Skip to main content

Yo!

Ik ben een meisje die denkt dat ze bi is 🙂 maar ik heb geen zin in seks/seksuele gevoelens voor mensen enz. (dus ik den ook weer dat ik Asexual ben) Maar kan je dat beide zijn? 

 

Liefs mij <3

 

Heyy

 

Ik denk dat dat gewoon kan hoor! Als je denkt dat je bi bent, maar (nog) geen seksuele aantrekking hebt voor mensen zou je je als beide kunnen identificeren.

 

Echter maken de labels eigenlijk ook niet heel veel uit. Zolang jij blij en gelukkig bent met jezelf is alles wat je bent / kiest goed:blush:

 

Groetjes van mij!


Tuurlijk kan dat maar het kan ook am je leeftijd liggen dat je nog geen seksuele gevoelens heb, je leert jezelf beter kennen met de tijd


Hey Lilsimp,

Tuurlijk, dat kan prima! 

Aseksueel is de seksuele aantrekking die je (dus niet) voelt.
Biseksueel is tot wie je je aangetrokken voelt.

Het kan natuurlijk ook andere oorzaken hebben dat je je niet seksueel aangetrokken voelt, bijvoorbeeld dat je er gewoon nog niet klaar voor bent. Of dat je gewoon nog niet de juiste persoon hebt gevonden. En je geaardheid kan heel lang nog veranderen, je hebt ook mensen bij wie die nooit helemaal vaststaat. In ieder geval voegen labels vrij weinig meer toe dan duidelijkheid, als iemand ernaar vraagt is het makkelijk om snel een duidelijk beeld te schetsen.

Zoals al gezegd is: het is allemaal prima, zolang jij maar gelukkig bent met jezelf.

 

Groetjes,

Paardebloem


Hi,

 

Ja, tuurlijk kan je bi en aseksueel zijn, maar is ook een seksualiteit daarvan. Bi-romantic, dan viel je wel romantische gevoelens voor mensen, maar niet seksueel.

 

Dus, volgens mij ben je Bi-romantic

 

- nonbinaireloser :)

 


Reageer