Vraag

in de war over seksualiteit

  • 1 August 2021
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Badge

Jonge ik ben echt tantoe verward over mijn seksualiteit. Mijn geslacht weet ik wel zeker, ik ben non binair ja bla bla bla maakt niet uit, maar mijn seksualiteit ben ik verward mee. Hier zijn dingen wat ik zou vinden van geslachten:

Meiden- ik weet het zeker, met meiden wil ik sowieso, omdat ik al een vriendin had gehad. (jammer genoeg is het uit) mij maakt het helemaal niet uit and je een transvrouw bent

Jongens- mhhh, ik val niet echt op het mannelijk geslacht, maar ik moet wel zeggen dat ik op mijn basisschool een crush had die een jongen was. Ik zou eerder gezegd wel met een jongen hebben, maar seks ligt er aan, ik wil het liever niet met een man. Mij maakt het helemaal niet uit als je een transman bent

Non binair- Ja, ik zou wel iemand willen die net zoals mij is.

Alle andere geslachten: nou, ik twijfel een beetje daar over, grote kans dat ik ja zou zeggen.

​​

 

 

 


3 reacties

Heyy

 

Het is niet gek dat je twijfels hebt aan je seksuele voorkeur.. Daar hebben heel veel jongeren last van en dat hoort bij de pubertijd!

 

Je komt er vanzelf achter wat je voorkeur nou echt is.. Alles komt op zijn tijd en je wordt vanzelf verliefd op iemand!


En iedere seksuele voorkeur is ook goed zolang jij maar gelukkig en blij bent met jezelf🙂

 

Groetjes van mij!

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Nonbinaireloser 

Je mag best je naam veranderen want je bent geen loser je bent een topper! 
Verder volg het advies van NaamNietBekend je komt er uiteindelijk wel achter je hoeft het nu nog niet te weten.

Reputatie 2
Badge +1

Romantische en seksuele aantrekking kan heel erg van elkaar verschillen. Bij veel mensen zijn deze twee hetzelfde, maar bij veel anderen is het verschillend. Van wat ik heb gelezen kan het zijn dat je heterosexueel en biromantisch bent.

Je hoeft helemaal geen label te hebben als je daar niet gelukkig van wordt. Jij bent gewoon wie je bent en je houdt van wie je houdt en daar hoeft geen label aan. Maar het kan wel. 

Ik zou gewoon experimenteren en onderzoek doen en dan kom je er vast wel achter.

Reageer