Skip to main content

Oke, dit moet ik even kwijt.

Er is dus best veel haat naar lbgtq+? Ik las zonet een commentsectie over een kind dat transgender was, en die reacties waren ZO vreselijk! Ze kon er weinig aan doen, maar ze gaven de schuld aan de ouders, die het volledig goed vonden. 

Maar laat me even weten wat jullie van lbgtq+ vinden!

Hoi hoi, ja verschrikkelijk is dat. Het lijkt wel of er een put opengaat met allemaal sh*** om andere mensen hun leven kapot te maken ofzo.  Ik doe daar natuurlijk niet aan mee, en ik denk de meeste mensen niet.  People are people. Laat iedereen lekker gelukkig zijn zoals ze zelf willen zijn.  🏳️🌈

Groetjes liefs Tartan X

regenboog

Iedereen mag zijn wie die wil, en verliefd zijn is iets moois, op wie dan ook!!

Liefs Tover xxx

@3costaboy ,

Voor mij maakt het echt niet uit hoe je bent of wat je bent! Zoals @Tartan14 ook al zegt people are people en daar ben ik het volledig mee eens! Zolang iedereen gelukkig is en zich goed voelt is er niks aan de hand toch? 🏳️️‍🌈❤️ zolang je maar kunt zijn wie je wilt zijn!!

Groetjess 🤗

Hoi @3costaboy 

Ik ben het zelf, dus snap ik wat je bedoelt.

Mensen schelden er mee omdat het andere mensen raakt. 

Liefs @NoahLovesYou 

Hoi @3costaboy ,

Ik vind trouwens ook dat er wel een beetje meer respect mag/ moet komen voor de genen die er juist open en eerlijk vooruit komen!  ( iets wat juist super knap is) ... Want dit is voor veel heel moeilijk, en zou niet zo moeten zijn! 

Liefs van mij :)

Tja, mensen voelen zich de laatste tijd weer steeds vrijer om openlijk racistisch, homofobisch, transfobisch, etc. te zijn, allemaal onder het mom van “hEt IS Toch MiJn mEnING?”  Commentsecties zijn helemaal het afvoerputje van het internet. En ga voor de lol eens op Reddit of X kijken. Echt vrolijk wordt je er niet van.  Zelf hier op het forum hebben we wel eens zulke figuren gehad. Gelukkig verdwijnen ze vaak net zo snel als dat ze komen. Mijn ervaring is dat praten en met argumenten komen geen zin heeft. Ik negeer het dus maar.

Verder helemaal eens met wat er hierboven al gezegd is.

Liefde is liefde! 🏳️️‍🌈

Mensen zijn mensen! 🏳️️‍⚧️

Ik snap ECHT niet waarom sommige mensen zo gemeen kunnen zijn tegen anderen die gewoon zichzelf zijn.

Liefs, @boekenworm 

Hii,

Al die ophef en haat tegen LHBTQ+ die sommige mensen hebben vind ik echt naar.. Voor mij maakt het echt niet uit wie je bent, op wie je valt of als wat je je identificeert. Ik vind dat iedereen mag zijn zoals die zich voelt en steun iedereen hier in! 

Liefs van mij <3

Oke, dit moet ik even kwijt.

Er is dus best veel haat naar lbgtq+? Ik las zonet een commentsectie over een kind dat transgender was, en die reacties waren ZO vreselijk! Ze kon er weinig aan doen, maar ze gaven de schuld aan de ouders, die het volledig goed vonden. 

Maar laat me even weten wat jullie van lbgtq+ vinden!

Heyy, ik zit nog in groep acht, en kinderen (vooral jongens) maken daar ook veel grappen over. Alleen een paar meiden weten dat ik pan ben, dus veel mensen weten het niet. Ik voel me bij die grappen echt heel klote! Ik hou van de LGBTQIA’s+ mensen!! Ze zijn meestal zo aardig!! ❤️ ik vind dat iedereen zichzelf mag zijn! Liefs,

E xx

Reageer