Skip to main content
Vraag

is het gay als je op femboys valt?

• November 12, 2024
  • 4 reacties
  • 266 Bekeken

ik  val er persoonlijk niet op ik ben gwn straight  maar dit is wel een  interessante vraag

4 reacties

Forum|alt.badge.img

Ik denk het eerlijk gezegd niet

Gayperson
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 14, 2024

Hoi,

Ik denk het zelf ook eigenlijk niet, want  wat ik vind (GEEN HAAT AUB) is als je een baarmoeder hebt, ongesteld word en al die andere dingen hebt, ben je een meisje. Misschien ben je trans als je al je hele leven weet dat je in het verkeerde lichaam bent geboren en niet pas in de puberteit. De puberteit doet gekke dingen met je namelijk. Dus nee, ik denk het eigenlijk niet.

GEEN HAAT A.U.B S.V.P

IDKaNAME
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 7, 2025

Hé ​@kipsnackje21 

ik zou zeggen van wel want de meeste femboy zijn jongens die zichzelf wel een jongen voelen maar kleden zich anders ze hebben ook gewoon hun biologische geslachtsdeel dus daar moet je ook van houden

FishFursona
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 30, 2025

Ik ben het eens met ​@IDKaNAME We zijn letterlijk gewoon jongens (-Boy) en identificeren zich vaak ook zo, en het enige verschil is dat we ons gewoon met vrouwelijke eigenschappen representeren op verschillende manieren (Fem-) het kan ook zijn dat je iemand alleen puur op het vrouwelijke valt. Dat heet gynosexueel, een aantrekking tot vrouwelijke eigenschappen en niet alleen op het geslacht ^^