je het nog nooit iemand heb vertelt. Je moet je tijd nemen om uit de kast te komen. Je droom zou je niet het gevoel moeten geven dat het perdirect moet. Vertel het aan iemand die je vertrouwt en van wie je weet dat ze dit helemaal oke zouden vinden. 

Ik hoop dat dit helpte!


Reageer