Vraag

is de lengte van mijn penis normaal

  • 17 September 2022
  • 4 reacties
  • 267 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey ik ben een jongen van 15, ik begin net pas in de puberteit te komen. Ik heb bijv pas net Balhaar gekregen. Ik ben ook redelijk klein van stuk zo’n 164 cm. Ik lees vaak over dat jongens van 15 in slappe toestand ene penis lengte van 8 cm hebben en in stijf toestand 13 cm. Bij mij is het zo dat die in slappe toestand maar 5 is, maar in stijfe word die wel 16 of 17 is dit gek en waar door zou dit kunnen komen? En groeit die nog door?


4 reacties

Badge

Ik denkt dat je penis wel nog zal groeien toto ongeveer je 18 de
Een kleinere zachte toestand hebben is volgens mij wel normaal.
Als iemand weet dat dit niet is zeg het aub want dan hebben we bijde een probleem mss

Reputatie 3
Badge +1

Ik denkt dat je penis wel nog zal groeien toto ongeveer je 18 de
Een kleinere zachte toestand hebben is volgens mij wel normaal.
Als iemand weet dat dit niet is zeg het aub want dan hebben we bijde een probleem mss

Hahaha bedankt voor deze reactie, paar maandjes later het is nu al een stuk beter. Ik ben ook zelf meer een groeier dan een bloeier dat is ook normaal hoor dus maak je geen zorgen. En een kleine hebben heeft ook zo zijn voordelen 😉

Hi even aanvullend. Als meisje kan ik zeggen dat de lengte niet heel belangrijk is. Als ie maar hard kan worden en alles werkt en je sperma kan komen dan is het helemaal top. En dan is jouw 16 cm echt meer dan goed ;)

Sjammetje xxxxx

Reputatie 3
Badge +1

Hi even aanvullend. Als meisje kan ik zeggen dat de lengte niet heel belangrijk is. Als ie maar hard kan worden en alles werkt en je sperma kan komen dan is het helemaal top. En dan is jouw 16 cm echt meer dan goed ;)

Sjammetje xxxxx

Hey bedankt voor deze lieve reactie, ik heb deze post al een paar maanden terug gemaakt. En sindsdien ben ik bijna nergens meer echt onzeker over, maar dit geeft wel een echo boost hahah. Gelukkig maar dat het genoeg is helaas heeft nog niemand hem gezien, want ik heb nog niet echt de leeftijd er voor (niet dat ik het niet wil 😅)

groetje 123 kip ;)

 

Reageer