Vraag

ik wil heel graag een account aanmaken bij jong en out maar het lukt niet

  • 8 January 2022
  • 14 reacties
  • 265 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wil heel graag een account aanmaken bij Jong en out maar het lukt niet omdat ik een foto van m'n ID moet doen en ten eerste hebben m'n ouders m'n ID ergens en ten tweede weet ik niet hoe het werkt. Kan geen hulp vragen want m'n ouders weten niet dat ik waarschijnlijk transgender ben.

Dus weet iemand hoe ik dit kan doen?

Zou het erg zijn als ik er een gebruik met gaatjes die niet geldig meer is?

Heb het filmpje al gekeken maar snap het nog niet...


14 reacties

ik heb mn id uit de portemonnee van mn ma gejat, maar snap der niks van

Hoi,

@Ikke13

Je moet van de ID-kaart/paspoort een foto maken en dan uploaden. Maar doe dit alleen een echt betrouwbare website is.

Als je even uitlegt/zegt wat Jong en out is kan ik je ook verder helpen.

Groetjes,

Wereld

Hoii

 

Ik heb totaal geen verstand van Jong&Out, maar heb mijn best gedaan om me een beetje in te lezen in hoe en wat. Als je je wilt aanmelden bij Jong&Out moet je als eerst wat gegevens invullen zoals je Mailadres, de gebruikersnaam die je wilt gebruiken op het platform en je woonplaats. 

Als je die gegevens allemaal hebt ingevuld moet je ook nog een foto maken van je ID-kaart en die als bijlage toevoegen. Ik heb over het stukje van de ID-kaart nog een beetje informatie gevonden op de site van Jong&Out. Misschien heb je daar nog wat aan!

 

Veiligheid op #1!

Jong&Out is alleen voor jongeren tot en met 18 jaar oud. We zorgen ervoor dat er geen leden worden toegelaten ouder dan 18 door middel van het controleren van de leeftijd op je paspoort/ID-kaart (of een soortgelijk document). 

Bij je aanmelding stuur je een foto van je ID-kaart/paspoort veilig op. Ons webteam kijkt alleen naar je naam, foto en geboortedatum, zodat je account geactiveerd kan worden. Plak de andere gegevens af en schrijf: 'Voor Jong&Out' op een post-it. Je foto wordt automatisch vernietigd en kunnen we niet meer terugvinden zodra je aanmelding is behandeld. 

Bron: https://www.jongenout.nl/veilighei

 

Groetjes,

NaamNietBekend

ik heb mn id uit de portemonnee van mn ma gejat, maar snap der niks van

Hoi @Ikke13,

Ik zie dat je een gewoon een foto moet maken van je ID, hem dan editen zodat alleen je naam, geboortedatum en foto in beeld staan. En dan ga je die foto uploaden, en klaar is Kees.

Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen,

@Wereld

Thanks voor de reacties, maar nog een vraagje; ik had ergens zien staan dat je je emailadres moest bevestigen, maar ik heb geen mail gehad ofzo...

Misschien krijg je die mail nog? Nadat de je id hebben gecheckt? Ik zou het even afwachten.
Is het verder wel gelukt?

Ja verder wel

Hoi @Ikke13

Wat jammer dat je het forum hebt verlaten! Ik hoop dat je dit nog leest. 
Groetjes,

Wereld

Hey wereld,

Ik had het forum verlaten omdat mn ouders wisten dat ik hier op zat.

Dus heb ik een nieuw account gemaakt zodat ze niet weten welke topics/reacties van mij zijn.

Ik ben nu dus weer terug met een nieuw account met dezelfde naam.

Groetjes ikke13

Heyy

 

Fijn dat je nu toch weer op het forum zit! En fijn dat alles verder wel goed is gelukt met het registeren!

Heb je ondertussen al iets gehoord van Jong&Out?

 

Groetjes,

NaamNietBekend

hey,

Ik heb verder niks gehoord van jong en out (zal wel aan mn telefoon liggen want ik krijg niet alle mails binnen) ik heb het er met mn ouders over gehad (ik leg in een ander topic wel uit hoe ze het weten) alleen zei zeggen nu dat het niet mag. ze zijn namelijk bang dat ik daar heel erg een kant uitgetrokken wordt als het ware en dat ik het zelf helemaal niet wil…

t reageren duurde wat langer omdat mn broertje steeds naar boven komt omdat hij denkt dat ik aan het gamen ben (mogen niet gamen nu) en kijkt steeds mee waardoor ik telkens opnieuw moet beginnen met deze reactie:rolling_eyes: omdat ik hem dan wegklik

maarja, nu isie zelf aan het gamen  

Reputatie 2
Badge +1

Hey, ik weet niet of het je al gelukt is maar je kan ook je ov-chip gebruiken als je die hebt!
Groetjes, mij

Hey,

ik heb het een tijdje gelaten omdat mijn moeder mijn id kaart had gevonden en toen ergens anders had neergelegd, maar ik wist niet waar. laatst had ik heb gevonden en gelijk met behulp van jullie tips een account gemaakt. ik ga voorlopig wel anoniem op Jong & Out omdat ik bang ben dat mensen uit mijn omgeving daar ook op zitten. dus vandaar de zelfde naam als hier:slight_smile:

Tot nu toe ben ik heel tevreden over Jong & Out en heb ik al tips van veel aardige mensen ontvangen.

Maar, het is natuurlijk niet dat ik nu wegga bij de KT en verder ga bij Jong & Out hoor:sweat_smile:

bedankt nog voor de tips!

~Ikke13

Hi Ikke13,

 

Wat super fijn dat je nu toch een account hebt aan gemaakt op Jong&Out!

Fijn dat je tevreden bent over Jong&Out en ook heel erg fijn dat je al veel tips hebt gekregen van aardige mensen:blush:

 

Nog veel plezier op Jong&Out! En natuurlijk ook nog veel plezier hier bij de KT:slight_smile:

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reageer