Skip to main content
Vraag

Kunnen vrouwen ook winnen in het leven?

• October 12, 2025
  • 4 reacties
  • 64 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Ze zeggen als een man een vrouw en kinderen hebben dat ze zijn gewonnen in het leven. Kan je als vrouw ook winnen in het leven

4 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 12, 2025

Hey, natuurlijk kan dat.  Op allerlei manieren. Net als mannen. Mijn vriendin zegt wel eens dat ze met mij "de beker heeft gewonnen" haha, en ze bedoelt dat ze erg gelukkig is. En blij is met een jongen die naar haar luistert en gewillig is voor haar. Ze is van ons twee ook vaak de "leider" en ik vind dat fijn. Ze is een sterke lieve slimme meid. En ik heb veel respect voor haar. Dat is ook een soort winnen. Gun ik haar ook heel erg. En zo kunnen vrouwen en meisjes op heel veel gebieden winnen in het leven. Gewoon net als jongens. De baan van je dromen, een vette hobby, de wereld rond zeilen*, noem maar op.  En wat vrouwen ook beter doen: ik ben groot fan van FC Twente Vrouwen en vrouwen zijn veel stoerder in het veld dan veel (aanstellerige) mannen. Is echt zo. Dat vind ik ook winnen. Liefs, Tover xxx

* Een van de bekendste Nederlanders die de wereld rond zeilde was een meisje van 14! 

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 12, 2025

Mooi gezegd ​@Tover01 !   Sluit me bij je aan. Lief wat je zegt, en dat je je meisje volgt. Weinig jongens durven toe te geven dat ze onderdanig zijn aan een meisje en jij bent een trots tegendeel 👍😘 Doby xx

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 12, 2025

Ja, natuurlijk! Je kunt als vrouw ook winnen in het leven. "Winnen" gaat niet alleen om een man en kinderen hebben, maar om doen wat jou gelukkig maakt. Of dat nou je dromen volgen, je vrienden hebben, of gewoon jezelf zijn, dat is wat echt telt. Je bepaalt zelf wat voor jou succes betekent!

xx liefs Wolf 🐺

UwUh44tmez3lf
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 16, 2025

je moet geen kinderen hebben om te winnen in het leven het is je eigen keuze

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 14, 2025

@Tover01  hulde voor je betoog! Ik kan me daar helemaal in vinden!  Ik heb ook zo'n relatie en ik vind verder alles wat jij zegt helemaal kloppen! 

Groetjes liefs Tartan X