Skip to main content
Vraag

lesbisch maar durf het niet te vertellen

• September 20, 2026
  • 1 reactie
  • 14 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Na 2 jaar recspecteer ik mezelf als lesbisch maar ik durf het niet te vertellen want ik ben bang dat ze dan gaan zeggen van ben je nu verliefd op mij en dat ze me raar vinden tegen mijn zus en broer als ik tegen tegen mijn vrienden zeg dan horen mij  broer en zus het ook en mij ouders daar durf ik het helemaal niet tegen te zeggen 

tips?

1 reactie

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • September 23, 2026

hi ​@Koekje,

wat fijn dat je jezelf respecteert zoals je bent. ik val zelf ook op meiden. ik begrijp heel erg goed dat het vertellen niet altijd makkelijk kan zijn. wat mijn tip voor je zal zijn is dat je zelf uitkiest met wie je het deelt en hoeveel tijd er tussen zit. dus als je het eerst met je vader of moeder wil bespreken hoeft dat niet te betekenen dat je broer en zus het gelijk ook hoeven te weten. er mag 2, 4 of zelfs een jaar tussen zitten als je het wilt vertellen. je mag je tijd er voor nemen. je kan er zelfs voor kiezen dat je het sommige mensen gewoon helemaal niet verteld. ik wil je vooral mee geven dat je je tijd voor mag nemen en dus zelf kiest wie en wanneer iemand het weet. 

veel liefs vie💗