jongen die knuffelen worden altijd gelijk gay genoemt

  • 22 February 2022
  • 7 reacties
  • 233 Bekeken

Badge

Ik zit er de laatste tijd best wel aan te denken. Want het is toch eigenlijk gek dat als een jongen een ander jongen een knuffel geeft is hij gelijk homo maar als meiden dat doen of zelfs zoenen worden zij niet lesbi genoemd.  Ik vraag mij af wat jullie hier van vinden.


7 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi Ik ben het helemaal met je eens ! Ik heb ook 2 bff jongens en daar knuf ik mee, en ( als er geen anderen bij zijn) als we elkaar begroeten of afscheid nemen dan kus ik ze gewoon op de wang. Van mij mag dat ! Is niks typical gay aan of heeft met verliefd te maken het is gewoon dat je als vrienden elkaar heel lief vind /graag mag.  Dus ik ben het eens met wat je zegt dat dat gek is dat dat gek is  :wink:  want het si alleen maar lief en leuk en geeft een band met elkaar.  En tussen haakjes zei ik al als er geen anderen bij zijn want het is net als met rokjes dragen voor jongens, ik doe het ook maar niet op school gewoon omdat dat nog steeds raar word gevonden. Jammer genoeg

Grtz liefs en een knuffel

Julian X

Reputatie 7
Badge +9

Hey,

Ik vind het best stom dat mensen zo denken, maar we kunnen er niks aan doen want , dit is gewoon de maatschappij waarin wij leven. Waarschijnlijk wordt het in de toekomst genormaliseerd! En vooral doen wat jij en je vrienden fijn vinden, als jullie 2 elkaar een knuffel willen geven, gewoon doen.

Groetjes, Sano07

Reputatie 7
Badge +18

On Topic wb knuffelen en kussen Ik wou er nog wat bij zeggen ik weet zeker dat een jongen die ik op het forum spreek  ( @MCES  ) als ik die in het echt zou kennen hem ook zou knuffen en een kus geven :) al ben ik ook een jongen als ik iemand lief vind mag dat gewoon en ik hoop dat steeds meer mensen dat normaal gaan vinden !

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +7

@Gappie ik persoonlijk geef mijn vrienden ook knuffel en boks maar wij zijn niet gay. Meisjes knuffelen elkaar ook en kussen elkaar ( op wang) dus er is niks vreemds aan. Eigenlijk geef ik geen knuffel maar een soort van knuffel. Ik ben niet gay en mijn vrienden ook niet. Knuffelen is niks mis mee. @Julian12 ik zou jou ook een knuffel willen geven als ik je ooit zou zien.

 

MCES 

Ik heb alleen maar online vrienden vanwege de pandemie. Sadness. Maar goed, als ik hele goede vrienden IRL had gehad, dan had ik die ook gewoon geknuffeld. Kussen vind ik weird bij vrienden maar ik vind dat het gewoon zou moeten kunnen als mensen dat willen.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +7

Dat meisje die ik online had 💔

Reputatie 7
Badge +19

Ik vind het ook wel gek maar ja meisjes zijn gemiddeld wat knuffeliger dan jongens

Reageer