Skip to main content

Hey mensen, ik heb een vraagje ik ben dus bijna 15, en ik heb een hele kleine penis, slap zon 2, 3 cm en stijf 6, 8 , 7, cm ik ben besneden en iedereen lacht mij uit, omdat die zo klein is, heeft iemand tips ofzo

Hoi! Oei. 
 

Gemeen van ze, ik ben sinds November 15 En Slap 8 Stijf 14,5 . Hier heb ik een mooi lijstje van Maten voor jouw 15 Jaar 

Sorry ik kan geen screenshot maken dus is foto van me oude telefoon Haha.

 

Zoals je ziet je hebt nog geen perfecte maat Nee.. maar iedereen begint op een andere leeftijd in de Puberteit sommige mensen pas als ze 15/16 zijn en de Penis kan tot je 21e nog groeien misschien is die over een half jaar wel 16 CM als dat zo is hoor ik dat graag dan weet ik of ik heb geholpen.  Tips? Sorry niks om hem groter te maken je moet je maat voor nu voor je houden doe ik ook.

 

Jammer dat ik je niet prive kan berichten kan ik er over praten. Nog een vraag: ooit afgetrokken en klaargekomen al? Nee? Misschien ben je dan nog niet in de puberteit. Heb je ook al schaamhaar? Nee? Dan ben je misschien ook nog niet in de Puberteit. 
 

Laat naar weten als je een vraag hebt als je hem niet aan Mij wilt stellen start dan een Chat met de jongeren of normale chat via Kindertelefoon die kunnen je helpen.

 

Laat maar weten of die al Groter is! 

 


Reageer