Vraag

Is mijn vriend gay!?

  • 12 May 2021
  • 7 reacties
  • 516 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hoi, 

 

Ik heb een vraag over een vriend van mij. Ik heb dus een vriend hij is 12 jaar en ik ken hem al 3 jaar, we zijn best goede vrienden en ik kan ook goed met hem omgaan en zo, maar ik heb een vraag. Ik ben één van zijn weinige mannelijke vrienden (hij heeft er maar 2) en hij heeft echt heel veel vriendinnen hij spreekt bijna elke dag met hen af. Hij doet ook heel meisjes achtig. Hij wordt ook echt zenuwachtig als een jongen uit mijn klas, die best wel knap is volgens sommigen. Is hij op hem of zo en is hij gay. Maar hij heeft ook echt wel iets van 6 keer met een meisje gehad, maar vaak ging het snel uit, omdat ze hem niet leuk vond. Maar is hij nou gay of vertel ik hier alleen maar onzin. Ik vind  het niet erg als hij gay is hoor. Maar wat denken jullie? Ik hoop dat jullie mij helpen alsjeblieft. Mocht je nog een vraag hebben, stel hem dan gerust! 

Groetjes, 

 

Anoniempje2222

PS: Ik weet ook bijna zeker dat hij een cruch heeft op een jongen.


7 reacties

Het zou best kunnen dat hij op jongens valt, althans, daar heeft het wel schijn van. Als je het zeker wil weten, kan je het gesprek met hem aangaan, dat is de enige manier om erachter te komen.

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Eenanoniemejongen1, 

 

Bedankt voor jouw antwoord! Dit lijkt mij inderdaad de beste manier om er achter te komen. Ik ga dus maar even met hem praten. Ik ben trouwens niet de enige in zijn omgeving die denkt dat hij op jongens valt, bijna iedereen denkt het die hem een beetje kent. Het wordt ook vaak aan hem gevraagd, maar dan zegt hij nee. Ik ga het dus ook maar even proberen, misschien zegt hij het wel tegen mij. 

Groetjes, 

Anoniempje2222

Hoi Anoniempje2222

Het zou best kunnen dat je vriend homo is, maar het misschien nog niet aan iedereen wil vertellen. Ik zou dus vooral niet doordrammen wanneer hij nee zegt of er niet over wilt praten. Iedereen komt op zijn eigen tijd uit de kast en dat is helemaal prima (of hij is niet homo).
~ Moss.

Je zegt dat hij ook met meid kort realties

Maar kan  zijn dat hij ook op jongens  valt 

Je zegt dat bij hem in de klas ook een jongen zit die gay is en hij word best wel onzeker als hij bij hem in de buurt is  meschien is het een teken dat hij hem wel een beetje leuk vind 

Je kunt hem eens zegen om met die gay jongen te kletsen en te vraagen hoe hij dan wist dat hij gay was en meschien herkent je vriend zich er in 

En ontdekt hij of hij jongens ook aantrekelijk  vind 

Het kan ook zijn dat hij biseksuele is en dat hij jongens en meiden leuk vind 

 

Het is zekker weeten niet erg om te twijfelen over  je seksualiteit  heb dit zelf ook heel lang gehad  had

Ik heb met een biseksuele vriendin over mijn gevoelens gepraat en zij legde het op een Helen duidelijk manier uit als je met de persoon die je leuk vind een toekomst  wil heben vind je hem of haar leuk Zo ben ik er achter gekomen dat ik biseksueel ben 

Meschien kan je vriend dat ook doen een toekomst voorstellen met een persoon en als je dat dan voor je ziet vind je de genen waarschijnlijk  leuk

En het maakt echt niet uit op wie je valt want je blijf toch altijd dezelfde persoon en je kunt er niks aan veranderen 

 

Gr bren

 

 

Reputatie 1
Badge

Ik denk dat hij misschien bisexueel is omdat hij ook een paar relaties heeft gehad met meisjes maar omdat die niet lang duurde is er een grote kans dat hij gay is. Ik zou het laten en wachten totdat hij het zelf doorheeft of je kan het hem vragen maar ik denk dat hij gaat ontkennen en misschien weet het zelf ook nog niet zeker  dus daarom zou ik beter wachten

Badge

Ik zou als ik jou was wachten, als hij klaar is om die vraag te beantwoorden dan laat hij dat wel merken. Geef hem z'n tijd😉

 

Groetjes

Badge

Het zou opzich kunnen, maar als hij zou willen dat je het weet had hij het je al wel verteld. Ik zou gewoon afwachten totdat hij er zelf mee komt. Trouwens, niet gemeen bedoeld maar het is wel een klein beetje stereotyperend als hij meisjesachtig doet en jij gelijk denkt dat hij homo is, maar ik snap waarom je dat denkt. Als ik dit zo lees zou het opzich kunnen en het zou ook kunnen dat hij een crush heeft op die jongen, maar nogmaalsals het echt zo is vertelt hij het je echt wel als hij er klaar voor is.

Reageer