Skip to main content

Hey, ik ben een lesbisch meisje van 14. Ik heb een best wel erge crush op een jongen, maar zou geen relatie of iets willen. (Zou ook niet kunnen want hij is homo.) Het is wel meer dan alleen knap en aantrekkelijk vinden. Ik merk ook dat ik dit nooit bij hetero jongens heb, echt alleen bij homoseksuele jongens... Ben ik nu niet meer lesbisch? Want als ik nadenk over hoe dat soort gevoelens eruit komen bij een meisje is het wel heel anders... 

Hey iris!

Wat leuk om te zien dat je een crush hebt! Je zegt zelf dat je lesbisch bent. Je hebt nog heel lang de tijd om echt uit te zoeken wat je bent (Persoonlijk haat ik al die hokjes, maar zo is t eenmaal...) Je kan je eventueel inlezen over ‘’Aseksueel, aromantisch, poliromantisch en panseksualiteit’’ 

Succes!

Cas

Hoi!

Je seksuele identiteit kan veranderen. Je zei dat je lesbisch bent, maar als je je ook aangetrokken tot jongens voelt ben je dat niet als je naar de definitie kijkt. Maar als jij je comfortabel voelt met lesbisch moet je dat vooral zo houden! 

Hey iris!

Wat leuk om te zien dat je een crush hebt! Je zegt zelf dat je lesbisch bent. Je hebt nog heel lang de tijd om echt uit te zoeken wat je bent (Persoonlijk haat ik al die hokjes, maar zo is t eenmaal...) Je kan je eventueel inlezen over ‘’Aseksueel, aromantisch, poliromantisch en panseksualiteit’’ 

Succes!

Cas

Dankjewel! ☺️

Hoi!

Je seksuele identiteit kan veranderen. Je zei dat je lesbisch bent, maar als je je ook aangetrokken tot jongens voelt ben je dat niet als je naar de definitie kijkt. Maar als jij je comfortabel voelt met lesbisch moet je dat vooral zo houden! 

Thnx! ☺️

Reageer