Hey hoi!
Ik ben een meisje van 15 en de laatste tijd ben ik steeds meer gaan doen en dragen wat ik zelf wil. Ik voel me al een paar jaar oncomfortabel in bvb meisjes zwembroekjes en korte broeken voor meiden.
Ik zei dus gewoon tegen mijn ouders dat ik graag een korte broek voor jongens wil omdat ik vind het ook gewoon mooier. Ik heb dus nu ook alleen maar jongens zwembroeken (langere, losse) en ik voel me veel beter als ik dat draag. Sinds een tijdje draag ik ook jongens deo omdat ik dat lekker vind ruiken en ik heb op vakantie zo´n schakelketting gekocht (die je best veel bij jongens ziet). Ik draag ook nooit makeup omdat ik het niet fijn vind en niet mooi bij mezelf.
Mijn ouders accepteren het allemaal maar mijn vader zegt wel vaak ¨straks wordt je nog een jongen¨ of ¨je moet gewoon vrouwen deo gebruiken, je bent een vrouw¨. Maar ik ben dus bang dat ze denken dat ik misschien Trans ben of Lesbisch ofz. Ik heb daar absoluut niks tegen maar ik weet gewoon van mezelf dat k aangetrokken ben tot jongens en ik me fijn voel in mijn lichaam zoals ik ben.
Heeft iemand tips? Met ze praten heeft niet echt zin omdat het dan alleen maar lijkt alsof ik (in hun ogen) ¨de waarheid¨ probeer te ontkennen.
Dankjewel
Xx Draak