Skip to main content

kleren aandoen van je zus?

• April 1, 2025
  • 11 reacties
  • 365 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Wie heeft er ooit al eens stiekem kleren van je zus aangedaan want kk wil het ook eens proberen en heo voelt het

11 reacties

Anoniem meisje
Forum|alt.badge.img+2

Heyy ik ben een meisje en ik heb al paar keer kleding van mijn broer aan gedaan ik weet dat dat anders is maar als ik jou was zou ik het gewoon doen voor iedereen heeft het een ander gevoel en miss voor jou wel een goed gevoel

Veel succes groetjesss

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 4, 2025

Thanks

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 17, 2025

Heyy ik ben een meisje en ik heb al paar keer kleding van mijn broer aan gedaan ik weet dat dat anders is maar als ik jou was zou ik het gewoon doen voor iedereen heeft het een ander gevoel en miss voor jou wel een goed gevoel

Veel succes groetjesss

Zouden we eens kunnen praten miss is dat wel is leuk omdat we de zelfde ding hebben

• May 18, 2025

Ik heb geen zus en wel een zusje maar haar kleding pas ikย niet. Zij doet soms wel kleding van mij aan en dat is (vaak) primaโ€ฆ. ALS ze het zou vragen!!!!

ย 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 18, 2025

Ik heb geen zus en wel een zusje maar haar kleding pas ikย niet. Zij doet soms wel kleding van mij aan en dat is (vaak) primaโ€ฆ. ALS ze het zou vragen!!!!

ย 

Bedankt

123Flowertje
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 19, 2025

Heyyy, je moet gwn doen wat goed voelt! Als jij zin hebt om kleren van je zus aan te trekken om te testen hoe dat voelt voor jou, is dat prima!

groetjessss โ€‹@123Flowertjeย 

• May 19, 2025

Twijfel je zo erg ย aan jezelf dan? Om het willen aandoen van meisjeskleren?

Dat vind ik wel rot voor je. Het is jammer dat dit zoโ€™n ding moet zijn

Heb je ook behoefte om zelf iets te kopen? Meisjeskleding bedoel ik? Of dat nog niet?

ย 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 20, 2025

Twijfel je zo erg ย aan jezelf dan? Om het willen aandoen van meisjeskleren?

Dat vind ik wel rot voor je. Het is jammer dat dit zoโ€™n ding moet zijn

Heb je ook behoefte om zelf iets te kopen? Meisjeskleding bedoel ik? Of dat nog niet?

ย 

Nee dat ga ik zelf nog niet doen eigenlijk ik zou het wel willen maar ben bang dat er mijn ouders achter komen

girlvan_
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 20, 2025

Het is niet raar als je meisjeskleren wil dragen, dat mag gewoon als jij dat fijn vindt ๐Ÿ’— Maar kleren van je zus stiekem aantrekken is misschien niet zo netjesโ€ฆ zij voelt zich daar misschien niet fijn bij. Misschien kun je beter je eigen kleding zoeken of er eerlijk over zijn als je iets wilt proberen ๐Ÿ˜Š

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 20, 2025

Bedankt ik zal er over nadenkenย 

Forum|alt.badge.img+3

Heyyy heel nrm als tiener. Ik heb al veel van me zus geprobeert. Ze is zelfde lezftijd als mij.ย  Al kleedjes tank tops, ondergoed, bh en zelf badpak. Ik vond dat zo fijn dat ik een stapje verder ging. Me zus had me school zwemmen en als ze thuiskwam deed ze haar badpak in de wasmand. Ik heb die er stiekem uit gehaald en dan gedouched met die aan. Zou fijne ervaring, ga ik nooit meer vergeten.