Vraag

kan ik als meisje jongenskleding dragen???


Reputatie 7

heyhey, ik ind dus zegmaar dat meisjes ook prima jongenskleding kunnen dragen en andersom. en nou wil ik (ik ben een meisje) een keer jongenskleding uitproberen (niet dat ik trans ben ofz) kan dit?


10 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Tuurlijk kan het, gewoon lekker doen wat je zelf fijn vind! 
Denk niet dat er heel snel mensen zijn die er wat over zeggen maar als ze er wel wat over zeggen gewoon niks van aantrekken!

Reputatie 7

dankjewel voor je reactie! ik heb een vriendin en die draag ook jongensschoenen en daar word ze niet raar meee aangekeken! dus ik ga het denk ik toch eens proberen! en bij ons op school (een speciale school voor kiddies met add/adhd/autisme) lopen er ook jongens in jurken rond! dus ik denk idd niet dat ik raar word aangekeken <3 ik ga morgen wel wat kopen

 

Ben zelf ook eek meid en daarg ook jongens kleedding.

Het maakt echt niet uit als je het zelf maar leuk vind dat is het belangrijkst.

Gewoon doen wat je zelf wilt en negeer de negatieve dingen die gezegt worden.

Want je iegen keuze is altijd de juiste keuze voor je zelf.

Je moet van je zelf kunen houwden dus als je jongens kleeding leuk vind gewoon draagen.

 

Gr bren 

Reputatie 1
Badge

Hi

Natuurlijk kan dat, zolang je er zelf fijn in voelt.

Groetjes

Jajoh

Reputatie 2
Badge +1

Heyyy,

Ik ben een meisje en ik ben ook van plan om dat voor altijd te blijven, maar ik doe echt net zoveel jongenskleding als meisjeskleding aan! 😂

Het is gwn normaal en het gaat erom dat je iets aandoet waar jij je fijn in voelt.

Ja, kleine kinderen hebben vaker gevraagd of ik een jongen of een meisje was (🥲), maar dat maakt me niet echt uit. 😅👍

 

Kortom, dat is helemaal top! Doe lekker wat je wilt 👍💖

Reputatie 6
Badge +3

Hey anoniemx123,

Tuurlijk kan je jongenskleren als meisje aan! Andersom  natuurlijk ook. Het is ook maar een idee dat bepaalde kleren voor jongens is en andere voor meisjes. Er is niet echt iets dat dat bepaald.

Je moet gewoon aandoen wat jij wilt!

Groetjes iemand.

Reputatie 2
Badge

hoi ik vind dat dat gewoon mag

Reputatie 7

Oke

dankjewel voor je reactie! ik heb een vriendin en die draag ook jongensschoenen en daar word ze niet raar meee aangekeken! dus ik ga het denk ik toch eens proberen! en bij ons op school (een speciale school voor kiddies met add/adhd/autisme) lopen er ook jongens in jurken rond! dus ik denk idd niet dat ik raar word aangekeken <3 ik ga morgen wel wat kopen

 

Tuurlijk ga je gang ik raad alleen geen Zwembroeken te dragen met van dat net er in geloof me zit niet fijn (vind ik)

Reputatie 4
Badge +2

Ja. Tuurlijk. Dat doe ik heel vaak. Het mag gewoon. Doe lekker aan wat jij wilt. Je mag zelf alles aantrekken wat jij maar wilt. 

 ik ga morgen wel wat kopen

 

Succes:)

Reageer