Vraag

In de war over m'n seksualiteit

  • 22 February 2021
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, jongen van 16 hier. ik heb er het eerste aantal jaren van m'n leven nooit over gepeinsd of ik misschien niet hetero ben. Had je me een aantal maanden geleden gevraagd op wie ik val: "jongens of meisjes?", dan was het antwoord steevast "meisjes" geweest. Nu echter begin ik enorm te twijfelen. Ik vind jongens ook wel leuk denk ik. Ik vind ze sowieso mooi om naar te kijken, soms sexy zelfs. maar nog nooit viel ik voor jongens zoals ik op meisjes viel. Ik kan een hele reeks opnoemen van meisjes die ik op de basisschool en de middelbare school leuk vond, dit heb ik niet bij jongens. Althans als ik terugkijk op m'n beste vrienden kan ik me wel herinneren dat ik akelig veel lichaamscontact met ze wilde. Op hun schouder leunen bijvoorbeeld, dit deed ik echter nooit, dus vraag ik me af of ik misschien "meer" met hen wilde dan vriendschap. Ik ben er gewoon nog onzeker van, denk ik dan. Het is zo'n raar gevoel, dat iets wat zo vanzelfsprekend leek opeens niet meer zo voor de hand liggend is. Ik zit er ook enorm over te twijfelen of ik er met m'n ouders over moet hebben. Ik ben altijd redelijk vocaal geweest over mijn liefde voor meisjes, dus dan zou het zeker een verrassing zijn voor hen. Maar misschien heb ik het nu verkeerd over mijn geaardheid, en dan moet ik later backpeddlen, wat me zeer ongemakkelijk lijkt.

Advies wordt gewaardeerd


1 reactie

Reputatie 3
Badge +2

Dat is heel normaal hoor. Ik vind sommige meisjes ook sexy maar ik val alleen op jongens. Als ik jou was zou ik afwachting tot je verliefd wordt op een jongen. Gebeurt dat niet? Dan ben je waarschijnlijk straight. 

Reageer