Skip to main content

Hey,

zoals je kan zien is mn ma erachter dat ik twijfel over mn gender. Ik wilde het niet vertellen maar ja ze is er achter omdat ik met haar mn kamer opruimde en ja, ik had ergens iets erover opgeschreven in een boekje. en laat dat nou net dat ene boekje zijn waar zij in wilde kijken… ze was boos omdat ik het niet had gezegd en ze zeurt de hele tijd dat we het er met mn pa over moeten hebben. Wat moet ik doen??? dit is niet echt een fijne situatie…

en mn ma is echt zo iemand die zulk soort dingen naar vriendinnen appt… al meerdere keren met andere onderwerpen (broekplassen enzo) gebeurd.


Hey,

M'n pa weet het nu ook. 

Gelukkig maakt het ze niks uit en steunen ze me.

ik mag geen binder van m'n ouders, omdat het gezondheidsklachten kan opleveren, maar m'n ma heeft sport bh's besteld. Hopelijk werkt dat ook goed.

Ze begrijpen me nu beter en willen echt het beste voor me🤗

Het enige is dat m'n pa de hele tijd zegt dat het gewoon een fase is waar ik in zit waarbij heel veel meiden dit hebben... is dit echt zo?

En misschien mag ik nu ook eindelijk een "jongenskapsel"

Dus ja dat


Hey wat vervelend dat ze (je moeder) de gele tijd zeurt en doorverteld. Wel heeeel fijn voor je dat je ouders je supporten. Dat wens ik elk kind toe. Ik heb geen ervaring met minders en dat soor sh*t dus ja ik help je hopen en ik hoop ook dat je een jongenskapsel mag. 

 

Waarschijnlijk heb je hieer niks aan maar veel succes nog met alles❤️


Hey,

M'n pa weet het nu ook. 

Gelukkig maakt het ze niks uit en steunen ze me.

ik mag geen binder van m'n ouders, omdat het gezondheidsklachten kan opleveren, maar m'n ma heeft sport bh's besteld. Hopelijk werkt dat ook goed.

Ze begrijpen me nu beter en willen echt het beste voor me🤗

Het enige is dat m'n pa de hele tijd zegt dat het gewoon een fase is waar ik in zit waarbij heel veel meiden dit hebben... is dit echt zo?

En misschien mag ik nu ook eindelijk een "jongenskapsel"

Dus ja dat

Het kan inderdaad een fase van je ontwikkeling zijn maar dit hoeft niet altijd zo te zijn. 


Reageer