Vraag

Lesbie, hoe kan ik erachter komen?

  • 20 September 2021
  • 7 reacties
  • 163 Bekeken

Badge

Ik denk dat ik lesbie ben want ik voel me niet meer aangetrokken tot mannen de laatste tijd… 

Ik heb een gezonde relatie met mijn 15 jaar oude non binaire partner! Ondanks een afstand ben ik blij.  Ik heb altijd al geweten dat ik op vrouwen viel. Eerst dacht ik dat ik nu was ook omdat dat makkelijker aanvoelt. Maar sinds een maand ongeveer begin ik op een andere manier naar mannen te kijken, maar ik zou het moeilijk vinden om te accepteren dat ik niet op mannen val. Maar wat als ik gewoon mezelf voor de gek houd en wel bi ben, ik weet het niet. Weet iemand hoe ik hier makkelijker achter zou kunnen komen?


7 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Je kan online testen doen. Er zijn genoeg dingen op google. Ik raad je wel aan om meerdere tedoen zodat je de antwoorden en antwoorden kan vergelijken. Verder is er niks ergs aan om lesbie of bi te zijn. Je mag zijn wat je wil, waneer je maar wil.

 

Badge

Ik denk dat ik lesbie ben want ik voel me niet meer aangetrokken tot mannen de laatste tijd… 

Ik heb een gezonde relatie met mijn 15 jaar oude non binaire partner! Ondanks een afstand ben ik blij.  Ik heb altijd al geweten dat ik op vrouwen viel. Eerst dacht ik dat ik nu was ook omdat dat makkelijker aanvoelt. Maar sinds een maand ongeveer begin ik op een andere manier naar mannen te kijken, maar ik zou het moeilijk vinden om te accepteren dat ik niet op mannen val. Maar wat als ik gewoon mezelf voor de gek houd en wel bi ben, ik weet het niet. Weet iemand hoe ik hier makkelijker achter zou kunnen komen?

Een online test is vaak niet betrouwbaar.. wil je egt weten of je je aangetrokken voelt tot een meisje, probeer eens voorzichtig af te spreken en kijk samen of het klinkt en belangrijker wat voel jij..

 

Hoop dat je er wat aan hebt, laat vooral weten ;)

Badge

Dankjewel<3

Badge

Ik denk dat ik lesbie ben want ik voel me niet meer aangetrokken tot mannen de laatste tijd… 

Ik heb een gezonde relatie met mijn 15 jaar oude non binaire partner! Ondanks een afstand ben ik blij.  Ik heb altijd al geweten dat ik op vrouwen viel. Eerst dacht ik dat ik nu was ook omdat dat makkelijker aanvoelt. Maar sinds een maand ongeveer begin ik op een andere manier naar mannen te kijken, maar ik zou het moeilijk vinden om te accepteren dat ik niet op mannen val. Maar wat als ik gewoon mezelf voor de gek houd en wel bi ben, ik weet het niet. Weet iemand hoe ik hier makkelijker achter zou kunnen komen?

Een online test is vaak niet betrouwbaar.. wil je egt weten of je je aangetrokken voelt tot een meisje, probeer eens voorzichtig af te spreken en kijk samen of het klinkt en belangrijker wat voel jij..

 

Hoop dat je er wat aan hebt, laat vooral weten ;)

Ja maar ik weet dus al dat ik op vrouwen val, zoals ik al zei heb ik een relatie met iemand die geen man is, maar alsnog erg bedankt!!<3 

 

Reputatie 6
Badge +7

Het maakt toch niet uit??

Als je denkt dat je op vrouwen valt en je wordt toch verliefd op een jongen, wat dan?  Je kunt toch geen pilletje innemen tegen verliefdheid?  Je kunt ook niet zeggen “ik heb ooit bedacht dat ik op vrouwen val, dus deze verliefdheid bestaat niet”.  Je voelt wat je voelt.

Wat ik wil vragen is: Stel dat je een antwoord krijgt: Bi of lesbi of iets anders. Wat kun je daar dan mee, wat ga je anders doen?  Je kunt toch niet besluiten om wel of niet op een jongen verliefd te worden?

Badge

​​​​​​-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

@Babyeater 

Ik weet niet hoe je heet.. maar wat voel je als je bijv naar meiden kijkt of filmpjes kijkt?

 

Reputatie 2
Badge +1

je weet dat bi is dat je op 2 of meer genders valt? dus dat kan zijn dat je op vrouwen en mannen valt maar ook dat je op vrouwen en nonbinaire mensen valt. je hoeft jezelf niet te labelen of valid te zijn. maa rik snap dat als je jezelf kunt labelen dat opluchting kan geven en dat je eindelijk wee wat je bent.

but it takes some time. je merkt vanzelf of je verliefd word op een mens of een man of een vrouw or whatever. maar je kunt je ook aangetrokken voelen tot vrouwen en mannen en gewoon minder hebben met de man maar toch toe zijn aan een mannelijke relatie op den duur (of niet). het kan veranderen en dat is prima. ik heb 3 jaar lang verkondigd dat ik lesbisch was en toen kreeg ik gevoelens voor n guy dus het kan veranderen of misschien was het er altijd al geweest maar weet je het gewoon niet. je kunt jezelf labelen als lesbisch of bi ongeacht of je je nu aangetrokken voelt tot een man of niet. <3

Reageer