Jongen meisje transjongens en transmeisjes 

  • 23 February 2022
  • 17 reacties
  • 263 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

hey ik was gewoon nieuwsgierig hoeveel meisjes en jongens hier zijn ook transjongens en transmeisjes 

ben je meisje jongen transjongens of transmeisjes 


17 reacties

Reputatie 6
Badge +3

wrm reageert niemand al 2 mensen hebben het gezien maar niet gereageerd wrmmmmm

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik ben jongen.  En ik wou ff reageren 😉 leuke poll ! 

Grtz liefs Julian X

Ik ben een normale meisje 

(Oké een beetje gek)

Reputatie 6
Badge +3

Hoi ik ben jongen.  En ik wou ff reageren 😉 leuke poll ! 

Grtz liefs Julian X

thanx

Heeyy,

Ik ben gewoon een meisje! 

En jij?

Badge

ik ben een normaal jongen 

Reputatie 6
Badge +3

Heeyy,

Ik ben gewoon een meisje! 

En jij?

ik ook

Reputatie 6
Badge +3

ik ben een normaal jongen 

he @MCES2.0 ben je terug!

Reputatie 5
Badge +2

Hee even een dingetje

je vergeet “non-binair/anders”

ik ben een meisje trouwens

 

Reputatie 6
Badge +7

Hoi wolfgirl12,

Nog een kleine tip: iemand die zich identificeert met het geslacht waarmee die geboren is (biologische geslacht, dus niet gender) noem je cisgender, ookwel cis (wat in het latijn aan dezelfde kant ofzoiets betkend, en dus het tegenovergestelde van trans is). Ik ben dus bijvoorbeeld een cis meisje. Dit kan helpen verwarring te voorkomen (maar gewoon meisje of jongen is natuurlijk ook goed :)).

Verder ben je inderdaad non-binair/anders (of genderqueer, queer is een overkoepelende term voor alles in de lgbtq+ en dan natuurlijk over gender) vergeten. En dan heb je natuurlijk ook nog intersekse (er zijn echt veel mensen die hieronder vallen, volgens schattingen wel 1 op de 200, je kan er ook niet standaard van uit gaan dat iemand perse man of vrouw is), genderfluid, demigender etc (er zijn zoveel genderidentiteiten dat het te veel is om op te schrijven, het valt natuurlijk gewoon onder anders/genderqueer). Maar dat is gewoon iets voor de volgende keer. 

Verder nog een tip: als je je muis (op je laptop) boven iemands profiel houdt verschijnen diens badges. Je kan dan op "over” klikken, en dan zie je info als interesses, leeftijd, lid sinds, handtekening, maar ook geslacht (als dit persoon dit heeft aangezet dan, je kan zelf bepalen wat de rest ziet). Op telefoon moet je echt op het profiel klikken om het te zien, dan moet het weer helemaal laden enzo. Dat is meer werk (of ik ben gewoon ongeduldig:slight_smile: ).

 

Groetjes,

Paardebloem

Wat moet je invullen als je je gender niet weet??🤔

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Ikke13,

Tja, hier zou ik dan gewoon even niks invullen. Maar ergens anders kan je "anders” invullen, of welke optie dan ook die alle overige genders en geslachten (en dus ook het niet weten) omvat. (Wist je trouwens dat er in sommige landen al (lang) een derde geslacht is geaccepteerd? Dus zegmaar echt echt geaccepteerd en helemaal normaal in de samenleving en alles (sorry, random weetje) ik begrijp echt niet waarom sommige mensen er zo’n ding van maken).

Je kan het natuurlijk ook gewoon bij je biologische geslacht houden, als je je daar fijn bij voelt. Of juist non-binary invullen. 
Eigenlijk is mijn punt, vul in waar je je fijn bij voelt, of dat nu je biologische geslacht (waarschijnlijk is hier nog een betere term voor, maar die kan ik even niet bedenken), helemaal niks of iets anders is. 

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 5
Badge +2

Ik heb het hier nu ook maar bij mijn geboortegeslacht gehouden, ben zelf eigenlijk ook questioning :)

Reputatie 5
Badge +2

Trouwens best wel raar dat iedereen hier zegt ik ben een “normale/normaal” jongen/meisje. Ik denk dat ze cisgender bedoelen :wink:

Ik ben een meisje 😉

Maar wat moet je doen als je Non binaire bent ????

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben een meisje 

Transjongen 🏳️‍⚧️ 

Reageer