Vraag

lesbisch of niet?

  • 15 March 2021
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi

ik ben zelf een meisje van 11 en weet nou niet of ik lesbisch ben of bi of dat dit gewoon een fase is?

Ik heb naar andere verhalen gekeken en daar staan mensen die hetzelfde probleem hebben.

Ik ben bijvoorbeeld heel vaak verliefd geweest op meisjes van tiktok en ben ook op 2 meisjes uit m’n klas gevallen.

Ik voel me zelfs seksueel aangetrokken tot meiden.

Ik ben zelf heel er in de war, ik val meer op meiden dan op jongens.

Maar ik ben eigenlijk ook nog nooit ECHT verliefd geweest op een jongen.

Betekent dat dat ik dan eerder lesbisch ben of bisexual?

Ik zit hier al bijna 2 jaar mee, eerst begon het klein.

Dan zag ik bijvoorbeeld een knappe actrice en dan dacht ik “wow die is echt knap” of zelfs “omg stel nou dat je haar als je vriendin hebt in een relatie”.

Daarna werd het erger, ik werd verliefd op een meisje uit mijn klas. 

Ik zag het niet als verliefd maar later zag ik wel dat dat verliefd zijn is.

Ik werd vrolijk maar ook verlegen als zij langs kwam, ik ging blozen en keek veel naar haar.

Toen gebeurde er iets waarvan ik nog steeds niet weet hoe het is gebeurd, ik werd verliefd op m’n beste vriendin.

Mijn beste vriendin maakte altijd grapjes zoals” ja ik ben bi” enzo maar dat meende ze nooit. 

Op een dag waren we samen aan t afspreken en toen zagen we een tiktok van:it’s a sign,  kiss your bestfriend.

Dus wij dachten “grappig prima doen we wel” en toen kuste ze me.

Gewoon voor 3 seconden maar, maar dit voelde zo... speciaal, vertrouwd en goed.

We lachten er om, maar ik denk er nogsteeds aan.

Vanaf die dag begon ik te twijfelen of ik bi was, of lesbisch?

Allemaal vragen kwamen in me op, maar waarom voelde dat zo?

Ik liet het zo en ging gewoon weer verder met m’n leven, maar dacht er wel over na.

Een andere keer sprak ik weer af met die beste vriendin en toen zeiden we: kom we gaan elkaars geheimen raden.

Ik weet niet wat ik dacht om dit geheim te kiezen, maar ik koos het feit dat ik waarschijnlijk bi ben als geheim.

Zij had als geheim gewoon drama uit de klas met andere meiden.

We gaven elkaar steeds hints over ons geheim.

Mijn hints waren ( als ik het goed herinner ) : niet “normaal”, jongens en meisjes en het heeft 2 letters.

Bij die laatste besefte ze dat ik het had over bi.

Ze begin te lachen en zei: “je bent veel te jong om dat te weten” en “nu ga ik het heel de klas vertellen”.

Ik werd zo bang van het feit wat ik haar zojuist had verteld dat ik zei: “im kidinggg! tuurlijk weet ik dat nu nog niet!”.

Geen woord daarvan meende ik.

Ik was bang maar volgens mij is zij dat nu al allang vergeten.

Vanaf dat moment besefte ik me: misschien is dit ook GEEN fase, maar mijn leven.

Ik denk dat het feit dat ik zolang voor heb gedaan dat dit nooit zo zou kunnen zijn me in deze situatie heeft geholpen.

Ik ben er 90% zeker van dat ik NIET straighten ben, maar wat dan wel?

Is dit een fase, of niet?

 

Lexie Sara 


1 reactie

Reputatie 1
Badge +1

Hallo @lexiesara,

Ik ben een meisje van 12 en heb het zelfde probleem, maar dat doet er niet toe.

Het is puur normaal dat je als je een film ziet waarin je een actrice knap vind, dat betekent niet dat je meteen verliefd ben!

En je vroeg je af of je lesbisch of dat je bi bent.

Wat ik in die bericht lees ben je bi, maarrr het kan ook zijn als je wat ouder wordt dat je misschien een jongen ook leuk vind, dan ben je wel bi. En als je verliefd op een meisje bent is dat niet erg, er zijn genoeg meiden/vrouwen die verliefd op hun eigen geslacht zijn!

Je zij dat je afspraken met je beste vriendin, jullie gaven elkaar hints enz, op een gegeven moment zij jij 'ja ik ben bi' en zij lachtte je uit, en zij dat kan je zo jong niet weten, by the way, dat kan wel. Daarna zij ze ik ga het de hele klas vertellen, als ze dat doet is ze dan een goede vriendin, want je kan er ook niet vertrouwen, en als ze een goede vriendin had geweest had ze je ook niet uitgelachen. 

En ook al vertelt ze dat aan de klas, wat is er zo erg aan dat je bi/lesbisch bent? Boeie, je kan dan ook zeggen van wrm ben jij hetero? Maar als ze het vertelt aan de klas snap ik jouw gevoel compleet.

Je moet geduld hebben, je ontdekt het later wel als je bi of lesbisch ben!

 

Vrgr chayenn

Reageer