Vraag

ik wil heel graag een account aanmaken bij jong en out maar het lukt niet

  • 8 January 2022
  • 14 reacties
  • 265 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wil heel graag een account aanmaken bij Jong en out maar het lukt niet omdat ik een foto van m'n ID moet doen en ten eerste hebben m'n ouders m'n ID ergens en ten tweede weet ik niet hoe het werkt. Kan geen hulp vragen want m'n ouders weten niet dat ik waarschijnlijk transgender ben.

Dus weet iemand hoe ik dit kan doen?

Zou het erg zijn als ik er een gebruik met gaatjes die niet geldig meer is?

Heb het filmpje al gekeken maar snap het nog niet...


14 reacties

ik heb mn id uit de portemonnee van mn ma gejat, maar snap der niks van

Hoi,

@Ikke13

Je moet van de ID-kaart/paspoort een foto maken en dan uploaden. Maar doe dit alleen een echt betrouwbare website is.

Als je even uitlegt/zegt wat Jong en out is kan ik je ook verder helpen.

Groetjes,

Wereld

Hoii

 

Ik heb totaal geen verstand van Jong&Out, maar heb mijn best gedaan om me een beetje in te lezen in hoe en wat. Als je je wilt aanmelden bij Jong&Out moet je als eerst wat gegevens invullen zoals je Mailadres, de gebruikersnaam die je wilt gebruiken op het platform en je woonplaats. 

Als je die gegevens allemaal hebt ingevuld moet je ook nog een foto maken van je ID-kaart en die als bijlage toevoegen. Ik heb over het stukje van de ID-kaart nog een beetje informatie gevonden op de site van Jong&Out. Misschien heb je daar nog wat aan!

 

Veiligheid op #1!

Jong&Out is alleen voor jongeren tot en met 18 jaar oud. We zorgen ervoor dat er geen leden worden toegelaten ouder dan 18 door middel van het controleren van de leeftijd op je paspoort/ID-kaart (of een soortgelijk document).