Vraag

klasgenoot verbaasd toen ik zei dat ik niet gay was ..

  • 17 January 2024
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey meisje 15

 

Ik draag over het algemeen wat ‘stoerdere’ en minder vrouwelijke kleding dan de meeste meiden in mijn klas, maar dat vind ik niet erg, omdat mij het niet uit maakt en anderen ook niet. Nou zit ik al maanden na te denken over mijn seksualiteit waar ik eig al wel weet dat ik niet alleen op jongens val (check andere topic van mij) 

Maar een paar dagen terug vroeg een klasgenoot, aan mijn beste vriendin en ik,  of een van ons gay was. Zij zei nee(want dat is ook gwn zo:) )  en ik ook (omdat ik nog niet weet wie ik precies ben; ) ), en toen keek die klasgenoot echt zo super verbaasd naar mij en zei  ‘echt niet 😮?’  In haar hoofd dacht ze wss: HOE DAN!?

 

Maar dit kwam voor mij erg confused over, omdat ik nooit echt heb geweten wat voor sfeer mensen bij mij hebben ook qua seksualiteit. Stiekem was ik best blij met de opmerking

Heeft een van jullie ook zoiets meegemaakt?

  Tips/opmerkingen hierover?

 

Groetjes Annabel


1 reactie

Reputatie 5
Badge +3

Hoi,

Ja, heb ik ook meegemaakt. Maar dan ook vooral bij kinderen die tegen homosexualiteit zijn, omdat het geloof het zo zegt. Of omdat ik eigelijk veel meer met meisjes omga (dat heeft een rede trouwens), en ik de enige ben die baggy cargo draag. Dat ziet er vlgm beetje gay uit misschien…

Groetjes, 3costaboy

Reageer