Skip to main content

Jongen, meisje, bff en kleding

• September 26, 2025
  • 4 reacties
  • 100 Bekeken

Ander
Forum|alt.badge.img+3

Ik had dit jaar zin in het dragen van een rokje, of toch iets dergelijk. Dat kan je hier  lezen in de rubriek Sport En Vrije Tijd (nogal rare categorie maarja). Ik ben ermee gestopt omdat ik teveel opmerkingen en erge pesterij kreeg van jongens op straat en zo. Ik had niet echt een rokje aan maar een super lang tshirt (tekening ervan die in dat forumcategorie). Maar dus ik durf het niet meer, so be it. 

Maar ik had wel altijd steun van mijn bff, die een meisje is, maar ze ziet er uit als een tomboy, dus ze draagt altijd jongenskleren en heeft kort haar en geen make up enzo. Nu zijn we door het rokjesgedoe wel super naar elkaar gegroeid (ze woont niet ver van mijn huis en is sinds dat we 5 waren denk ik al wel bffs) en we deden altijd al wel spelletjes om elkaars kleren te wisselen en aan te doen . We hebben elkaar dus wel echt tig keer helemaal naakt gezien enzo, maar het is nog nooit iets seksueel geweest. Ik denk nie dat seks iets is wat we willen eig. Maar we doen wel meer en meer seksachtige dingen (kussen, chillen) zonder echte seks snapje. 

Wat denken jullie daarvan    

4 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 27, 2025

Ik vind kussen niet seksachtig om eerlijk te zijn. Het kan juist heel fijn zijn als jullie allebei hier achter staan.

xx liefs Wolf 🐺

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • September 29, 2025

Just be yourself and ignore the hate :>

Zeg ik altijd dan. Anyways, het is heel fijn dat je steun heb van je BFF! Ik denk eigenlijk ook wel dat kussen/zoenen niet seksachtig is.

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • September 30, 2025

Kussen en chillen is nog niet seks achting dus dat lijkt mij nog wel oké maar wel heel fijn dat je steun krijgt van je bff

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • October 2, 2025

Bedankt voor de antwoorden! 

Ter info ik ben een jongen, mss was dat niet duidelijk. En dat zoenen en chillen doen we vaak beide naakt of in ondergoed, dus. 

Misschien is het liefde zonder seks 

dat is nogal iets anders dan seks zonder liefde 😁