Skip to main content
Vraag

kinderen in mijn klas denken dat ik gay ben

• August 17, 2026
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

ik ga nu naar de 4e klas op de middelbare (examenklas) en alle jongens in de klas hebben een gevoel dat ik gay ben ik ben zelf BI maar dat weten ze nog niet 

en blijkbaar heb ik een vrouwenkont want dat zeggen ze ook laasts moest ik bij gym op zo'n kast liggen met mijn buik op de kast en toen schreeuwde alle jongens en meiden VROUWENKONT en BOMBOCLAD ofzo

en nu lopen er ook jongens achter mij aan bij gym laatst heeft er een jongen in mijn kont geknepen

2 reacties

Ash_isconfused

Als je je daar ongemakkelijk bij voelt, geef dat aan bij een docent of ouder. Zonder consent je kont aanraken/knijpen is ook helemaal niet ok. Als je wil kan je ze vertellen dat je bi bent, maar natuurlijk moet dat niet. Als je het vervelend vind dat ze dat soort opmerkingen maken, vertel het ze of meld het!! Sending hugs!!

Forum|alt.badge.img+1

Hoi hoi! Bij mij in de klas roepen ze ook dat ik gay ben.

ik zou proberen je er niet te veel van aan te trekken, anders kan je het melden bij ons op school hebben ze de pestcoordinator bijv.

zonder toestemming in je billen knijpen is ook absoluut niet oké! Dit kan je ook proberen te melden. Hoewel ik snap dat dat spannend is.