Skip to main content

Hallo,

Is het mogelijk dat bi en hetero samen iets speciaals kunnen hebben of is het alleen mogelijk met het zelfde gender indentiteit.

alvast bedankt :)

Hoi Nihilus,

Bi en hetero kunnen in eenzelfde relatie. Het ligt er wel aan of het twee verschillende geslachten zijn, voor de hetero persoon dan.

Als je hetero bent val je alleen op het andere geslacht. Als je bi bent heb je gevoelens voor mensen ongeacht hun genderidentiteit. Dus technisch gezien is het mogelijk.

Ikzelf geloof niet zo in bi/hetero/lesbian en al die andere hokjes. Je bent een mens. En de een valt wat meer op het ene geslacht, de ander weer op het andere, en iemand anders maakt het weer helemaal niet uit. Je blijft altijd een mens.

 

Groetjes,

Paardebloem


Ik ben het net je eens dat je gewoon een mens bent maar aangezien dit nogal nieuw voor mij is is het voor mij zo makkelijker 


Hoi Nihilus,

ja natuurlijk snap ik dat het voor jou wat makkelijker is als je nog "nieuw” bent in het gehele gebeuren. Ik ben ook pas sinds een jaartje of wat op de hoogte.

Eerst dacht ik dat ik questioning was, maar toen ik erachter kwam dat dit betekende dat je niet wist wat je nou precies was (logisch toch, je bent het als je niet weet wat je bent) besloot ik om mezelf maar gewoon mens te noemen. Of human, of homme, of vir, of Đàn ông. Ligt er maar net aan welke taal je leuk vindt.

Op internet valt ook een hoop te vinden over de basis (zo noem ik het maar even) van de lqbtq+. Daarmee bedoel ik de wat minder ingewikkelde dingen. Over de ingewikkeldere valt trouwens ook een hoop over te vinden. Dus als je echt veel info wilt kan je daar ook naar zoeken.

Of een topic starten, ik weet zeker dat er genoeg mensen op dit forum zijn die graag iets over hun gender/identiteit/weetikveelikkenaldietermennietuitmijnhoofd willen vertellen.

 

Groetjes,

Paardebloem


Hey!

Is zeker mogelijk! Je hoeft niet te 'matchen’ met sexualiteiten om wat met elkaar te nemen. Zo kan een hetero vrouw vallen op een bisexuele man, want de vrouw valt op mannen en de man die valt op beide! Dus daar zit zeg maar geen ‘botsing’ in. Zo zijn er natuurlijk nog allerlei andere mogelijkheden haha. Je kan gewoon denken om het simpeler te maken “Als ze beide op elkaar vallen, dan is het mogelijk!” Zo hoef je niet perse te denken aan sexualiteiten, als ze beide verliefd op elkaar zijn is het mogelijk. -DeltaEcho


bi betekent dat je op jongens en meisjes valt

dus je bent deels ook hetro als je snapt wat ik bedoel… dus ja, dit senario is mogelijk


Reageer