Skip to main content

ik wou dat mijn vriend een meisje was

  • 13 June 2024
  • 1 reactie
  • 154 Bekeken

Hey guys! Lang niet meer geweest hier, maar er knaagt toch echt iets aan me en ik wil het gewoon kwijt. 

 

Ik ben  net geslaagd en heb sinds begin dit jaar een vriend gekregen. Hij is perfect, onze communicatie is perfect, we werken conflicten uit en hij voldoet aan al mijn behoeftes. Er is oprecht niks mis aan hem, en dat is waarom dit nu ook zo moeilijk is. 

Ik begin namelijk steeds meer te denken dat ik toch niet biseksueel ben maar lesbisch. Het begon toen ik aan mijn  vriendinnen eens vroeg: “zou je meer van je partner houden als ze het andere geslacht zouden zijn?”, waarna ik daar zelf heel erg diep over na ging denken. Bij mij is het antwoord “ja”, absoluut. 

Sindsdien snak ik naar een relatie met een vrouw. Ik heb eerder een vriendin gehad, en de liefde die ik voor haar voelde is op een ander niveau dan de liefde die ik voor mijn huidige vriend voel, het was zo mooi en puur en gewoon ik was echt head over heels, iets wat ik nu niet zozeer ben met mijn vriend (maar hij wel met mij).  

Ik vind dit echt heel moeilijk. Het is ook niet eens dat ik het met hem uit wil maken, zo erg is het nog niet, maar ik ontwijk hem wel soms of ben sneller geïrriteerd (waar ik wel mijn excuses voor aanbied, hij kan er ook niks aan doen) en ik ga het oprecht een keer met hem bespreken. In die zin wil ik hem ook gewoon niet kwijt. Hij is “textbook-perfect”, beter dan dat zal ik waarschijnlijk ook nooit meer krijgen. Maar soms twijfel ik dan zelfs: “hou ik van hem, of hou ik alleen van wat hij me kan geven?”. 

In ieder geval krijg ik het niet uit mijn hoofd dat ik steeds meer tot vrouwen aangetrokken ben en steeds minder tot mannen. En als ik dan met mijn vriend enigszins iets seksueel getint doe, of er alleen maar al aan denk, voel ik een diepe onrust en walging erover.  Bij mijn ex-vriendin had ik dat niet, juist het tegenovergestelde. 

Er zijn veel redenen waarom ik meer aangetrokken ben tot vrouwen en minder tot mannen, maar daar kan ik veel te lang over doorgaan en dat is het punt nu niet echt. 

Heeft iemand dit ook meegemaakt? Wat moet ik doen? Kom ik over de twijfel heen?

Communiceren met mijn vriend doe ik sowieso een keer, maar ik wil eerst van jullie horen 🙂.  

Bedankt en sorry voor het lezen van deze lap tekst!!! Ik hoor graag terug :)

 

Groetjes, Plons <33333

 

 

1 reactie

omg now it's giving Chappell Roans “Good luck, babe” STOP maar ja update ik heb erover gesproken met hem en we wachten nu gewoon af of het erger wordt of vanzelf weggaat..

Reageer