jaja, ik heb iemand vrijwillig over mn genderdysforie verteld

  • 2 April 2022
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik was vanaf maandag t/m vrijdag opgenomen in 't ziekenhuis met 2 andere mensen waarvan zeg maar het biologische geslacht meisje is, en heb vrij snel gewoon op een avond waarbij we niet konden slapen verteld dat ik me niet helemaal een meisje voel. Zij accepteerden dat gelijk en een van hun gaf ook gelijk toe dat zij panseksueel is! Zij is ook niet uit de kast voor anderen trouwens... maar ik ben blij dat anderen het nu ook weten. Nu die ene vriendin nog... Heb me trouwens weer eens in de nesten gewerkt daarmee, ik wilde het laatst zeggen, nou ja eigenlijk appen, alleen toen had ik net gestuurd van ja, ik wil iets zeggen, maar wil je dat echt tussen ons 2en houden en toen appte ze van ja, tuurlijk, alles blijft tussen ons, maar ik moet gaan slapen, zeg het morgen maar. Alleen nu wil ik het niet zeggen, ik vind het geen goed moment. Maar ze dringt de hele tijd aan!

help


2 reacties

Wat goed dat je het durfde te vertellen! 

Als je het niet aan die vriendin wil vertellen kan je zeggen datje vergeten bent wat het was maar ik raad je aan om het wel te vertellen. Denk aan hoe goed het ging in het ziekenhuis, je vriendin reageert vast ook positief, ze is tenslotte je vriendin. Het komt goed! 

Reputatie 7
Badge +18

Hoi ik ben het met @J8j8  eens en als ze echt een goeie vriendin is zal ze je 100 % supporten. En het lucht voor jou denk ik ook op. Was bij mij wel toen ik mn verhaal vertelde aan mn bff's. Ik gun je dat ook want het is echt fijn :)

Groetjes liefs Julian X

Reageer