Vraag

Kont oprekken

  • 21 December 2022
  • 1 reactie
  • 449 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi, ik had een vraagje. Ik ben Y(niet echte naam), ik ben 15 en gay. En ik snap weleens met jongens online en dan dp en nudes sturen naar elkaar en geilen enzo. Maar laats zat ik op omegle en vroeg een guy of ik mezelf wilde vingeren. Nou heb ik dat weleens gedaan maar nooit veel. Dus mijn kont is gewoon niet rekbaar. En wel vaker zeggen jongens online via snap etc. dat ik maar 1 vinger n mn kont kan stoppen, hooguit 2. Dus heeft iemand tips om mn kont op te rekken met oefeningen enzo? alvast bedankt!

PS ben nog maagd en b denk ik


1 reactie

Klein beginnen en dan steeds iets groter dan gaat het vanzelf. Bijv eerst zoals je nu doet 1 vinger, dan 2 of eerst een klein prostaatspeeltje en dan een wat grotere. Ik zag filmpjes van mannen die hele deobussen erin stoppen en die zijn ook klein begonnen. 

Maar bedenk dat het helemaal niet nodig is dat zo erg op te rekken. Voor prostaatvingeren is 1 of 2 vingers ook al genoeg en pas als je geneukt wilt worden door een jongen moet het met wat groter lukken. Maar dat komt allemaal vanzelf en je moet het zeker niet gaan overhaasten of forceren! 

Reageer