Vraag

lesbisch


Reputatie 2
Badge +1

Hoii ik ben britt een meisje van 14.

ik val op meiden en dat vind ik soms best lastig.

want kijk de meeste mensen zijn gewoon hetero en dan lijkt alles zo makkelijk.

maar als je op meiden valt, hoe weet je dan of een meisje ook lesbisch is en jou überhaupt wel kent.

ik heb zelf 5 vriendinnen waar ik al vriendinnen mee was voor dat ik wist dat 3 ervan ook lesbisch of bi zijn. Nou vind ik dat echt super leuk ( niet dat ik hen leuk vind maar gewoon het feit dat je niet de enige bent en dat het er eigenlijk best veel zijn. Maar stel ik vind 1 van hun leuk dat is dat al een stuk makkelijker omdat ik weet dat ze ook lesbi of bi zijn maar ik vind nu iemand anders leuk maar hoe weet je nou of zij ook bi of lesibi is.

en wat als ik bijvoorbeeld iemand voor de rest van m’n leven leuk vind terwijl ze niet op meiden valt. Ik wil wel ooit in m’n leven ook met iemand gelukkig zijn maar helaas kan je niet zelf kiezen op wie je verliefd word. Maar kort samengevat wat mijn vraag dus hoe je nou weet of iemand ook lesbisch of bi of wat dan ook is?

ik weet dat sommige daar een soort speciale radar voor hebben maar ik heb dat niet🙁

 

xxx-britt💕


12 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hey @Britt_xoxo,

 

De enige manier om er achter te komen of iemand lesbisch of bi is om het te vragen. Je kunt ook zo zeggen dat je een meid knap vind en als die meid ja zegt kun je het vragen. Hopelijk heb je hier iets aan.

Reputatie 2
Badge +2

hey, ik ben niet bekent met het herkennen van gay mensen. wat ik wel kan mee geven is dat het totaal okay is om gay te zijn. misschien kan je als je een crush hebt op iemand kan je naar die gene toe stappen en kan je vragen hoe het gaat of hoe ze heet. en zo een beetje in gesprek raken, vaak kan je daar al redelijk snel uit halen of iemand gay is. als ze het zelf niet zegt of je kan het echt niet achterhalen, kan je het vragen en dan gewoon op een rustige toon en er niet straight in springen, een beetje van:

 

hey, heb je al een leuke jongen op het oog?

 

en dan kan je verder vragen als je daarover in gesprek komt en er achterkomen, je bent een topper ga zo door en je kan het.

Reputatie 2
Badge +2

ik heb gemerkt dat je heel onzeker bent, misschien kan je daar wat aan proberen te doen, want je bent mooi dat weet ik zeker. en misschien kunnen we er samen over praten als je wilt

 

Reputatie 2
Badge +1

-Onnodige quote verwijderd-

Ja klopt ik ben vroeger veel gepest en ben heel onzeker over vanalles, ik wil er best over praten maar je hebt op een aantal dingetjes al gereageerd en dat heeft voor mijn gevoel wel een beetje geholpen maar als we gaan praten mag dat niet hier want dat is volgens mij tegen de regels en je mag ook geen contactgegevens uitwisselen dus hoe moeten we dat dan doen?

Reputatie 2
Badge +2

-Onnodige quote verwijderd-

ik kan eventueel vragen of er iets mogelijk is

 

Reputatie 2
Badge +2

-Onnodige quote verwijderd-

uhm, kindertelefoon is er iets mogelijk dat we samen verder kunnen praten persoonlijk?, heel fijn als er iets geregeld kan worden, zo niet dan is dat begrijpelijk

Reputatie 2
Badge +1

Wat goed dat jullie hier zo over nadenken en fijn dat jullie elkaar willen helpen. Bij de Kindertelefoon vinden we het heel belangrijk dat iedereen anoniem is. Het is daarom niet toegestaan om met elkaar persoonlijk te praten. Wel kunnen jullie op dit forum op elkaar reageren, houdt er wel rekening mee dat het geen chatgesprek wordt. We willen graag dat anderen zich ook welkom voelen om mee te doen met het gesprek.

Groetjes Femke N,

De Kindertelefoon

Reputatie 2
Badge +2

oke, jammer dan. maar ik begrijp het wel

Reputatie 2
Badge +1

T is echt heel lief bedoelt maar ik snap Femke helemaal hoor. Als ik ergens hulp mee nodig heb dat chat ik de kindertelefoon wel want daar komen ze eigenlijk altijd wel met een goeie oplossing, maar alsnog bedankt voor je hulp.

 

Reputatie 2
Badge +2

 

Dank je wel, en doe dat zeker want ik weet dat je het kan. Ik heb een vriendin en die heeft zelf ook wat problemen dus ben heel behulpzaam, en ben al zo aangelegd maar dankje wel voor het zeggen dat je hulp aan me hebt gehad, suc6 meid

hiii britt

 

vaak kun je aan de kledingstijl van meiden zien of het annefleurs zijn of niet. let vooral op de combinatie cufffed jeans en croptops, hoodievesten, eyeliner, splitdye etc etc. maar een ding probeer op gay tiktok te komen! echt dr gaat een wereld voor je open! je weet zo ook de soort lesbians, stem, femme en masc en hoe die zich kleden en gedragen! so ik hoop dat ik je heb geholpen

Reputatie 6
Badge +12

soms

Reageer