Hallo, ik wil graag vrouwen kleren is dat raar en ben ik femboy of zo iets?
Dat is zeker niet raar om te willen, ik wil het zelf ook (ik zeg dit als een trans meisje die nog niet uit de kast is) en vlgnsm ben je dan wel een femboy, niet helemaal zeker
Is niet raar. Iedereen heeft het recht om te dragen wat ze willen dragen. Je bent gewoon jezelf aan het ontdekken. Laat niemand je wijs maken dat je een vrouw if een femboy of whatever bent als jij je niet zo voelt
Hoi, nee hoor, doe gewoon wat je wilt, ik draag al jaren kleding die ik leuk vind, en na een tijd werd ik er steeds makkelijker in en dacht ‘als iemand er wat tegen heeft, heeft ie pech’ . Maar ik snap wel dat je het wennen vind want “men”vind het nog niet gewoon. Maar als je jezelf de tijd geeft en gewoon geniet van je vrijheid en het gevoel dat je draagt wat je leuk vind is dat veel fijner dan je contstant iets moeten aantrekken van de mening van anderen. Ik heb er ook een topic over en er zijn meer topics over dit onderwerp. Succes ermee, het is gewoon leuk !
Groetjes liefs Tartan X
Doe vooral wat je zelf wilt. Zolang je je maar fijn voelt.
Onthoud wel dat altijd mensen zullen zijn die er wat van vinden dus als je dat lastig vind om mee om te gaan raad ik het niet volledig aan maar als jij hier geen last van hebt zou ik vooral doen wat je zelf wilt. (Zolang je de wet volgt)
Ik wil dit zelf ook echt ik wil eigenlijk ook make-up dragen maar ik durf dit echt niet, ik weet ook echt niet wat ik ben
Hoi, ik ben een meisje en ik wil ook jongenskleding dragen. Mn ouders hebben me daarin geaccepteerd en heeeeel veel anderen doen het, dus ben niet bang, want je hoef er helemaal geen andere gender voor te zijn
Hoi
Dat is niet raar!
Ik draag nagellak sinds de vakantie en iedereen was positief!
Op school moesten we voor iedereen opschrijven wat je posi aan iemand vind.
Een begeleider schreef dat ze het stoer vind dat ik gewoon doe wat ik fijn vind!
Liefs
P.S. Posi(tief) Nega(tief)
P.P.S Je bent pas stoer als je durft jezelf te zijn!
Doe wat je zelf wilt, noem het wat je zelf het fijnst vind en vertel het of vertel het niet aan wie je zelf wilt. Jij bent jij.
Boekje
Geloof mij er zijn zoveel coole crossdressers geweest.
Van tweede wereld oorlog soldaten naar de beste rock sterren die er hebben bestaan!
Er is niets raars aan. jij bent gewoon cool en wilt jezelf zijn. :)
Hey kijk mijn topic anders maar eens:
https://forum.kindertelefoon.nl/sport-en-vrije-tijd-40/een-stap-verder-in-rokje-naar-school-85756
I'm with you!
Liefs, Tover xxx
Hey
Leuk idee!
Liefs
Hoe gaat het eigenlijk met je?
Liefs
Hi
With you to
Groet Raar
Liefs, Tover xxx
Persoonlijk denk ik dat je ouders het wel accepteren als je nagellak draagt.
Tegenwoordig is dat hip!
Wist je dat Harry Styles ook nagellak draagt?
kijk maar:
Liefs
Hi
Liefs Raar x
Liefs, Tover xxx
Ik heb wel een tip.
Ik zou beginnen met zwarte of donkerblauwe nagellak. (Te koop bij bv de Hema)
Ik zou als ik jou was heet gewoon tegen je moeder zeggen. Dat heb ik ook bij mijn moeder ook gedaan.
Toen heeft ze me geholpen.
Toevallig heeft mijn moeder vanochtend nog m'n nagels zwart gelakt.
Liefs
Hoi
Groetjes en knuf, Maiskolfje X
Hi
Liefs Raar
Hey
Welke kleur?
Geef je het aan als je het doet?
Liefs
Hoi
Knuf Maiskolfje x
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.