Vraag

Is hij ook homo?

  • 11 April 2020
  • 58 reacties
  • 3466 Bekeken


Toon eerste bericht

58 reacties

Hoii, weer even een korte en denk ik laatste update voor voorlopig;

 

Hier ons gesprek waarop hij vandaag op heeft geantwoord;

 

Gisteren:

 

Ik; Hey, lukt het een beetje met je schoolwerk? :wink:

 

Hij; Ja hoor

Hij; Jij nog veel werk voor school?

 

Ik; Nee ik hoef alleen 1 verslag af te maken, ik verveel me echt heel erg

Ik; Ik weet niet of je tijd hebt, maar misschien kunnen we morgen of van het weekend wat chillen en wat drinken? Als je het leuk vind natuurlijk

 

Vandaag

 

Hij; Ik wil best een keer wat doen maar dit weekend ben ik best druk

 

Ik; Is goed :thumbsup_tone1:  succes met school

 

Nogmaals bedankt voor alle hulp en ik zal volgende week wel vragen (vrijdag) of hij dat weekend tijd heeft als de situatie zich voordoet. Misschien dat ik dan over een of twee maanden met een update kom of als er wat spannends is gebeurt! En stay safe iedereen die dit leest!

 

Groetjess

Hi EenOnzekereJongen,

 

oh leuk, hij heeft toch geantwoord en goed dat je het zo opgelost hebt.

Hij vindt het op zich leuk om iets te gaan doen met jou, maar heeft het nu een beetje druk. Dan komt het vanzelf wel volgende week ofzo een keertje. Gewoon een beetje 'warm’ houden. Er komt vast wel een gelegenheid dat ie ff met jou naar huis gaat of dat jullie ergens anders ff iets leuks gaan doen.

 

Ik ben voor niemand uit de kast, ik val soms zegmaar ook op meiden maar meestal op jongens, ik ben niet iemand die heel snel verliefd wordt, maar als ik echt een connectie heb met iemand is het meestal een jongen.

ah, ok, ja gewoon kijken hoe alles loopt en dan kom je er op een gegeven moment wel achter of dat met een jongen of een meisje is of allebei. Je hebt alle tijd om ‘ervaring’ op te doen.

 

Ik praat er thuis niet over, en ik denk dat mijn ouders het ook niet verwachten maar als ik het zou vertellen zouden ze 100% achter me staan en zouden ze het helemaal prima vinden.  Ik praat er eigenlijk met niemand over, ja nu, hier, anoniem, maar niet in 'real life’.

als je niet de behoefte hebt om er nu thuis over te praten is dat ook wel goed, toch. Gelukkig staan ze er thuis wel open voor als ik lees wat jij er over schrijft. Je kunt hier op het forum ook vragen stellen ofzo als je dat fijn vindt.

 

Verder houd ik het wel in de gaten of je iets nieuws te melden hebt of iets te vragen hebt. Dan kunnen we altijd verder kijken.

 

Btw, vond je het echt spannend om hem te appen of viel het achteraf ook wel weer mee?

 

Have fun in de tussentijd. Geniet van elke dag :relaxed:

 

Groetjes,

M&M's

Tag; @M en Ms 

 

Hoii Allemaal en alle geïnteresseerden,

 

Sinds ons app gesprek is het eigenlijk allemaal in een versneld tempo gekomen. Toen ik daarna voor het eerst weer met hem ging werken hebben we veel gepraat en stonden we lang alleen in de keuken, het voelde echt heel i dont know gewoon vlinders in je buik gevoel. We stonden ook best dicht bij elkaar. Toen we allebei tegelijk klaar waren liepen we samen tegelijk weg en vroeg hij een paar dingetjes nog aan mij en zeiden wij allebei elkaar gedag met een glimlach. (mooie rijm trouwens haha) Daarna een dag erna  heb ik hem toch maar geappt omdat ik het niet kon laten door mijn verliefdheid. Hier het gesprek;

 


 

Ik; Heb je morgen tijd om wat te doen?

 

Hij; Ja hoor, wat dan

 

Ik; Gewoon effe wat drinken bij mij thuis

 

Hij; Waar woon je eigenlijk

 

Ik; **Mijn Adres**

Ik; Tegen over ons werk haha

 

Hij; Oke nice

Hij; Ik moet wel om 2 uur bij mijn opa en oma zijn. Hoelaat wil je

 

Ik; Half 10?

Ik; Of vind je dat te vroeg

 

Hij; Nee is prima

 


Oke, ik ging echt met een werelds gevoel slapen. Namelijk met het gevoel dat mijn crush de volgende ochtend bij mij op de stoep zou staan en ik gezellig met hem kon kletsen, drinken en lachen en noem t maar op. En dat we het net zo leuk zouden hebben als op het werk, maar nu gewoon bij mij thuis!! Ik zette de wekker om half negen zodat ik leuke kleren kon uitkiezen en rustig kon wakker worden. Ik was trouwens ook blij dat hij die dag kon, want de week erop moet ik weer naar school voor mijn laatste toetsen en had ik nog wat andere zaken waardoor ik maar op een paar momenten kan afspreken en niet eens de hele dag. Maar morgen had ik alle tijd van de wereld samen met hem!

Maar toen kwam er helaas een onverwachte wending. Ik werd wakker om acht uur, ik had toevallig die nacht over hem gedroomd (Kwam waarschijnlijk omdat ik een keer weer vroeg naar bed ging en met een verliefde gedachte ging slapen) maar ik had over hem gedroomd en werd dus al eerder wakker. Maar toen kreeg ik om kwart over acht drie appjes van hem. Ik had ze nog niet geopend maar ik dacht, huh wat is er aan de hand? Hier het gesprek;


Hij; Heyy

Hij; Ik vind het heel lullig maar ik heb de hele nacht niet geslapen en ben echt goed ziek

Hij; Sorry dat we het weer moeten verplaatsen

 

Ik; Heyy maakt niet uit, we kunnen het ook volgende week doen ofzo

Ik; Beterschap!

 

Hij; Dankje


Ik ken hem goed genoeg nu na een halfjaar om te weten dat hij het echt lullig vind en dat hij echt ziek is, hij is nooit iemand die liegt. Daarom doet het mij ook goed om te weten dat hij zich er wel op verheugd. En misschien kon hij niet slapen omdat hij zenuwachtig was haha, (vanuit mijn roze bril) nee maar zonder gekkigheid.

Ik kan morgen niet want dan komt de kapper en ga ik wat dingen doen met mijn ouders.

Zaterdag en Zondag zijn mijn ouders allebei thuis, en dat is niet zo chill als hij komt en daarnaast moet ik zaterdag werken en hij zondag.  

De rest van die aanstaande week kan ik ook niet omdat ik veel school heb en wat andere dingen. Behalve maandag, Dan kan ik wel de hele dag afspreken met hem. Dus ik check van het weekend of mijn ouders allebei maandag moeten werken. Want dan app ik hem gewoon zondag van; Heyy, morgen 13.00 bij mij thuis? Of ben je nog ziek? Als hij dan niet kan moet ik het verschuiven naar die week daarop. Dan heb ik wel alle tijd want dan heb ik zomervakantie. Ik zie hem trouwens ook aanstaande woensdag dus maybe als er niemand is als wij in de keuken zijn kan ik het er met hem over hebben. Sowieso vraag ik woensdag of het weer beter gaat. (ALS we maandag hebben afgesproken hoeft dat natuurlijk al niet meer.)

 

Dit was effe de update. Ik wilde eigenlijk pas updaten als ik hem bij mij over de vloer heb gehad maar ik zag dat het laatste berichtje hier alweer 14 dagen geleden was dus dan toch maar effe een snel berichtje. Geen idee of iemand dit nog leest maar ik kom weer met een update als hij bij mij thuis is geweest!

 

Groetjess

Hey,

Hoe is het nu? Heb je al met hem afgesproken?

 

Groet,

SGLW

Hoii Thanks voor je interesse,

 

Sinds dat moment heb ik maar twee keer met hem mogen werken. De rest werden we allemaal uit elkaar geroosterd dus niet veel meer gezien en gesproken. Ik heb nog wel die twee keer met hem gepraat en toen hij mij aankeek deed hij ook z'n wenkbrauw soort sexy omhoog. haha was wel cute. Maar goed, ik heb hem ook niet meer geappt ofzo omdat hij zich dus niet echt lekker voelt. Hij zag er trouwens ook best wel brak en moe uit op het werk. 

 

Deze week werk ik ook niet met hem, maar als het goed is krijg ik al vroeg deze week het rooster van volgende week dus misschien dat we dan weer samen gepland worden. Dan kan ik hem wel weer plagen/flirten. Dus het is maar hopen dat ik hem dan zie. Ik ben denk ik ook niet van plan om hem alweer te appen of te vragen om te chillen omdat hij echt brak is ofzo. En ik me dan als een soort creep vind overkomen. Tips zijn trouwens nog altijd welkomm

Hey,

Je moet ook niet altijd vragen of hij wilt afspreken, dat geef je zelf al aan. Maar zo is het ook gek om hele week hem niet te zien en ook geen app te sturen. Je kan ook gewoon een gesprek starten over waar jij over wilt praten. Sorry voor mijn rare zinsbouw, maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Succes nog

Beginneling

Hey,

Heb je hem nog geappt en heb je hem nog gezien??

 

Hi EenOnzekereJongen,

hoe gaat het met je?

Sorry dat ik, sinds eind april, dus kort voordat jij je reactie postte hier, tot juni niet online geweest ben.

Dat vind ik wel jammer. Ik las pas net dat toen alles heel goed liep met dat appen en afspreken. Wel kut dat hij door ziekte niet kon op het laatst, maar zulke dingen kunnen gebeuren en omdat hij altijd eerlijk is hoef je ook niet te twijfelen of hij echt ziek was.

Dan had je nog wat dingen voor school die je af moest maken en dan is het altijd weer lastig om een nieuwe datum te prikken waar op jullie allebei kunnen. Liefst de eerst keer ook zonder dat je ouders thuis zijn. Dat snap ik wel.

Jullie werkroosters vielen ook maar een paar keer samen, dus dat helpt ook niet om eens even rustig met elkaar te praten op je werk.

Je vertelt dat hij er nogal brak uit zag. Is hij nu nog steeds niet helemaal fit of is hij al weer helemaal opgeknapt?

 

Als je elkaar ineens veel minder ziet is het wel wat lastiger om contact houden, maar er is niks mis mee om af en toe even te vragen hoe het met hem is.

Je kunt hem ook gewoon een grappig filmpje sturen. Misschien iets dat zich afspeelt in een snackbar, bijv. iets van Draadstaal ofzo. Die hebben wel van die sketches. Dan kun je er zoiets bij zetten van ‘is het niet eens tijd dat wij ook een horecacursus van de baas krijgen? En dan dit linkje

mee sturen of een ander filmpje.

 

Als het echt wat wordt met jullie kun je ook nog het volgende linkje sturen:

 

Of misschien vind je New Kids leuker? Kijk dan deze:

 

Hier heb je nog een lijstje met snackbar grappen: https://www.youtube.com/results?search_query=snackbar+grap

Hopelijk vind je er een leuke tussen.

Of je fotoshopt een foto van de snackbar waar jullie werken en dan verander je de naam op de gevel door jullie namen en dan zeg je, is dat niet een ideetje, samen hebben we al best veel ervaring. Ik denk dat we de zaak wel over kunnen nemen of niet. Wat vind jij,

 

Nou ja, hier heb je alvast een heleboel slechte grappen van mij. Ik hoop dat jij echt inspiratie hebt en met iets leuk(ers) komt.

Dan heeft hij iets te lachen en heb je weer een beginnetje van contact gelegd.

Misschien wacht hij op jou en jij op hem. Nou als dat zo is, kan het lang duren als niet één van jullie de eerste move maakt.

 

Ik heb nog wel die twee keer met hem gepraat en toen hij mij aankeek deed hij ook z'n wenkbrauw soort sexy omhoog. haha was wel cute.

Dat klinkt wel goed, toch

 

Ik zou het gewoon proberen.

 

Ik denk dat als jullie één keer weer in gesprek zijn dat het appen dan ook wel weer op gang komt.

Wat zegt jouw gevoel?

Je vindt hem nog steeds leuk toch, of is er iets veranderd in je gevoelens?

 

Ik lees het wel.

 

Groetjes,

M&M’s

Heyhoi, thanks weer voor de reactie,

 

Het is inderdaad jammer dat ik hem door ziekte niet kon afspreken met m. Hij ziet er nu weer goed uit en heeft denk ik nu zijn laatste weken school. Ik kan de volgende keer vragen aan hem wanneer hij zomervakantie heeft en dan zeggen van dan kunnen we wel afspreken toch? 

 

Wat ook leuk was toen ik vorige week met m werkte is het volgende, hij feliciteerde me met m’n diploma en toen vroeg ik hoe hij dat wist en toen zei hij; er hangt een joekel van een vlag bij je thuis haha. Dus dat was wel leuk dat hij daar uit zichzelf meekwam. 

 

Ik weet niet ik ben nog steeds verliefd op hem maar heb echt behoefte aan gewoon elkaar beter leren kennen bij mij thuis, alleen als het daar steeds niet van komt heeft het voor mij ook vrij weinig zin om moeite in dit alles te stoppen snap je. Maar alsnog bedankt voor de reactie en ik ga de volgende keer wel het volgende doen;

 

  • Vragen wanneer hij zomervakantie heeft
  • Zeggen dat we dan wel wat kunnen afspreken

 

Groetjessss

 

 

Edit: Zijn moeder gaat vanaf nu de roosters maken dus wie weet vanaf volgende week dat ik weer met m ingepland sta na een paar weken hem niet gezien te hebben. Dat zou wel opvallend grappig zijn ;D

Hi EenOnzekereJongen,

 

leuk om van je te horen. Het is al weer even geleden dat ik hier was op een moment dat jij hier ook was. Das mijn 'fout’ dus maak je daar niet druk om.

Ik vind het wel schattig (of vind je dat een stom woord) hoe je over hem praat. Jouw gevoelens zijn er nog steeds wel als je het mij vraagt. Ik ken je natuurlijk niet echt, maar ik voel wel tussen de regels door dat je hem leuk vindt. Komt miss door mijn gaydar :grinning:

Ik herken dat gevoel.

 

Hij ziet er nu weer goed uit 

(aanstaande) vriendjes zien er altijd goed uit toch :yum:

 

Hij …... heeft denk ik nu zijn laatste weken school. Ik kan de volgende keer vragen aan hem wanneer hij zomervakantie heeft en dan zeggen van dan kunnen we wel afspreken toch? 

Goed plan en wie weet wil ie wel eerder al een keertje afspreken…. Het is niet ver lopen van de snackbar naar jouw kamer, dus, wie weet :thinking:

Nee, kijk maar wat je doet, jij moet het op jouw manier doen, zodat het goed voelt voor jou. Maar, ik zou het niet gek vinden om voor de vakantie nog af te spreken. Dat kan ook heel kort, ff thuis wat drinken bijvoorbeeld als je zegt dat je iets leuks hebt om te laten zien of gewoon en daar denk ik nu pas aan, hem uitnodigen omdat je geslaagd bent!! Dan kun je je diploma (wink, wink)  laten zien en die ligt natuurlijk op je kamer, dus dan kan hij jouw kamer ook gelijk zien. Het is niet raar als je hem even mee naar huis neemt. Jouw ouders weten vast ook wel dat hij met jou samen werkt in de snackbar en anders kun je dat even snel vertellen. Als ze hem al een beetje kennen is het ook niet gek als je alvast eens wat grappigs vertelt over wat er in de snackbar gebeurd is tijdens een dag dat jullie samen werkten.

 

Sorry ik draaf weer door.

 

Iig gefeliciteerd van mij en mijn  twin. Ja, als mijn twin naast me zit, zoals nu, dan wil die altijd dat ik ook groetjes en felicitaties doe van hem . Hij is ook gay, dus hij weet hoe verliefdheid werkt bij jongens voor andere jongens.

 

Wat ook leuk was toen ik vorige week met m werkte is het volgende, hij feliciteerde me met m’n diploma en toen vroeg ik hoe hij dat wist en toen zei hij; er hangt een joekel van een vlag bij je thuis haha. Dus dat was wel leuk dat hij daar uit zichzelf meekwam. 

jazeker leuk, wat hij ook verder van je vindt (dat is aan jou /jullie om uit te zoeken)  het is sws een hele aardige jongen, denk ik. Is toch lief om je te feliciteren, dat doet niet iedereen.

 

Ik weet niet ik ben nog steeds verliefd op hem maar heb echt behoefte aan gewoon elkaar beter leren kennen bij mij thuis, alleen als het daar steeds niet van komt heeft het voor mij ook vrij weinig zin om moeite in dit alles te stoppen snap je.

ik snap je en volg je hart en doe wat jou het beste en fijnste lijkt. Iedereen kan wel van alles roepen en dat is wel goed bedoeld natuurlijk, maar het is het belangrijkste dat jij het doet op jouw manier.

Soms moet ik of iemand anders je misschien een klein duwtje geven haha, want geloof me je bent echt een aardige jongen, dus ik (en mijn twin, hij zit er nog steeds) gunnen jou het beste.

Tuurlijk is elkaar beter leren kennen het beste in de basis. Van daaruit gewoon kijken hoe je verder gaat. Er staat ook geen tijd voor van nu moet je dit en volgende week dat.

 

Het gaat er om dat jullie het gewoon leuk hebben en vriendschap opbouwen. Met vriendschap komt vertrouwen en van daaruit is het makkelijker om dingen bespreekbaar te maken en/of gevoelens te tonen.

Daar is alle tijd voor. Je moet zeker niks overhaasten, maar elke keer een klein stapje is wel nice, toch?

 

alsnog bedankt voor de reactie en ik ga de volgende keer wel het volgende doen;

 

  • Vragen wanneer hij zomervakantie heeft
  • Zeggen dat we dan wel wat kunnen afspreken

geen dank, ik doe het graag voor jou en vind het leuk om te horen hoe het nu met je gaat

Die vragen zou ik zeker stellen. Geef hem altijd keuzemogelijkheden, dus niet kun je maandag, maar ik zat te denken aan maandag of een andere dag als dat jou beter uit komt. We kunnen altijd wel een dag samen vinden.

Je kunt hem ook naar zijn vakantieplannen vragen. Misschien gaat hij nog wel ergens naartoe met zijn familie en jij misschien ook. Dan weet je dat alvast van elkaar en kun je alvast een beetje rekening houden met wanneer hij wel thuis is.

Volgende stap zou kunnen zijn om een keer te gaan zwemmen of iets anders doen wat jullie allebei leuk vinden om te doen. Ik vind bijvoorbeeld fietsen leuk en ga ook vaak met andere jongens fietsen. Kijk maar.

 

Edit: Zijn moeder gaat vanaf nu de roosters maken dus wie weet vanaf volgende week dat ik weer met m ingepland sta na een paar weken hem niet gezien te hebben. Dat zou wel opvallend grappig zijn ;D

oh, dus eigenlijk moet je een wit voetje halen bij zijn moeder om vaker ingeroosterd te worden bij hem. Maar misschien heeft hij al een beetje door laten schemeren met wie hij het liefste werkt :hugging:

 

Anyways, maak er een leuke tijd van en ik vind het altijd leuk om te horen als er iets nieuws is of als je iets wilt vragen ofzo.

 

Btw heb je vakantieplannen en wat ga je doen na de zomervakantie? Vervolgopleiding of iets anders?

 

Groetjes,

M&M's en twin :relaxed:

Heyhoi, toch maar weer effe een reactie omdat ik t niet kon laten haha,

 

Het klopt inderdaad denk ik wel dat ik nog gevoelens heb maar ik heb wel zoiets van als hij niet wil afspreken dat ik dan zegmaar zo diep teleurgesteld ben dat t niet meer hoeft voor mij. En ja hij ziet er altijd goed uit alleen zag hij er gewoon moe uit hahah. 

 

En de volgende keer als ik hem zie ga ik gewoon vragen naar wanneer hij zomervakantie heeft, of hij nog weg gaat en of hij dan tijd heeft om iets af te spreken. Ik ga het dan ook gewoon echt doen want soms wil ik dingen zeggen alleen op dat moment durf ik t dan niet en als ik dan thuis kom heb ik het gevoel dat ik weer niks leuks heb gezegd en  geen stap verder ben gegaan en heb dr dan spijt van. Dankjewel trouwens voor de felicitaties, ik ga een media opleiding volgen. Als klein kind was ik altijd al video’s aan het maken en radio shows etc. dus ben blij dat ik eindelijk mijn dromen kan gaan waar maken haha. 

 

En zoals je al zei; wat het ook gaat worden tussen hem en mij in de toekomst, het is gewoon een hele aardige lieve jongen. En dat kleine duwtje heb ik eigenlijk wel nodig want zonder dit hele advies van twee lange pagina’s vol was ik nu geen steek verder gekomen. 

 

Ik kom wel weer met n update als ik met m moet werken of hem heb geappt. Dat is misschien volgende week en anders over 3 weekjes ofzo. (Hoop ik en misschien wel eerder want zijn moeder maakt nu dus de roosters, maar misschien roostert ze mij en W alsnog uit elkaar)

 

Groetjess

 

Hi EenOnzekereJongen,

 

leuk dat je reageert en ik ga zsm iets terug sturen. Ik had het net pas gelezen (was anderhalf dagje weg geweest) en heb nu weinig tijd.

 

Uitgebreidere reactie volgt dus nog. Spannend haha :stuck_out_tongue:

Of niet natuurlijk….:unamused:

 

Ik heb al vaag een ideetje wat ik je wil gaan sturen….

 

Groetjes,

M&M's

Hey even een toevoeging vanaf mijn mobiel,

 

Thanks trouwens alvast voor je reactie/idee!! 
 

Ik werk dinsdag met hem tot sluit. Dus dan zijn we af en toe alleen met z’n tweeen. Want meestal gaat de bazin achter zitten werken en doen wij voor al het werk dus dan heb ik tijd om met hem te praten en ook als we klaar zijn en wat eten zit ik ook met hem aan tafel. Dus wat kan ik zeggen of doen om hem te vragen om bij mij af te spreken zonder dat t akward wordt?

Nog een update haha,

 

ik kwam net toen ik wilde gaan slapen met een ingeving; ik zat zo te bedenken hoe ik erachter kan komen of hij gay is zonder mezelf verdacht te maken. Haha klinkt ook weer zo raar maar, ik kan dus heel goed overweg met nog een collega ik noem haar effe voor het gemak Lara. Zij is negentien jaar en ik moest deze week ook weer drie keer met haar afsluiten en we kunnen het goed met elkaar vinden en het leuk ons allebei leuk om wat te drinken met z’n tweeen gezellig. We zijn gewoon vrienden want ik voel niks voor haar en zij is vier jaar ouder dus dat, maar ik kan haar uitnodigen en haar in vertrouwen nemen en alles uitleggen en vragen of zij iets weet en/of ergens achter kan komen. Natuurlijk als zij gaat vragen ben je homo gaat hij dat niet 1, 2, 3 tegen haar zeggen maar toch zie ik ergens in mijn hoofd toch een opening. Ik hoop dat je hier iets mee kan en ik moest dit toch effe snel uitgetypt hebben.. 

 

groetjes en ik wacht op je reactie ;))

Hi EenOnzekereJongen,

 

oh lekker bezig, 2 updates op één dag of eigenlijk binnen één dag, maar wel op 2 verschillende dagen :relaxed:

Maar ik vind het leuk.

Ik was net van plan om te gaan slapen en toen zag ik dat je weer iets gepost had. Dan ben ik wel nieuwsgierig genoeg om ff te checken wat voor nieuws je hebt.

Ik dacht ik zal gelijk nog maar even reageren, want aan al die beloftes dat ik binnenkort ga reageren heb je ook niks. Het is inmiddels al 3 dagen geleden dat ik je dat beloofd hebt.

Ik ga nu alleen op de laatste berichtjes reageren en dat ideetje post ik nog wel een andere keer. Lekker vaag haha, maar ok.

Ik vind jou wel grappig en ik ben vast niet de enige. Ik moet eigenlijk wel een beetje om je lachen, lief bedoeld hè. Weet je waarom? Je bent al een hele tijd bezig met W proberen uit te nodigen en ja, das een beetje spannend en dat snap ik ook wel en dat is nog niet gelukt, maar nou heb je binnen no time een afspraakje met een meisje geritseld. Oké, je bent niet verliefd op haar, maar iemand vragen om iets te gaan drinken is bij hem toch eigenlijk hetzelfde als bij haar? Het is helemaal niet gek of verdacht om gewoon nog een keertje  met hem af te spreken.

 

Maar je had een ideetje met dat meisje en natúúrlijk kun je, als het voor jou goed voelt en je haar vertrouwt, vragen of zij een beetje uit kan vogelen of W jongens leuk vindt. Why not, zou ik zeggen.

Het moet niet te opvallend zijn, zoals je zelf ook al bedacht hebt, maar het is helemaal niet gek als dat meisje (collega) gewoon eens vraagt of hij verliefd is of verkering heeft en dan vragen van 'ken ik haar of hem?’ Of ze doet het een beetje anders en begint over haar eigen verkering en zegt bijvoorbeeld ‘ik heb nou al een tijdje verkering en ik snap jongens niet altijd, want….. Heb jij dat ook wel eens met je verkering of heb je die niet? Dan kan ze vragen hoe lang heb je al als hij zegt verkering te hebben en wie is het etc of ze vraagt heb je nog nooit verkering gehad of ben je wel eens verliefd geweest etc.

 

Nou ja, ze zal er wel een draai aan geven.

 

Wat jou ook wel kan helpen is gewoon het feit dat je er met iemand uit jouw omgeving over praat en das ook wel chill.  Zij kent jullie allebei en das ook wel handig. Ik vind het een goed idee, maar jij moet het voor jezelf beslissen. Dan ben je al een beetje uit de kast en kun je er al wat verder aan wennen.

 

Jij bent echt wel verliefd op hem hè. Hij houdt jou bezig. Dat zou ik ook zijn/hebben hoor als ik samen met een leuke jongen zou werken.

 

Random vraagje: ga jij ook wel  voor het slapen nog een beetje fantaseren over hem. Gewoon hoe het zou zijn als jullie samen zijn. Dat je bijvoorbeeld op een plek samen bent waar niemand jullie stoort en dat je dan eindelijk voor het eerst echt samen bent. Je hebt dan nog wel niet gelijk iets maar toch. Gewoon bij hem zijn en naar hem kijken en naar hem lachen en zenuwachtig zijn. Ik heb dat wel vaak. En dan lekker naast hem gaan zitten, samen op je bed en hem dan per ongeluk expres even aan raken op zijn bovenbeen als je opstaat ofzo. Verliefd zijn is echt leuk en spannend ook wel.

 

Nou ja, ga eerst maar je plannetje met dat meisje uitwerken en nogmaals het is niet raar om hem te vragen of ie nog een keertje iets leuks wil doen. Je kunt gewoon zeggen dat het de vorige keer niet kon omdat hij ziek was en daarna druk met school, maar als hij het ook leuk vindt, dat jij wel tijd hebt. Van de week wordt het lekker weer, dus een keertje zwemmen of samen in de zon liggen? Is er een zwembad of meertje ofzo in de buurt? Of gewoon lekker een rondje fietsen of gewoon door de stad lopen en een ijsje eten of wat drinken.

 

Ik denk dat ik nu maar eerst ga slapen, want mijn twin en ik hebben afgelopen nacht ook nauwelijks geslapen, omdat we voor papa nog iets in elkaar moesten knutselen voor Vaderdag. Morgen, nou ja, strakjes moeten we ook op tijd opstaan en zijn we denk ik de hele dag weg.

 

Uhm, als jij nou ook lekker gaat slapen of ben je al in dromenland en dan als je opstaat ff met dat meisje afspreekt dan gaat het wel goed komen allemaal.

 

Nog ff voor het slapen, denk jij wel eens hoe het zou zijn als je met een andere jongen zou kussen, hoe dat zou zijn. Btw heb je al eens gekust met een jongen of meisje, behalve dan een kusje voor nieuwjaar of verjaardag. Ik bedoel echt kussen of heb je misschien al getongd?

Nou ja of je wel of niet gedaan hebt, je hebt nog alle tijd.

Ik zit te knikkebollen en mijn  twin wil dat ik het licht uit doe. Ja, we slapen samen op één kamer. Ik ga nu echt slapen. Tot later.

 

Groetjes,

M&M's

Hoihoi,

 

 

Ik vind jou wel grappig en ik ben vast niet de enige. Ik moet eigenlijk wel een beetje om je lachen, lief bedoeld hè. Weet je waarom? Je bent al een hele tijd bezig met W proberen uit te nodigen en ja, das een beetje spannend en dat snap ik ook wel en dat is nog niet gelukt, maar nou heb je binnen no time een afspraakje met een meisje geritseld. Oké, je bent niet verliefd op haar, maar iemand vragen om iets te gaan drinken is bij hem toch eigenlijk hetzelfde als bij haar? Het is helemaal niet gek of verdacht om gewoon nog een keertje  met hem af te spreken.

 

Ja, I know dat t ongeveer hetzelfde is alleen, omdat hij mij nu al een soort van twee keer heeft afgewezen ben ik bang dat als ik het nu nog een keer ga appen dat ik overkom als een creep. Ik kan het wel dinsdag (morgen) aan m vragen maar, I dont know, ik vind dat toch heel spannend. Ik ga sowieso die ene collega nog appen hoe haar toetsen zijn gegaan en of ze van de week tijd heeft om iets te doen. En misschien dat ik haar dan alles vertel. 

 

 

Jij bent echt wel verliefd op hem hè. Hij houdt jou bezig. Dat zou ik ook zijn/hebben hoor als ik samen met een leuke jongen zou werken.

 

Jep, ik lig echt bijna elke avond als ik in bed lig helemaal te bedenken wat ik kan doen enzo haha, en ik vond het zelf dus indd echt een goed idee om met die ene collega te praten en voor haar uit de kast te komen. Want zij is echt heel aardig enzo.

 

 

 

Random vraagje: ga jij ook wel  voor het slapen nog een beetje fantaseren over hem. Gewoon hoe het zou zijn als jullie samen zijn. Dat je bijvoorbeeld op een plek samen bent waar niemand jullie stoort en dat je dan eindelijk voor het eerst echt samen bent. Je hebt dan nog wel niet gelijk iets maar toch. Gewoon bij hem zijn en naar hem kijken en naar hem lachen en zenuwachtig zijn. Ik heb dat wel vaak. En dan lekker naast hem gaan zitten, samen op je bed en hem dan per ongeluk expres even aan raken op zijn bovenbeen als je opstaat ofzo. Verliefd zijn is echt leuk en spannend ook wel.

 

Jaa, ik droom echt veel over hem en fantaseer echt veel over hem hoe we een relatie hebben en dat we veel lachen en kussen enzo. Maarja, ik wil mezelf niet al te gek maken want straks voelt hij niks voor mij ofzo dusja.

 

 

Ik denk dat ik nu maar eerst ga slapen, want mijn twin en ik hebben afgelopen nacht ook nauwelijks geslapen, omdat we voor papa nog iets in elkaar moesten knutselen voor Vaderdag. Morgen, nou ja, strakjes moeten we ook op tijd opstaan en zijn we denk ik de hele dag weg.

Nice, ik heb ook een paar leuke dingen gedaan voor vaderdag. Ik kon helaas niet de hele dag thuis zijn wegens wat dingen voor werk en afspraken maar ik heb thuis eten laten bezorgen voor mijn vader. Dat kon ie heel erg waarderen. En uiteindelijk alsnog wat cadeautjes gegeven.

 

 

Nog ff voor het slapen, denk jij wel eens hoe het zou zijn als je met een andere jongen zou kussen, hoe dat zou zijn. Btw heb je al eens gekust met een jongen of meisje, behalve dan een kusje voor nieuwjaar of verjaardag. Ik bedoel echt kussen of heb je misschien al getongd?

Nou ja of je wel of niet gedaan hebt, je hebt nog alle tijd.

 

Ik denk er indd wel eens aan met hem ja, alleen heb ik nog nooit ‘echt’ gekust met een jongen. Wel met een meisje maar dat is al een paar jaar terug.

 

Nog bedankt weer voor de reactie en ja, ik heb uitgevonden hoe de quote functie werkt, haha.

 

Groetjesss

Hi Een(ondertussenalietsminder)OnzekereJongen :relaxed:,

 ik heb uitgevonden hoe de quote functie werkt, haha.

ik zag het. Wat dacht je ik ga het gewoon proberen, kan mij het schelen? En het is gelukt :wink:

Gewoon durven, wat kan er nou mis gaan, oh, nu we het er toch over hebben hoe is het met afspraakjes maken?

Ja, I know dat t ongeveer hetzelfde is alleen, omdat hij mij nu al een soort van twee keer heeft afgewezen ben ik bang dat als ik het nu nog een keer ga appen dat ik overkom als een creep. Ik kan het wel dinsdag (morgen) aan m vragen maar, I dont know, ik vind dat toch heel spannend. Ik ga sowieso die ene collega nog appen hoe haar toetsen zijn gegaan en of ze van de week tijd heeft om iets te doen. En misschien dat ik haar dan alles vertel. 

ik snap je. Via die collega lijkt me ook een goed plan. Dat voelt voor jou ook beter, denk ik. Je kunt haar, als je alles verteld hebt, ook vragen om jullie allebei uit te nodigen voor een keertje. Dan zegt zij bijvoorbeeld, vinden jullie het leuk om van de week ff in de stad samen een ijsje te gaan eten met mij of iets anders natuurlijk. Dan doen we dat als personeelsuitje, das toch leuk. Op het werk hebben we het vaak druk en dan kunnen we gewoon ff lekker met elkaar kletsen. Zoiets bijvoorbeeld. En dan zegt zij na een tijdje 'sorry guy, ik krijg net een appje en moet er vandoor. Gaan jullie maar ff nog kletsen dan. Een volgende keer blijf ik wel langer al het kan.

Nou en dan zit jij met hem opgescheept haha. Ik zou dan nog wel een ijsje of colaatje nemen en samen wat kletsen. Ga desnoods ff de stad in naar mediamarkt ofzo, als jullie dat hebben en ga dan naar de games of whatever en zeg wat jij leuk vindt om te doen en vraag welke games hij doet en stuur het er een beetje op aan dat de volgende stap zou kunnen zijn dat jij met hem samen bij jou of hem thuis gaat gamen.

Doe desnoods een game die je nog nooit gespeeld hebt en vraag of hij het ff uitlegt ofzo. Verzin maar wat. Zolang jullie maar samen iets doen. Het hoeft niet gelijk uren maar zorg voor een beginnetje, zodat het daarna makkelijker wordt om een keertje te zeggen, kom ff langs dan kunnen we die game nog eens spelen ofzo.

 

Het gaat er om dat jullie wat meer tijd samen door brengen en misschien is dat in het begin een beetje spannend en weet je niet altijd wat je moet zeggen, maar over games praten of over smartphones of school of werk is niet al te ingewikkeld. Daar weet je vast wel wat over te vragen. 

Het zijn geen intieme dingen en die hoef je de eerste tijd ook niet te vragen. Probeer een vriendschap te sluiten en zeg bijvoorbeeld tegen hem dat ie best ff langs mag komen voordat hij moet werken in de snackbar, want jij woont toch ongeveer tegenover de snackbar? Het 'moet’ bijna een gewoonte worden dat ie ff langs komt of dat jullie wat vaker over alledaagse dingen met elkaar gaan appen.

Als hij wat meer tijd heeft zouden jullie van de zomer misschien eens kunnen gaan zwemmen of iets anders leuks doen. Als elkaar wat beter leert kennen is het niet gek om ook wat andere dingen te vragen. Dat wordt al iets spannender natuurlijk, maar dan kan jullie collega misschien de 'moeilijke vragen’ voor jou stellen. Jij hoeft daar niet per sé altijd bij te zijn. Zij kan hem ook wat dingen ontfutselen haha. Wel op een leuke manier natuurlijk, maar de interessante dingen kan zij dan doorvertellen.

Zij hoeft jullie nou niet gelijk te koppelen, maar ze kan wel eens aan hem vragen of hij (wel eens) verliefd is (geweest) en van die dingen.

 

Jep, ik lig echt bijna elke avond als ik in bed lig helemaal te bedenken wat ik kan doen enzo haha, en ik vond het zelf dus indd echt een goed idee om met die ene collega te praten en voor haar uit de kast te komen. Want zij is echt heel aardig enzo.

zij lijkt mij ook wel aardig en jullie een goeie klik hebben is zij misschien idd wel de aangewezen persoon om mee te praten. Dan kun jij je verhaal ook kwijt

 

Jaa, ik droom echt veel over hem en fantaseer echt veel over hem hoe we een relatie hebben en dat we veel lachen en kussen enzo. Maarja, ik wil mezelf niet al te gek maken want straks voelt hij niks voor mij ofzo dusja.

dat doe ik ook haha, maar je hebt wel gelijk dat je je zelf niet gek moet laten maken en te hard van stapel lopen. Maar een beetje fantaseren is wel leuk, toch

 

Nice, ik heb ook een paar leuke dingen gedaan voor vaderdag. Ik kon helaas niet de hele dag thuis zijn wegens wat dingen voor werk en afspraken maar ik heb thuis eten laten bezorgen voor mijn vader. Dat kon ie heel erg waarderen. En uiteindelijk alsnog wat cadeautjes gegeven.

cool, je weet wel hoe je iemand kan laten merken dat ie belangrijk voor jou is, dit keer was het je vader, de volgende keer misschien iemand anders verwennen met een ijsje of een drankje ofzo…….

 

Ik denk er indd wel eens aan met hem ja, alleen heb ik nog nooit ‘echt’ gekust met een jongen. Wel met een meisje maar dat is al een paar jaar terug.

ik vind het wel slim van dat je niet zomaar met elke jongen hebt gekust, het leukste is als je al eerste kust met een jongen waar je echt gek op bent. Eerste keer echt kussen is wel spannend, maar ergens ook weer niet. Als je van elkaar merkt dat jullie het allebei willen, dan kan het misschien wel eens een beetje stuntelig gaan, dat je niet precies weet hoe lang een kus moet dus, niet te lang, maar ook niet te kort, dus dan kun je ook een aantal kleine kusjes geven en hem dan tussendoor even aan kijken en hem nog eentje geven. Als je één keer bezig bent gaat dat vast vanzelf. Er is geen regel voor. Jullie bepalen het samen.

Ik zou het leuk vinden voor jou dat jullie iets krijgen, maar idd je moet eerst zien hoe het verder gaat nu.

Het is ook fijn als je gewoon elkaars hand ff beet kan houden of lekker tegen elkaar aan zit of je hoofd op zijn schouder of borst legt en hem dan even aan kijkt.

Lekker toch. Geen zorgen over maken. Als het zover is, merk je het wel en gaat het vast vanzelf.

In mijn fantasiewereld hebben jullie elkaar al een paar kusjes gegeven en ik zie jullie met verliefde blikken naar elkaar kijken. Maar ja, ik ga er niet over, want anders had ik het al voor je geregeld.

 

Nog bedankt weer voor de reactie 

Anytime, ik vind het wel leuk om mee te maken hoe jij op ontdekkingstocht gaat. Het is sws een ervaring waar je wat aan hebt

 

Ik ga nog wel iets sturen waarvan ik gok/denk dat je dat misschien wel leuk vindt. Maar daarvoor moet ik ff wat opzoeken. Idk of het vanavond is. Bij ons thuis weet je nooit wie er ineens binnen valt en onze plannetjes in de war stuurt, maar ja, je hebt deze reactie al gekregen, dus heb je iets te doen :grin:

 

Groetjes,

M&M's

Groetjes,

M&M's

Badge

Hey hey ik kom mij ook even mengen 😋. Het klinkt echt alsof je al heel ver bent en al veel plannen hebt ik heb erg genoten van dit avontuur het is bijna alsof dit een fantasie is. Ik hoop erg voor je dat het goed uitpakt en dat hij ook gevoelens heeft voor jou. En anders vind je desnoods wel een andere jongen die je super vind. Het plan van M&M hier boven zou ik wel een keer over nadenken. Het zou best wel goed kunnen werken. Vergeet ook niet om even rust te nemen en misschien ff aan wat anders denken als je dat niet doet. En ik ben benieuwd hoe dit verder gaat 

@Lieveranoniem88,

 

welkom en hartstikke leuk dat je ook een reactie post. Hoe meer hoe beter voor de topic starter.

Ja precies hij moet ook niet alleen maar bezig zijn met die andere jongen. Hij moet ook gewoon andere dingen blijven doen. Goed dat je dat zeg, daar had ik nog niet aan gedacht :relaxed:

 

Ik ben wel blij met jou en ik hoop op meer reacties, ook van anderen, hier te zien.

Dus, iedereen ga je gang.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 3
Badge +1

Hoiii,

ik zie dit nu pas🤭 
Maar ik heb het hele verhaal gelezen😂 
Hoe is het verder gegaan @EenOnzekereJongen
greetzz🤪

Heyhoi, thanks voor alle reacties en leuk dat verschillende mensen het hele verhaal lezen!

 

Gister had ik sluit met hem alleen het was niet echt heel bijzonder. We waren wel gewoon gezellig aan t praten zoals altijd en hij vroeg ook of ik nog iets speciaals ging doen in de zomer maar ik ga niet op vakantie en hij ook niet. Voor de rest wel wat gelachen maar ik heb niks gevraagd of ie misschien in de zomervakantie tijd had om iets te doen. Wel heeft ie volgende week zijn laatste week en daarna is ie vrij. Dus dan vraag ik eind volgende week wel of hij dan kan. Als ik het durf. Ik werk volgende week vrijdag sowieso met hem want ik was gister avond nog gezellig wat aan t drinken met de bazin op het werk. Dus toen zag ik dat. Ik ga dan proberen als ik dan klaar ben met werken tegen hem doei te zeggen, en dan een knipoog te geven. Ik baal dr echt van dat ik gister niks bijzonders heb gedaan aangezien er echt perfecte momenten tussen zaten dusja. Dan maar volgende week weer de flirtmodus aan haha. 

 

Nog even over die ene collega, daar heb ik volgende week een afspraak mee bij mij thuis, dus ik ga tegen haar alles vertellen en kijken hoe ze reageert en of ze advies geeft.

 

Dus eindconclusie; ik ga volgende week vrijdag vragen of hij die week daarop tijd heeft om iets te doen en ik ga proberen naar m te knipogen als ik weg ga. Maar dat moet wel spontaan zijn en niet vooraf ingeprogrammeerd dus ik zie wel hoe t loopt. Ook natuurlijk een beetje flirten. En natuurlijk de afspraak met die ene aardige collega. Dus jullie zien volgende week ofzo wel weer iets verschijnen.

 

Groetjess

Reputatie 3
Badge +1

Good luck!!

 

Onnodige quote verwijderd i.v.m. overzichtelijkheid forum

Badge

Haha het is bijna een serie die weer volgende week verder gaat nu geniet van het lekkere weer allemaal en Suc6 met al het flirten ;p

Hi EenVerliefdeJongen,

 

Ik baal dr echt van dat ik gister niks bijzonders heb gedaan aangezien er echt perfecte momenten tussen zaten

daar moet je je niet druk om maken :slight_smile:

Ik heb ook al zo vaak plannetjes van tevoren uitgedacht en dan liep het toch weer anders. Op een gegeven moment ben je er niet echt mee bezig en dan lukt het soms wel ineens. Het leven is nou eenmaal onvoorspelbaar.

Ok, je hebt een echte afspraak met je collega Lara bij jou thuis. Dat heb je mooi geregeld. Misschien denken je ouders dan dat je een vriendin hebt of kennen ze Lara al van de snackbar (zal vast wel). Gewoon je verhaal aan haar vertellen. Niet al te veel bij nadenken over hoe je zou willen dat dat gesprek loopt en hoe het in werkelijkheid loopt. Nooit in paniek raken. Vertel je verhaal vanuit je hart/gevoel en dan komt het wel goed. Ik denk dat ze aan je lippen hangt. Het is toch best een leuk verhaal om te horen van jou. Ik vind het sws wel cute van die jongensstuff. Ik denk ook wel dat ze het echt kan waarderen dat jij haar uitgekozen hebt om je verhaal te vertellen. Ik kan me niet voorstellen dat ze niet haar best voor jou gaat doen.

 

Gister had ik sluit met hem alleen het was niet echt heel bijzonder. We waren wel gewoon gezellig aan t praten zoals altijd en hij vroeg ook of ik nog iets speciaals ging doen in de zomer maar ik ga niet op vakantie en hij ook niet. Voor de rest wel wat gelachen maar ik heb niks gevraagd of ie misschien in de zomervakantie tijd had om iets te doen.

Leuk dat de sfeer altijd wel goed lijkt te zijn onderling. Hij heeft je nog wat gevraagd, dus belangstelling getoond, das altijd nice.

Weet je wat, en dat klinkt misschien een beetje gek, maar je hoeft niet altijd wat te vragen om wat te weten te komen. Hoe dan, hoor ik je denken. nou dat zal ik eens ff uitleggen. Het is een soort trucje dat ik zelf ook best vaak gebruik. Het is een andere tactiek om dingen te weten te komen.

Je stelt hem geen vragen, maar je vertelt dingen over jezelf. Dat kan van alles zijn. Ik geef zo maar een paar voorbeelden. De kans is groot dat jouw situatie anders is, maar je zult wel begrijpen hoe het werkt en dan kun je het op jouw manier doen. lekker vaag, nog steeds :joy:

Ik geef een voorbeeld:

jij zegt ‘ik was laatst met mijn broertje naar het strand geweest en toen hadden we allebei een ijsje genomen’. Jij vertelt dus dat je een broertje hebt, dat je wel eens naar het strand gaat en dat je van ijs houdt. De meeste mensen reageren uit zichzelf op zo'n soort mededeling door te zeggen ’ik vind ijs ook lekker of ik heb alleen een zus of ik ga liever zwemmen in het zwembad’. Dan krijg jij dus ook info terug, terwijl je er niet eens om gevraagd hebt. Das echt mooi toch?  Als ie niet uit zichzelf op jouw mededeling reageert dan kun je altijd nog zeggen ‘doe je dat ook wel eens’. Das ook lekker vaag en dan moet ie zelf kiezen waar die op antwoord en krijg je waarschijnlijk meer info van hem dan dat je alleen vraagt 'heb je ook een broertje’, want dat zegt ie 'ja of nee’ en dan ben je weer uitgepraat.

Ik vertel vaak persoonlijke dingen aan iemand waar ik verliefd op ben, want ik wil dat hij mij beter leert kennen en ik hoop op die manier ook dat hij zich op zijn gemak voelt en ook een beetje persoonlijke dingen aan mij vertelt. Je kunt in zo'n gesprekje nog extra wat korte vraagjes stellen, zo van ‘oh was dat pas geleden nog of ja, dat zou ik ook gedaan hebben' of whatever wat in je opkomt. Dan krijg je een mix van dingen vertellen en vragen stellen.

Wat ook altijd werkt is als je bijvoorbeeld eergisteren voor het laatst met hem gepraat hebt en hij heeft bijvoorbeeld gezegd dat ie naar de tandarts moet de volgende dag, dat jij hem dan de dag erna, als je hem weer ziet, vraagt hoe het bij de tandarts was. Dan toen je belangstelling en heb je gelijk weer een gesprekje gestart.

Het is ook niet gek om voordat je afscheid neemt als jullie klaar zijn met werken om te vragen ‘wat ga jij morgen doen’. Dan weet je weer iets en kun je hem daar de volgende keer weer iets over vragen. Zo simpel werkt het.

Ik begin soms ook over heel random dingen, zoals 'ging jij vroeger op vakantie als de reis lang duurde ook alle blauwe auto's tellen? of deed jij altijd de rode?’ (ik ben echt wel benieuwd of je dat ook wel hebt gedaan, dus please reactie) of vertel een grappig verhaal over dat je iets stoms hebt gedaan, bijvoorbeeld dat je tegen een lantaarnpaal aan bent gelopen ofzo (heb ik wel een s gedaan). Dan weet ie gelijk ook dat je humor hebt en krijg je weer heel andere verhalen met elkaar.

Als je elkaar dan toch random verhaal vertelt, dan is het ook niet gek om hem random een appje te sturen met een grappige vraag ofzo. 

Langzaamaan bouw je zo een band op en krijg je een vriendschap die verder gaat dan alleen op je werk.

Of het meer dan een vriendschap wordt, idk, maar dan heb je sws al een goede vriend aan hem.

Zo kun je over allerlei onderwerpen met hem praten. Bijvoorbeeld over je favo muziek zo van ‘ik luister vaak naar…, ken je die en wat luister jij

Je hoeft hem niet helemaal door te zagen, maar dan heb je wel altijd gespreksstof en dan kom je ook nog iets te weten van elkaar en dat wil je als je iemand beter wil leren kennen.

Nou ja, das weer een heel verhaal. Lekker lang en af en toe best wel vaag, maar dan heb je weer iets te doen :yum:

Btw wat doe je nou zo een hele dag nu je geslaagd bent? Behalve af en toe in de snackbar werken. Je hebt me je hobby's nog niet verteld of wel en ben ik dat al weer vergeten (shame on me, als dat zo is).

Ik lees het wel…

 

Groetjes,

M&M's

Hoi iedereen die dit ooit nog gaat lezen,

 

Er is een einde gekomen aan dit mooie sprookje. Hier mijn verhaal(tje);

 

Ik ben sinds 4 weken begonnen met mijn nieuwe opleiding en daar heb ik super toffe mensen ontmoet. Ik heb daar ook een hele leuke vriendin aan over gehouden. (Gewoon een goede vriendin geen relatie dus hehe 😉 ) Met haar heb ik hele goede gesprekken en heb haar ook alles vertelt over de hele situatie. Zij vind het ook super schattig en denkt dat er een mogelijkheid bestaat dat hij ook op mij is. Ik heb toen na heel veel goede gesprekken samen met haar besloten om een mooie brief te schrijven waarin ik vertel wat ik voor hem voel. Zonder mijn naam er in te vermelden. Ik heb dat uiteindelijk in zijn tas gedaan op het werk. Het was de dag erna maandag en ik had zo’n zenuwachtig gevoel en ik en die vriendin vonden het ook echt super spannend. Ik kreeg uiteindelijk een appje met is die brief van jou? Ik zei toen ja met een emoji. Hij reageerde even later met; Oke, maar ik val niet op jongens. Ik heb daarna nog een gesprek met hem gehad dat hij het heel knap vond enzo dat ik het vertelde en dat hij me nog steeds aardig vind enzo. Maar op dat moment storte mijn wereld gewoon even in. Voor mijn gevoel klopte de hele puzzel. Alles wat er in dit halfjaar gebeurt is klopte gewoon in mijn ogen. De situatie’s, hoe hij zich gedroeg, hoe hij zich buiten het werk kleed, alles. Ik ben toen na school wezen sporten, terwijl ik eigenlijk gewoon huilend op de bank met netflix wilde liggen, Maar ik heb mezelf toch verzet om mijn emoties even leeg te maken tijdens een workout. 

 

In de avond in bed nadat ik nog wat had geappt met die vriendin ben ik huilend in slaap gevallen met muziek van Duncan Laurence. Ik hoorde wel verhalen van mensen die hun hart hadden gebroken en dan een liedje totaal anders gingen beleven, Ik wist niet hoe dat voelde, maar toen ik het liedje Arcade tegen kwam moest ik echt huilen. Ik zal hieronder wat stukjes neerzetten uit de songtekst die me raakte. 

 

Nu een paar dagen verder voel ik een soort leegte, ik voel me niet meer boos, verdrietig of teleurgesteld maar eerder leeg en ik voel me gewoon iemand die niks is. Ik denk ook niet dat ik ooit nog iemand de aankomende tijd ga tegenkomen waarop ik zo erg verliefd ga worden. Ik ben sowieso niet opzoek naar liefde en dit overkwam mij gewoon een halfjaar geleden. Het was als een soort puzzel. Alles leek te kloppen, de situaties, ons oogcontact, naar mijn lippen kijken, interesse tonen en heel lief zijn en ook kreeg ik vorige week zelfs opmerkingen van collega’s dat we samen schattig waren. Daarom heb ik toen ook besloten om de brief te maken en in zijn tas te stoppen. Want dat was een van de laatste puzzelstukjes voor mij die het compleet maakten. Ik had alleen nog het allerlaatste puzzelstukje nodig, en dat was zijn ja-woord. Alleen die kreeg ik niet. Ik heb de puzzel helemaal heel weer in de doos gestopt met alle mooie herinneringen en terug ergens achter in mijn hoofd gegooid. Ik snap het nog steeds niet, als andere mensen het ook vinden? Zou hij het zelf niet weten of gedraagt hij zich af en toe gewoon met wat vrouwelijke trekjes? ZOOOOVEEL VRAGEN…….. Maarja, ik heb gelukkig een gezellige lunch met die vriendin waarbij we alles nog een keer gaan bespreken en gewoon lekker alles er uit gooien. Maarja, als ik deze topic terug lees met alle situatie’s heb ik duidelijk geen goede gaydar ofzo. Ik was ook zo blij dat ik hoogst waarschijnlijk iemand had gevonden die hetzelfde voor mij voelde. Maar helaas is er een einde aangekomen. Nu maar hopen dat hij het snel vergeet en ik ook zodat het niet ongemakkelijk wordt op t werk.

 

Groetjes,

 

(Een nog steeds en misschien wel ergere) OnzekereJongen

 

 

Stukjes songtekst waarbij ik geraakt werd (Arcade-Duncan Laurence)

 

‘A broken heart is all that's left
I'm still fixing all the cracks’

 

‘I'm afraid of all I am
My mind feels like a foreign land
Silence ringing inside my head’

 

‘I spent all of the love I've saved
We were always a losing game
Small-town boy in a big arcade
I got addicted to a losing game’

 

Hier eindig het dan ook, ik ben benieuwd of iemand nog gaat reageren, misschien reageer ik dan ook wel weer. Het enigste dat ik nu nog kan begrijpen van deze hele situatie is de volgende zin (de conclusie na een half jaar)

 

‘’I got addicted to a losing game’’

Reageer